Newsy

Irena Kamińska-Radomska: Mam parę nowych wyzwań zawodowych, ale na razie wszystko trzymane jest w tajemnicy. Na pewno będzie ciekawie

2022-04-28  |  06:11
Mówi:Irena Kamińska-Radomska
Funkcja:mentorka w programie „Projekt Lady”
  • MP4
  • To „Projekt Lady” dał Irenie Kamińskiej-Radomskiej rozpoznawalność. Na co dzień udziela wykładów i warsztatów w Protocol School of Poland. Teraz w jej życiu zawodowym szykują się kolejne nowe projekty. Jeden z nich na razie pozostaje tajemnicą, a drugi związany jest z realizacją filmów na temat savoir-vivre’u biznesowego.

    Irena Kamińska-Radomska może się pochwalić szeroką wiedzą z zakresu międzynarodowego protokołu i etykiety biznesu oraz wystąpień publicznych. Niedawno mentorka „Projektu Lady” zdecydowała o zakończeniu współpracy z TVN. Jak jednak podkreśla – nie lubi stać w miejscu, dlatego w planach ma już nowe przedsięwzięcia medialne.

    – U mnie wyzwania są cały czas, bo jestem odważna, to jest chyba moja główna cecha, czyli muszę lubić różne wyzwania. I oczywiście jest ich parę, więc będzie ciekawie natomiast na razie jest to tajemnica i ciężko będzie wyciągnąć ode mnie jakiekolwiek informacje – mówi agencji Newseria Lifestyle Irena Kamińska-Radomska.

    Mentorka nie chce na razie zdradzić, czy będzie to program lifestyle’owy, reality show czy też zupełnie inny format. Nie ukrywa jednak, że bardzo cieszy się na jego realizację i wierzy, że pomysł przypadnie do gustu odbiorcom. Zapowiada też, że swoją fachową wiedzą będzie się dzielić z internautami.

    – Teraz będę nagrywała filmy na temat savoir-vivre’u biznesowego. Te filmy będą bardzo profesjonalnie wykonane, więc myślę, że to będzie ciekawe dla odbiorcy. To będzie na platformie „Zostań z nami” – dodaje.

    Irena Kamińska-Radomska przekonuje, że ma w zanadrzu wiele zawodowych pomysłów, które można realizować w różnoraki sposób. Nie chce jednak niczego zapeszać, dlatego dopóki nie ma konkretnych decyzji, nie opowiada o nich.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nowe technologie

    Konsument

    Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

    Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

    Handel

    Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

    Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.