Newsy

Hanna Lis: W nowym roku chciałabym rzucić palenie. To nie jest fajny nałóg dla kobiety

2015-01-07  |  06:55

Palę, ale wszystkich do tego zniechęcam mówi Hanna Lis. Dziennikarka przyznaje, że nie lubi swojego nałogu i już kilkakrotnie próbowała z nim zerwać. W tym roku także jest to jej noworoczne postanowienie. Palenie jest jej zdaniem nie tylko bardzo niekobiece, lecz także stało się przyczyną jej zawodowej wpadki.

W lutym 2014 roku Hanna Lis prowadziła wydanie Panoramy o godzinie 18.00. Gdy została pokazana na szerokim planie, na stole obok szklanki z wodą widzowie mogli zobaczyć także paczkę papierosów Marlboro. Zaraz po zdarzeniu dziennikarka przyznała, że była to jej wina i przeprosiła widzów.

– Od razu przeprosiłam, bo to nie powinno się było zdarzyć, nie mam żadnego wytłumaczenia. Niestety, palę i bardzo wszystkich do tego zniechęcam. Był to rzeczywiście taki nerwowy moment, gdzieś tam biegłam z tymi papierosami, wpadłam do studia, położyłam na stole i tak zostało. Ale to się nie powinno było zdarzyć, więc wstydzę się bardzo do tej pory mówi Hanna Lis w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Mimo zapewnień Hanny Lis, że paczka papierosów znalazła się w telewizyjnym studiu przypadkowo, internauci nie szczędzili dziennikarce złośliwych komentarzy. Na fanpage'u Panoramyna Facebooku zdarzenie określili jako product placement. Hanna Lis zdecydowanie zaprzecza tym pogłoskom.

– Nie, no oczywiście, wzięłam 20 mln od Marlboro. Nie, no błagam mówi Hanna Lis. 

Dziennikarka palić zaczęła już w szkole. Przyznaje, że pali bardzo dużo, ale nie lubi swojego nałogu i już kilkukrotnie próbowała z nim zerwać,  jak dotąd jednak bezskutecznie. W tym roku rzucenie palenie także znalazło się na liście jej postanowień noworocznych.

– Takich postanowień było już kilka, może tym razem będzie ostatnie. Miejmy nadzieję, bo to nie jest fajny nałóg, zwłaszcza dla kobiety mówi Hanna Lis.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.