Mówi: | Janusz Józefowicz |
Funkcja: | reżyser |
Janusz Józefowicz: celem Nataszy nie jest już bulwersowanie
– W trakcie występu będzie można usłyszeć niemal wszystkie piosenki z krążka oraz ulubione covery Nataszy – mówi agencji Newseria Lifestyle Janusz Józefowicz, partner Nataszy Urbańskiej, a także reżyser jej teledysków.
Jednym z elementów promujących „One” był klip do utworu „Rolowanie”. Wideo z Nataszą Urbańską wywołało sporo kontrowersji, a sama gwiazda musiała tłumaczyć przesłanie kompozycji oraz analizować tekst stworzony przez Zofię Kondracką. W trakcie wieczoru w Studiu Buffo zaprezentowany ma zostać kolejny teledysk promujący płytę artystki. Najprawdopodobniej będzie związany on z utworem „Escamillo”, który Natasza zaśpiewała w trakcie Sylwestrowej Nocy Przebojów w Gdyni.
– W nowym teledysku celem Nataszy nie jest już bulwersowanie, tak jak w klipie do „Rolowania”. Wtedy wcielała się w kobietę z wyższych sfer, które miała życiowe problemy. W drugiej odsłonie Natasza będzie zupełnie inną dziewczyną. Chodzi o to, żeby pokazać jak najszersze spectrum zachowań i stworzyć w ten sposób zbiorowy portret współczesnej kobiety – zapowiada Janusz Józefowicz.
Dyrektor Studia Buffo dodaje, że nowy wizerunek Nataszy nie będzie jej ostatnią metamorfozą.
– Kolejnymi wcieleniami będzie m.in. dziewczyna buntowniczo nastawiona do świata, kobieta inspirowana postacią Carmen oraz młoda dziewczyna śpiewająca o pierwszej miłości – dodaje Józefowicz.
Pierwszym singlem promującym płytę „One” był utwór „Muszę odejść”. W nagraniu płyty wzięli udział muzycy z zespołu JUNE, natomiast tekst do pięciu piosenek stworzył Seweryn Krajewski.
Czytaj także
- 2023-10-16: Sztuczna inteligencja przyspiesza powstanie leków. Rozwiązanie polskiej firmy pomaga szybciej tworzyć nowe związki chemiczne
- 2023-06-26: Izabela Trojanowska: Miałam różne myśli w drodze na festiwal do Opola, ale postanowiłam, że nie dam się podzielić. Muzyka jest muzyką
- 2023-04-27: Minister cyfryzacji: Będą próby ingerowania w nasze wybory z zewnątrz. Działania dezinformacyjne mogą się wtedy nasilić
- 2022-08-23: Mimo rozwoju nowoczesnych technologii kluczowe w medycynie pozostają relacje. Specjalna aplikacja ułatwi systematyczną opiekę lekarską nad pacjentami
- 2022-06-03: Janusz Chabior zaprezentował swoje obrazy na wystawie w Foyer Teatru 6. piętro. „Moja żona spowodowała, że przezwyciężyłem pewien lęk i delikatny wstyd”
- 2022-06-13: Grażyna Wolszczak: Nie ośmieliłabym się malować, ale może niesłusznie. Może nawet do szuflady warto pisać i malować
- 2022-06-21: Michał Żebrowski: Lata 90. to była moja młodość, moje marzenia i mój zryw w życie. Obserwowałem, jak Polska się zmienia z dnia na dzień
- 2022-06-09: Michał Żebrowski: Janusz Chabior jest superkumplem, wspaniałym aktorem i niekłamaną osobowością. Teraz jeszcze pokazał nam niesamowity talent malarski
- 2022-04-28: Wojtek Mazolewski: Przez ostatnie dwa–trzy lata kultura bardzo mocno oberwała. I właśnie teraz, kiedy chcieliśmy się podnieść, ten domek z kart znowu się burzy
- 2022-02-28: Magda Wójcik: Reality show jak „Ameryka Express” byłby dla mnie idealny. Miałam propozycję randkowego programu, ale nie byłam jeszcze na to gotowa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.