Mówi: | Zofia Ślotała |
Funkcja: | stylistka |
Zosia Ślotała przygotowuje świąteczną kolekcję ubranek dla dzieci. Będzie to połączenie klasyki z nowoczesnymi wzorami
Stylistka zdradza, że w świątecznej kolekcji ubranek dla dzieci znajdą się m.in. retro sukienki z delikatnej wełny dla dziewczynek oraz kamizelki i muszki dla chłopców. Pojawi się też niezwykle modny w tym sezonie motyw kratki. Nie zabraknie również akcentów w stylu glamour, które podkreślają magię świąt. Wszystko zostanie utrzymane w pastelowej tonacji, z której słynie marka Petite Maison.
Zosia Ślotała podkreśla, że jej projekty skierowane są przede wszystkim do takich klientów, dla których przy zakupie ubranek dla swoich pociech priorytetem jest unikatowość, wyjątkowość, a także dbałość o detal i kunszt wykończenia.
– Teraz w mojej marce Petite Maison wychodzę z najnowszą kolekcją ubranek dla dzieci na święta. Nadal trzymam się pastelowych kolorów, ponieważ taką mam filozofię marki, takie kolory preferują też moi klienci, jednak będą kratki, trochę złota dla dziewczynek, będą muszki i przepiękne kamizelki z wełny dla chłopców, więc dużo nowości – mówi agencji Newseria Lifestyle Zosia Ślotała, stylistka.
Dotychczasowa oferta Petite Maison jest już niezwykle bogata. Można w niej znaleźć miniaturowe garniturki, koszule i muszki dla chłopców oraz dziewczęce pelerynki, gustowne nakrycia głowy, a także sukienki zdobione koronką, kwiatowymi aplikacjami, tiulem i haftami. Całość utrzymana jest w szykownej tonacji bieli, granatu, czerni, kości słoniowej, bladego różu i szarości.
– Pomysł wziął się z braku dostępnych produktów na naszym rynku, kiedy chciałam ubrać moją córkę na chrzest i nie mogłam znaleźć odpowiedniej sukienki. Uszyłam u krawcowej i w ten sposób powstał pomysł na stworzenie własnej marki. Bardzo się bałam, kosztowało mnie to dużo odwagi, ale teraz się cieszę, ponieważ firma bardzo mi się rozwija, sama się tego nie spodziewałam, teraz jedyne co, to cieszyć się i ciężko pracować – mówi Zofia Ślotała.
Z liczby zamówień wynika, że wielu rodziców szukało dla swoich maluchów dokładnie takich projektów – klasycznych, eleganckich, a jednocześnie modnych i funkcjonalnych. Ślotała przyznaje, że duża liczba obowiązków nie przytłacza jej, za to bardzo mobilizuje i uczy lepszej organizacji czasu.
– Na razie tworzę to, co gra mi w sercu i to co mi się podoba. Słucham też, czego potrzebują moi klienci, na razie powstają sukienki i propozycje dla chłopców. Mam nadzieję, że dojdę do momentu, w którym będę mogła tworzyć stałe kolekcje dwa razy do roku – mówi Zofia Ślotała.
Zofia Ślotała podkreśla, że ubranka dla dzieci Petite Maison to projekty stawiające na tradycję i ponadczasowy styl w myśl zasady, że ważne i piękne okazje wymagają specjalnej oprawy.
Czytaj także
- 2025-08-04: UNICEF: Wszystkie dzieci poniżej piątego roku życia w Gazie cierpią z powodu niedożywienia. Sytuacja jest katastrofalna
- 2025-07-31: Czipowanie pozwala o jedną czwartą zmniejszyć bezdomność psów i kotów. UE chce wprowadzić taki obowiązek
- 2025-07-29: Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach
- 2025-07-17: Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji
- 2025-07-22: Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
- 2025-07-24: Mikro-, małe i średnie firmy liczą na lepszy dostęp do finansowania. To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego
- 2025-07-04: Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
- 2025-07-08: Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy
- 2025-06-26: Trwają prace nad nowymi przepisami chroniącymi dzieci przed wykorzystywaniem seksualnym. Mają dostosować prawo do rozwoju technologii
- 2025-07-31: Europosłanki PiS: Pakt dla czystego przemysłu niesie ze sobą ideologię klimatyzmu. Może pogłębić utratę konkurencyjności
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Ostatnio bardziej koncentrowałam się na aktorskim rozwoju w teatrze. Teraz znowu zawołała mnie telewizja i jest to czas fajnego odświeżenia
Tancerka robi sobie przerwę od teatralnej sceny i cieszy się, że teraz będzie jej więcej w telewizji. Ostatnie tygodnie spędza przede wszystkim na planie produkcji realizowanych dla Polsatu. Swoich sił próbuje między innymi w 22. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Będzie ją można oglądać również w nowych odcinkach serialu „Przyjaciółki”. Edyta Herbuś zaznacza jednak, że niezależnie od tego, jak bardzo jest zajęta, zawsze znajdzie chwilę, by potańczyć czy stworzyć spontaniczny układ choreograficzny.
Edukacja
Zaspokajanie potrzeb behawioralnych kota pomaga w budowaniu z nim pozytywnych relacji. Kluczem jest poznanie jego typu osobowości

Dobrostan kotów w dużej mierze zależy od właściwej opieki. Niezwykle istotne jest zaspokajanie ich potrzeb behawioralnych, wśród których ważne jest poczucie bezpieczeństwa, ale również m.in. prawidłowa dieta czy też instynkt łowiecki. Dla opiekunów pomocne w tym może być poznanie typu osobowości swojego kota. Już 7 sierpnia 2025 roku w specjalnej strefie WHISKAS przed wejściem do centrum handlowego Westfield Arkadia w Warszawie każdy będzie mógł wziąć udział w specjalnym Quizie Osobowości Kota i spotkaniu z behawiorystą.
Media
Tomasz Jacyków: W tym sezonie w Polsacie jest dużo „spadochroniarzy” z innych stacji. Ja nie oglądam telewizji w ogóle

Co prawda stylista zaznacza, że nie ogląda telewizji, ale pojawił się na prezentacji jesiennej ramówki Polsatu. To dla niego okazja, by nie tylko samemu się pokazać na ściance w nietuzinkowym stroju, ale także podejrzeć, co pozostali postanowili na siebie założyć. Tomasz Jacyków zauważa też, że do stacji dołączyły niedawno nazwiska wcześniej kojarzone z innymi kanałami, jest więc ciekawy, jakie będą efekty tej współpracy.