Mówi: | Zofia Ślotała |
Funkcja: | stylistka |
Zosia Ślotała przygotowuje świąteczną kolekcję ubranek dla dzieci. Będzie to połączenie klasyki z nowoczesnymi wzorami
Stylistka zdradza, że w świątecznej kolekcji ubranek dla dzieci znajdą się m.in. retro sukienki z delikatnej wełny dla dziewczynek oraz kamizelki i muszki dla chłopców. Pojawi się też niezwykle modny w tym sezonie motyw kratki. Nie zabraknie również akcentów w stylu glamour, które podkreślają magię świąt. Wszystko zostanie utrzymane w pastelowej tonacji, z której słynie marka Petite Maison.
Zosia Ślotała podkreśla, że jej projekty skierowane są przede wszystkim do takich klientów, dla których przy zakupie ubranek dla swoich pociech priorytetem jest unikatowość, wyjątkowość, a także dbałość o detal i kunszt wykończenia.
– Teraz w mojej marce Petite Maison wychodzę z najnowszą kolekcją ubranek dla dzieci na święta. Nadal trzymam się pastelowych kolorów, ponieważ taką mam filozofię marki, takie kolory preferują też moi klienci, jednak będą kratki, trochę złota dla dziewczynek, będą muszki i przepiękne kamizelki z wełny dla chłopców, więc dużo nowości – mówi agencji Newseria Lifestyle Zosia Ślotała, stylistka.
Dotychczasowa oferta Petite Maison jest już niezwykle bogata. Można w niej znaleźć miniaturowe garniturki, koszule i muszki dla chłopców oraz dziewczęce pelerynki, gustowne nakrycia głowy, a także sukienki zdobione koronką, kwiatowymi aplikacjami, tiulem i haftami. Całość utrzymana jest w szykownej tonacji bieli, granatu, czerni, kości słoniowej, bladego różu i szarości.
– Pomysł wziął się z braku dostępnych produktów na naszym rynku, kiedy chciałam ubrać moją córkę na chrzest i nie mogłam znaleźć odpowiedniej sukienki. Uszyłam u krawcowej i w ten sposób powstał pomysł na stworzenie własnej marki. Bardzo się bałam, kosztowało mnie to dużo odwagi, ale teraz się cieszę, ponieważ firma bardzo mi się rozwija, sama się tego nie spodziewałam, teraz jedyne co, to cieszyć się i ciężko pracować – mówi Zofia Ślotała.
Z liczby zamówień wynika, że wielu rodziców szukało dla swoich maluchów dokładnie takich projektów – klasycznych, eleganckich, a jednocześnie modnych i funkcjonalnych. Ślotała przyznaje, że duża liczba obowiązków nie przytłacza jej, za to bardzo mobilizuje i uczy lepszej organizacji czasu.
– Na razie tworzę to, co gra mi w sercu i to co mi się podoba. Słucham też, czego potrzebują moi klienci, na razie powstają sukienki i propozycje dla chłopców. Mam nadzieję, że dojdę do momentu, w którym będę mogła tworzyć stałe kolekcje dwa razy do roku – mówi Zofia Ślotała.
Zofia Ślotała podkreśla, że ubranka dla dzieci Petite Maison to projekty stawiające na tradycję i ponadczasowy styl w myśl zasady, że ważne i piękne okazje wymagają specjalnej oprawy.
Czytaj także
- 2025-02-20: Ubóstwo dotyka prawie miliona dzieci w Polsce. Głód i niedożywienie jednym z najpoważniejszych objawów
- 2025-02-21: Trzy lata wojny w Ukrainie. UE i kraje członkowskie przeznaczyły na wsparcie dla Ukrainy ponad 134 mld euro
- 2025-02-14: Dzieci mają zbyt łatwy dostęp do pornografii i patostreamingu. Rzecznik Praw Dziecka apeluje o zaostrzenie prawa
- 2025-02-19: Polskie mleczarstwo przygotowuje się do silniejszej konkurencji na zagranicznych rynkach. Potrzebuje wsparcia systemowego
- 2025-02-06: OECD chwali Polskę za sprawne przejście przez kryzysy. Rekomenduje też rewizję podatków i wydatków budżetowych
- 2025-02-18: Europejski przemysł czeka na Clean Industrial Deal. Dekarbonizacja jest potrzebna, ale innymi metodami
- 2025-01-31: Kompetencje STEM wchodzą szerzej do edukacji. Inicjatywa edukacyjna Amazon objęła już pół miliona dzieci w Polsce
- 2025-01-28: Powstała koalicja na rzecz zmniejszenia dopuszczalnego limitu alkoholu u kierowców do 0,0 promila. Jest wniosek o zmiany prawne w tym zakresie
- 2025-01-28: Europa bierze bezpieczeństwo w swoje ręce. Potencjał obronny może być nawet kilkukrotnie większy niż Rosji
- 2025-01-28: Europoseł AfD: Elon Musk poprawił nasz wizerunek za granicą. Jego wsparcie nam pomaga
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.