Mówi: | Zuzanna Bijoch (modelka) Joanna Przetakiewicz (projektantka mody) Marcin Tyszka (fotograf) |
Harper’s Bazaar Polska obchodzi pierwsze urodziny. W ciągu roku zyskał ponad 225 tys. stałych czytelników
Harper’s Bazaar ukazuje się nieprzerwanie od 146 lat. Specjalnie dla niego tworzyli: Charles Dickens, Virginia Woolf, Truman Capote, Andy Warhol czy Salvador Dali. Dzięki temu każdy kolejny numer magazynu stawał się niemal kolekcjonerskim egzemplarzem. Polska edycja, choć ukazuje się dopiero od roku, w niczym nie ustępuje pozostałym. Oprócz nowości ze świata mody, zawiera również artykuły dotyczące kultury, sztuki i podróży.
– Zawsze kupuję, zawsze czytam. Dla mnie jest wyjątkowo ciekawy właściwie od pierwszej do ostatniej strony, włącznie z historyczną częścią, która przywraca pewną historię mody. Uważam, że pod każdym względem, stylistycznym, estetycznym, graficznym jest absolutnie na światowym poziomie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Joanna Przetakiewicz, projektantka mody.
– Polska edycja Harper’s Bazaar promuje ciekawe osoby. Jest dużo o modzie, jest o światowych trendach, dużo zdjęć z najnowszych wybiegów. Są też sesje, które są robione w Polsce z udziałem polskich modelek, polskich fotografów, co jest bardzo fajne, bo to różni każdą edycję na świecie od innej. Te zdjęcia gdzieś nadają ten taki klimat świata mody danego kraju – podkreśla Zuzanna Bijoch, modelka.
Harper’s Bazaar ma ponad 225 tysięcy stałych czytelników. Średnia sprzedaż utrzymuje się na poziomie 37 tysięcy egzemplarzy.
– Taki magazyn, dość drogi na polskim rynku, na pewno nie ma najłatwiejszej kariery. Tak naprawdę jest pewnym pierwiosnkiem na rynku edytoriali w Polsce. Jest pionierem, który przeciera szlak następnym tytułom, o ile oczywiście wejdą. W związku z tym naprawdę trzymam mocno kciuki i bardzo liczę na to, że sprzedaż Harper’s Bazaar będzie rosła i będzie miał coraz więcej lojalnych czytelniczek – dodaje Joanna Przetakiewicz.
Poprzez niebanalne sesje fotograficzne, Harper’s Bazaar Polska promuje najbardziej uznanych projektantów mody i ekskluzywne światowe marki. Z magazynem współpracują top modelki, najlepsi fotografowie i styliści.
– Sam miałem okazję pracować dla polskiego Harper’s Bazaar. Fajnie, że wygląda tak jak zachodnie edycje. W tym miesiącu mam okładkę hiszpańskiego Harper’s Bazaar z Zuzą Bijoch, więc z firmą jestem za pan brat. No i cóż, oby kolejne latka stuknęły niebawem. Trzymam kciuki – mówi Marcin Tyszka, fotograf.
Urodzinowemu przyjęciu towarzyszył ekskluzywny pokaz mody przygotowany we współpracy z Domem Handlowym VITKAC.
Czytaj także
- 2024-07-26: Polskie firmy z szansą na zdobycie azjatyckich rynków. Mogą otrzymać wsparcie na promocję podczas Expo 2025 w Osace
- 2024-06-24: Polscy mali i średni przedsiębiorcy wciąż ostrożnie podchodzą do ekspansji zagranicznej. Potrzebują więcej wsparcia finansowego i doradczego
- 2024-07-05: Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne
- 2024-06-07: Polski sektor kosmiczny na fali wznoszącej. Trwa rewizja najważniejszych dla branży dokumentów strategicznych
- 2024-06-26: Polski sektor kosmiczny rośnie w siłę. Niszą dla krajowych firm może być diagnoza, naprawa czy tankowanie satelitów na orbicie
- 2024-05-31: W strefach objętych konfliktem żyje 400 mln dzieci. Najtrudniejsza sytuacja jest w Strefie Gazy, gdzie w ciągu kilku miesięcy zginęło ponad 12 tys. dzieci
- 2024-06-19: Wysokie temperatury zagrażają zwierzętom domowym. Narażone są na udary cieplne i poparzenia
- 2024-06-06: Handel w sieci nie zwalnia mimo zawirowań w gospodarce. Coraz większą rolę odgrywa w nim sztuczna inteligencja
- 2024-06-13: Allegro wchodzi do kolejnych krajów europejskich. Platformy sprzedażowe uruchomi niedługo na Węgrzech, w Słowenii i Chorwacji
- 2024-06-03: Filip Chajzer: Ciągły hejt i to, że non stop musiałem z kimś walczyć, przestało mi się spinać ze sobą. Moje 40. urodziny to jest rozpoczęcie gry już na moich zasadach
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Ochrona środowiska
![](/files/1922771799/fleming-otoczenie-2-foto-1-ram,w_274,r_png,_small.png)
Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew
Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.
Gwiazdy
Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem
![](/files/1922771799/191-herbus-joga-foto,w_133,_small.jpg)
Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto,w_133,r_png,_small.png)
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.