Newsy

Harper’s Bazaar Polska obchodzi pierwsze urodziny. W ciągu roku zyskał ponad 225 tys. stałych czytelników

2014-04-08  |  11:30
Mówi:Zuzanna Bijoch (modelka)
Joanna Przetakiewicz (projektantka mody)
Marcin Tyszka (fotograf)
  • MP4
    Harper’s Bazaar Polska –  najbardziej luksusowy magazyn lifestylowy – świętuje swoją pierwszą rocznicę na polskim rynku. To 27. międzynarodowa edycja najstarszego magazynu o modzie. W ciągu roku pismo stało się obowiązkową lekturą miłośników światowych trendów i zyskało tysiące stałych czytelników. Na przyjęciu urodzinowym pojawiło się wiele znanych osób: projektanci, modelki, fotografowie, gwiazdy filmu i muzyki oraz ci, którzy tworzą magazyn. Twarzą kwietniowego numeru jest top modelka Magdalena Frąckowiak.
     
    Harper’s Bazaar ukazuje się nieprzerwanie od 146 lat. Specjalnie dla niego tworzyli: Charles Dickens, Virginia Woolf, Truman Capote, Andy Warhol czy Salvador Dali. Dzięki temu każdy kolejny numer magazynu stawał się niemal kolekcjonerskim egzemplarzem. Polska edycja, choć ukazuje się dopiero od roku, w niczym nie ustępuje pozostałym. Oprócz nowości ze świata mody,  zawiera również artykuły dotyczące kultury, sztuki i podróży. 

    Zawsze kupuję, zawsze czytam. Dla mnie jest wyjątkowo ciekawy właściwie od pierwszej do ostatniej strony, włącznie z historyczną częścią, która przywraca pewną historię mody. Uważam, że pod każdym względem, stylistycznym, estetycznym, graficznym jest absolutnie na światowym poziomie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Joanna Przetakiewicz, projektantka mody.

    Polska edycja Harper’s Bazaar promuje ciekawe osoby. Jest dużo o modzie, jest o światowych trendach, dużo zdjęć z najnowszych wybiegów. Są też sesje, które są robione w Polsce z udziałem polskich modelek, polskich fotografów, co jest bardzo fajne, bo to różni każdą edycję na świecie od innej. Te zdjęcia gdzieś nadają ten taki klimat świata mody danego kraju – podkreśla Zuzanna Bijoch, modelka.

    Harper’s Bazaar  ma ponad 225 tysięcy stałych czytelników. Średnia sprzedaż utrzymuje się na poziomie 37 tysięcy egzemplarzy.

    Taki magazyn, dość drogi na polskim rynku, na pewno nie ma najłatwiejszej kariery. Tak naprawdę jest pewnym pierwiosnkiem na rynku edytoriali w Polsce. Jest pionierem, który przeciera szlak następnym tytułom, o ile oczywiście wejdą. W związku z tym naprawdę trzymam mocno kciuki i bardzo liczę na to, że sprzedaż Harper’s Bazaar będzie rosła i będzie miał coraz więcej lojalnych czytelniczek – dodaje Joanna Przetakiewicz.

    Poprzez niebanalne sesje fotograficzne, Harper’s Bazaar  Polska promuje najbardziej  uznanych projektantów mody i ekskluzywne światowe marki. Z magazynem współpracują top modelki, najlepsi fotografowie i styliści.

    Sam miałem okazję pracować dla polskiego Harper’s Bazaar. Fajnie, że wygląda tak jak zachodnie edycje. W tym miesiącu mam okładkę hiszpańskiego Harper’s Bazaar z Zuzą Bijoch, więc z firmą jestem za pan brat. No i cóż, oby kolejne latka stuknęły niebawem. Trzymam kciuki – mówi Marcin Tyszka, fotograf.

    Urodzinowemu przyjęciu towarzyszył ekskluzywny pokaz mody przygotowany we współpracy z Domem Handlowym VITKAC.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Komunikat

    Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

    Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

    Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

    Jak korzystać z materiałów Newserii?

    Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

    Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

    Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

    Partner sekcji zdrowie

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Gwiazdy

    Joanna Kurowska: Kobiety są wobec siebie nielojalne. Powinnyśmy się wspierać nie tylko od święta

    Aktorka została jedną z ambasadorek projektu Doroty Goldpoint – The Inner Power, który jest hołdem składanym dojrzałym i pewnym siebie kobietom. Joanna Kurowska tłumaczy, że wzięła udział w przedsięwzięciu, ponieważ chciałaby, aby kobiety w Polsce były dla siebie dobre, życzliwe i wspierały się wzajemnie. Jej zdaniem obecnie sytuacja przedstawia się odwrotnie. Panie często są wobec siebie nielojalne i cieszą się z porażek przyjaciółek.

    Teatr

    Andrzej Nejman: Kiedy zaczynałem być dyrektorem Teatru Kwadrat, to on właściwie się rozpadał, a aktorzy nie mieli gdzie grać

    Aktor od lipca 2010 roku kieruje Teatrem Kwadrat. Tłumaczy, że gdy zaczynał pełnić funkcję dyrektora, instytucja znajdowała się w złym stanie finansowym i jej przyszłość była niepewna. W ciągu ostatnich 10 lat teatr ewoluował, zażegnał kryzys i zyskał miano jednego z najpopularniejszych w Warszawie. Nejman przyznaje, że wprowadzanie zmian i ulepszeń to wieloetapowy proces, który właściwie nigdy się nie kończy.

    Problemy społeczne

    Opieka psychiatryczna w Polsce zaczyna wychodzić z głębokiego kryzysu. Resort zdrowia znacząco zwiększył dostęp do psychiatrów

    Niedofinansowanie, zła organizacja i brak lekarzy to główne bolączki polskiego systemu opieki psychiatrycznej. Dotyczy to zarówno leczenia dorosłych, jak również dzieci i młodzieży. Sytuacja jednak powoli się zmienia. Resort zdrowia realizuje pilotażowy projekt w opiece nad dorosłymi pacjentami, który już przynosi pierwsze efekty – znacząco zwiększył dostęp do psychiatrów. – Dzięki większym naborom na kierunek lekarski w ciągu czterech–pięciu lat powinien się zmniejszyć niedobór lekarzy, ale wciąż mamy niewykorzystany potencjał w postaci kadry psychologów – mówi Marek Balicki, zajmujący się reformą psychiatrii dorosłych.

     

    Uroda

    Mężczyźni coraz bardziej dbają o urodę. Podstawą pielęgnacji powinny być produkty oczyszczające

    Zdaniem Marty Krupińskiej, autorki książki „#Polish beauty. Przewodnik naturalnej pielęgnacji dla Polek”, mężczyźni coraz bardziej dbają o swoją cerę. Szefowa działu urody „Elle” zaznacza, że męska pielęgnacja różni się od tej, którą na ogół stosują kobiety. Panowie używają znacznie mniejszej liczby preparatów. Ten, w który przede wszystkim powinni zainwestować, to dobry produkt oczyszczający. Pozwoli on usunąć ze skóry zanieczyszczenia i zaskórniki.