Newsy

Zbigniew Urbański: tęsknię do telewizji, bo telewizja to wciąż prestiżowe medium

2019-03-12  |  06:01

Internet jest popularny, ale to w telewizji szukamy prestiżu – mówi prezenter. Obecnie koncentruje się na działalności w sieci, rozwijając nowy projekt, w którym wyjaśnia widzom mechanizm działania różnorodnych urządzeń. Nie ukrywa jednak, że chciałby wrócić do telewizji.

Zbigniew Urbański związał się z telewizją po odejściu z policji, w której pracował przez osiemnaście lat. W programie „Gadżet”, emitowanym na antenie TVN Turbo, oraz kąciku w magazynie porannym Dzień Dobry TVN testował technologiczne nowinki. Z czasem postanowił się związać z portalem Onet.pl, gdzie prowadził programy „Twardy Reset”, „Baby Lab” oraz „Urbański testuje”. Wszystkie te formaty w mniejszym lub większym stopniu związane były z tematem nowych technologii.

Technologie to cały czas mój konik, gadżety też, chociaż już ponad dziesięć lat się tym zajmuję – mówi Zbigniew Urbański agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

Obecnie prezenter pracuje nad nowym projektem. Jak twierdzi, wszedł w nowe dla niego środowisko i zajmuje się nieco inną tematyką. W nowym programie tłumaczy widzom budowę określonych urządzeń i mechanizm ich działania oraz wyjaśnia, na czym polega ich przydatność bądź nieprzydatność, dla konsumentów.

Program nazywa się „Show me” i mówi o tym wszystkim, nad czym się czasami zastanawiamy. Często zadajemy sobie pytanie, jak to jest możliwe, że to działa, a ja próbuję odpowiedzieć na to pytanie – mówi Zbigniew Urbański.

Prezenter koncentruje się obecnie na działalności internetowej. Twierdzi, że docenia swobodę, jaką daje obecność w sieci – brak nadzoru, możliwość realizowania własnej wizji bez narzuconego z góry scenariusza. Zdaje też sobie sprawę z tego, że internet, zwłaszcza platforma YouTube, cieszy się ogromną popularnością i zapewnia dużą oglądalność. Nie ukrywa jednak, że chętnie wróciłby do telewizji.

Do telewizji człowiek tęskni, bo telewizja to cały czas prestiż. Internet jest popularny, ale prestiżu szukamy zawsze w telewizji. Chciałbym oczywiście prowadzić jakiś program w telewizji, ale na razie się na to nie zapowiada – mówi Zbigniew Urbański.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.