Newsy

Harper’s Bazaar Polska obchodzi pierwsze urodziny. W ciągu roku zyskał ponad 225 tys. stałych czytelników

2014-04-08  |  11:30
Mówi:Zuzanna Bijoch (modelka)
Joanna Przetakiewicz (projektantka mody)
Marcin Tyszka (fotograf)
  • MP4
    Harper’s Bazaar Polska –  najbardziej luksusowy magazyn lifestylowy – świętuje swoją pierwszą rocznicę na polskim rynku. To 27. międzynarodowa edycja najstarszego magazynu o modzie. W ciągu roku pismo stało się obowiązkową lekturą miłośników światowych trendów i zyskało tysiące stałych czytelników. Na przyjęciu urodzinowym pojawiło się wiele znanych osób: projektanci, modelki, fotografowie, gwiazdy filmu i muzyki oraz ci, którzy tworzą magazyn. Twarzą kwietniowego numeru jest top modelka Magdalena Frąckowiak.
     
    Harper’s Bazaar ukazuje się nieprzerwanie od 146 lat. Specjalnie dla niego tworzyli: Charles Dickens, Virginia Woolf, Truman Capote, Andy Warhol czy Salvador Dali. Dzięki temu każdy kolejny numer magazynu stawał się niemal kolekcjonerskim egzemplarzem. Polska edycja, choć ukazuje się dopiero od roku, w niczym nie ustępuje pozostałym. Oprócz nowości ze świata mody,  zawiera również artykuły dotyczące kultury, sztuki i podróży. 

    Zawsze kupuję, zawsze czytam. Dla mnie jest wyjątkowo ciekawy właściwie od pierwszej do ostatniej strony, włącznie z historyczną częścią, która przywraca pewną historię mody. Uważam, że pod każdym względem, stylistycznym, estetycznym, graficznym jest absolutnie na światowym poziomie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Joanna Przetakiewicz, projektantka mody.

    Polska edycja Harper’s Bazaar promuje ciekawe osoby. Jest dużo o modzie, jest o światowych trendach, dużo zdjęć z najnowszych wybiegów. Są też sesje, które są robione w Polsce z udziałem polskich modelek, polskich fotografów, co jest bardzo fajne, bo to różni każdą edycję na świecie od innej. Te zdjęcia gdzieś nadają ten taki klimat świata mody danego kraju – podkreśla Zuzanna Bijoch, modelka.

    Harper’s Bazaar  ma ponad 225 tysięcy stałych czytelników. Średnia sprzedaż utrzymuje się na poziomie 37 tysięcy egzemplarzy.

    Taki magazyn, dość drogi na polskim rynku, na pewno nie ma najłatwiejszej kariery. Tak naprawdę jest pewnym pierwiosnkiem na rynku edytoriali w Polsce. Jest pionierem, który przeciera szlak następnym tytułom, o ile oczywiście wejdą. W związku z tym naprawdę trzymam mocno kciuki i bardzo liczę na to, że sprzedaż Harper’s Bazaar będzie rosła i będzie miał coraz więcej lojalnych czytelniczek – dodaje Joanna Przetakiewicz.

    Poprzez niebanalne sesje fotograficzne, Harper’s Bazaar  Polska promuje najbardziej  uznanych projektantów mody i ekskluzywne światowe marki. Z magazynem współpracują top modelki, najlepsi fotografowie i styliści.

    Sam miałem okazję pracować dla polskiego Harper’s Bazaar. Fajnie, że wygląda tak jak zachodnie edycje. W tym miesiącu mam okładkę hiszpańskiego Harper’s Bazaar z Zuzą Bijoch, więc z firmą jestem za pan brat. No i cóż, oby kolejne latka stuknęły niebawem. Trzymam kciuki – mówi Marcin Tyszka, fotograf.

    Urodzinowemu przyjęciu towarzyszył ekskluzywny pokaz mody przygotowany we współpracy z Domem Handlowym VITKAC.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Muzyka

    Gwiazdy

    Agata i Tomasz Wolni: Jest w nas głęboka potrzeba dzielenia się tym, co dostaliśmy od życia. Bliskie naszemu sercu są inicjatywy wspierające rodzinę

    Prezenterzy mają świadomość, że nikt i nic nie zastąpi dziecku kochających, opiekuńczych i odpowiedzialnych rodziców, ale każdy człowiek o dobrym sercu może choć trochę poprawić jego los, przywrócić mu uśmiech i dać nadzieję na lepszą przyszłość. Agata Tomaszewska-Wolna i Tomasz Wolny z podziwem patrzą na zaangażowanie osób współpracujących ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce, które zastępują podopiecznym mamę i tatę oraz stwarzają godne warunki do życia, nauki i rozwoju. Dziennikarze zapewniają, że oni sami również chętnie wyciągają dłonie do potrzebujących i wspierają różne akcje charytatywne. Jak zaznaczają, warto pomagać, bo najlepszym podziękowaniem jest radość na twarzach tych, którym odmienili los.

    Konsument

    Gabinety stomatologiczne dostosowują się do specjalnych potrzeb pacjentów. Powstają placówki przystosowane do osób otyłych, niepełnosprawnych czy cierpiących na dentofobię

    Polacy wciąż w zdecydowanej większości korzystają z usług prywatnych klinik stomatologicznych i mają wobec nich coraz wyższe wymagania. Liczy się nie tylko nowoczesność i kompleksowy zakres usług, ale też to, czy gabinet stomatologiczny jest przyjazny i komfortowy. – Ważne jest też to, żeby gabinety były dostępne dla osób, które borykają się także z innymi problemami zdrowotnymi, np. z otyłością – mówi Alicja Chowaniec-Prażuch, dyrektor LUX MED Stomatologia.