Newsy

Hydrokolonoterapia, płukanie okrężnicy, irygacja jelita grubego [zdjęcia wideo]

2014-08-07  |  05:45

Kalendarium

Gwiazdy

Media

Małgorzata Ohme: Zwycięstwo Magdy Wójcik w "Big Brotherze" pokazało, że Polacy szukają nowych źródeł inspiracji. Jesteśmy tolerancyjni i otwarci

Psycholog przyznaje, że w kuluarach Magda Wójcik nie była faworytką do zwycięstwa. Jednak to, co w oczach widzów mogło działać na jej niekorzyść, paradoksalnie otworzyło jej drogę do wygranej. Kielczanka bowiem wyróżniała się na tle innych chociażby tym, że była otwarta na środowiska LGBT i szanowała osoby o odmiennej orientacji seksualnej. Sympatia, jaką obdarzyli ją głosujący pokazuje, że w polskim społeczeństwie jest możliwa zmiana mentalności.

Konsument

TikTok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek. Młodzi ludzie stają się odporni na tradycyjne reklamy

Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów i vlogerów pozwala szybko zdobywać nowych klientów i docierać do bardzo szerokiej grupy odbiorców, zwłaszcza młodych. Warunkiem skutecznego influencer marketingu jest jednak odpowiedni dobór twórców do kampanii i ich wiarygodność. Łączeniu marek i influencerów służy projekt FOLLOVERS, który jest efektem współpracy mediowego giganta Viacom i grupy BrandBuddies, z którą współpracuje ponad 750 marek. Do promocji będzie wykorzystywał TikToka i Instagrama, które stają się coraz popularniejszymi platformami.

Film

Konrad Maximilian: "Fighter" nie jest filmem o biciu się. To opowieść o dojrzewaniu zagubionego człowieka

Polski widz jest gotowy na dobre kino gatunkowe – przekonuje reżyser. To z tego względu powstają takie filmy jak "Underdog", "Fighter" i produkcje Patryka Vegi. Konrad Maximilian zaznacza też, że jego debiutancki film jest nie tylko opowieścią o przemocy w ringu, ale też o dojrzewaniu człowieka, który chce naprawić błędy z przeszłości.