Newsy

Ciężarówki Coca-Cola zakreślą na mapie Polski kształt serca. Odwiedzą 32 miasta, a jedno z nich zostanie wybrane w trwającym ogólnopolskim plebiscycie internautów

2017-11-17  |  06:40

Z początkiem grudnia w podróż po Polsce ruszą świąteczne ciężarówki Coca-Cola. Charakterystyczne czerwone pojazdy odwiedzą 32 miasta, przy czym jedno wskażą w głosowaniu sami internauci. Trasa obejmuje przede wszystkim te miejscowości, których dotychczas świąteczny konwój nigdy nie odwiedził. Trasa ciężarówek zakreśli na mapie kształt serca. Podczas eventów czeka mnóstwo niespodzianek, także dla miłośników wirtualnej rzeczywistości.

 W tym roku odwiedzamy przede wszystkim te miejscowości, w których dotychczas naszej ciężarówki nie było, ponieważ chcemy dać możliwość zobaczenia legendarnych pojazdów również nowym konsumentom. Nieprzypadkowo w tym roku nasze ciężarówki na mapie Polski nakreślą kształt serca. Chcemy w ten sposób podziękować naszym konsumentom, ale również zachęcić ich do dziękowania sobie nawzajem w myśl głównego hasła naszej tegorocznej kampanii – mówi agencji Newseria Biznes Damian Podawca, senior brand manager Coca-Cola.

Ciężarówki przez wielu są postrzegane jako nieodłączny element świątecznego nastroju. W tym roku konwój ruszy w objazd po Polsce 1 grudnia. W ciągu 22 dni dwie ciężarówki ze 160 metrami oświetlenia ledowego i ponad sześcioma tysiącami punktów świetlnych odwiedzą 31 miast, m.in. Starogard Gdański, Koszalin, Elbląg, Szczecin, Kołobrzeg, Poznań, Zieloną Górę, Legnicę, Legionowo, Nysę, Oświęcim czy Wieliczkę. Dodatkowo w tym roku odbędzie się internetowy plebiscyt na dodatkowe, 32. miasto.

– Plebiscyt to nasza tegoroczna nowość. Wybór 32. miasta oddajemy w ręce mieszkańców. Udział w plebiscycie jest bardzo prosty – wystarczy na facebooku Coca-Cola pod postem użyć hasztagu z nazwą miasta, do którego zapraszamy ciężarówkę. Plebiscyt trwa w dniach 15–22 listopada. Wybierzemy pięć miast, które zmierzą się ze sobą w wielkim finale 24 listopada, a event w zwycięskim mieście odbędzie się 19 grudnia – wskazuje Damian Podawca.

W programie świątecznego konwoju Coca-Cola m.in. spotkanie ze św. Mikołajem, gry i konkursy czy świąteczna fotobudka. Na miłośników nowych technologii czeka wirtualna wycieczka saniami św. Mikołaja. Będzie można też własnoręcznie przygotować prezent w fabryce upominków czy otrzymać spersonalizowaną puszkę napoju. W Bydgoszczy (2 grudnia) i Bytomiu (22 grudnia) odbędą się duże eventy.

 W Bydgoszczy i Bytomiu czekają nas muzyczne atrakcje. Zapraszamy na występy gwiazd, Cleo i Young Stadium Club, oraz na spotkania z młodymi twórcami treści na YouTube. Odwiedzą nas Rezi, Blowek, Kaiko, Maffashion, Martin Stankiewicz oraz Abstrachuje. Czeka mnóstwo atrakcji – zachęca Damian Podawca.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Paulina Krupińska-Karpiel: Broniłam się przed udziałem w konkursie Miss Polonia. Bałam się, że zacznę być postrzegana wyłącznie przez pryzmat Miss

Przed wygraną w konkursie Miss Polonia Paulina Krupińska-Karpiel pracowała jako modelka w Polsce i Paryżu. Wspomina, że był to dla niej niezwykle intensywny czas. Przyznaje również, że długo wzbraniała się przed podjęciem decyzji o udziale w konkursie piękności. Bała się, że tytuł może zaważyć na jej przyszłym życiu, zarówno zawodowym, jak i prywatnym. Z perspektywy czasu uważa jednak, że korona pomogła jej w karierze. 

Moda

Gabriel Seweryn: Najpierw ludzie domagają się od nas opinii na temat swojego ubioru, a jak ją usłyszą, to się obrażają

Rafał Grabias i Gabriel Seweryn przyznają, że jeśli ktoś oczekuje od nich porady w kwestii stylizacji, z przyjemnością mu jej udzielają, bo lubią dzielić się swoją wiedzą. Czasem też zdarza im się wytknąć komuś modową wpadkę i zasugerować, żeby założył coś innego. Z ich obserwacji wynika jednak, że w większości Polacy nie są otwarci na takie sugestie i nie mają do siebie dystansu. Szybko się obrażają i nie potrafią wyciągnąć lekcji na przyszłość.

Żywienie

Grzegorz Łapanowski: Dzieciom trzeba jak najwcześniej wpajać zdrowe nawyki żywieniowe. Przykłady czerpią głównie z domu i szkolnych stołówek

Znany kucharz tłumaczy, że edukacja żywieniowo-kulinarna to jeden z najlepszych kierunków działań, który może mieć realny wpływ na zmianę nawyków żywieniowych młodych pokoleń. Apeluje więc do rodziców, by dbali o jak najwyższą jakość posiłków dla swoich pociech, bo jeśli oni sami nie będą przestrzegać zasad zdrowego odżywiania, to za ich przykładem pójdą również ich dzieci. Jego zdaniem potrzebna jest również instytucja, która będzie nadzorować żywienie w szkołach i przedszkolach.

 

Finanse

Firmom opłaca się inwestować w zdrowie pracowników. W 100-osobowym przedsiębiorstwie oszczędności mogą przekraczać 100 tys. zł rocznie

Prywatna opieka medyczna to najbardziej popularny i pożądany przez pracowników benefit. Zmniejsza także koszty związane z ich absencją i poprawia wizerunek firmy. W przedsiębiorstwie zatrudniającym ok. 100 osób  oszczędności mogą przekroczyć nawet 100 tys. zł rocznie – wynika z analiz Medicover. Część firm idzie o krok dalej i otwiera przyzakładowe centra medyczne, w których pracownicy i ich rodziny mogą we właściwym czasie odbyć wizytę lekarską i rozpocząć leczenie. Największe w Polsce przyzakładowe centrum Medicover zostało właśnie otwarte w Zawierciu przy hucie CMC Poland Sp z o.o.