Newsy

Joanna Jędrzejczyk: Podjęłam naukę w szkole biznesowej. Chcę zdobyć fachową wiedzę, by rozwijać swoją firmę

2023-03-31  |  06:02

Zawodniczka MMA zapewnia, że drzemie w niej ogromny potencjał i nie lubi siedzieć bezczynnie, dlatego z przyjemnością jednocześnie realizuje aż kilkanaście projektów zawodowych. Szczególnie dumna jest jednak z autorskiej linii suplementów dedykowanych nie tylko zawodowym sportowcom, ale także każdej osobie, która chce odżywić i wzmocnić swój organizm. By móc w pełni profesjonalnie działać na rynku i posiąść fachową wiedzę w zakresie zarządzania firmą, Joanna Jędrzejczyk zdecydowała się na naukę w szkole biznesowej. Nie ukrywa też, że myśli o kolejnych studiach w tym kierunku.

– Obecnie biorę udział w 15 projektach, mam swoją fundację, ale też stworzyłam linię własnych suplementów – mówi agencji Newseria Lifestyle Joanna Jędrzejczyk, zawodniczka MMA.

Sportsmenka podkreśla, że firmowana przez nią marka stawia na efektywne formuły, które zostały stworzone przez specjalistów z zakresu żywienia. Każdy produkt jest pewny, zdrowy i bezpieczny dla organizmu.

– Przez wiele lat byłam poddawana testom antydopingowym i wiem, że bardzo często otrzymujemy produkty niedobre jakościowo, dlatego też zawsze chciałam stworzyć czystą linię suplementów, która będzie dedykowana nie tylko sportowcom, ale każdemu z nas po to, żeby dbać lepiej o swoje życie, o swoje zdrowie – mówi zawodniczka MMA.

Sportsmenka zamierza kontynuować drogę w tym kierunku. Ma przygotowany profesjonalny biznesplan, chce nadal rozwijać działalność i poszerzać ofertę swojej firmy, dlatego też postanowiła zdobyć niezbędną wiedzę w tym zakresie.

– Wiem, że szkoła biznesowa da mi umiejętność radzenia sobie i rozwijania mojej firmy, którą w przyszłości chcę rozwinąć globalnie i dystrybuować moje produkty na cały świat – mówi.

Joanna Jędrzejczyk planuje też dalsze działania na rzecz promocji sportu, bo wie, jak ważną rolę odgrywa on w życiu każdego człowieka. Regularne treningi, rozwijanie swoich sportowych pasji, a nawet sporadyczna aktywność fizyczna potrafią zdziałać cuda.

– Zawsze chciałam działać w ramach sportu, dlatego też bardzo mocno staram się być aktywistką sportową i motywować innych ludzi do aktywności fizycznej.  Ze swojego doświadczenia wiem, że sport nie tylko daje siłę fizyczną, dobry wygląd i dobrą sylwetkę, ale też siłę mentalną i umiejętność radzenia sobie z dużymi życiowymi problemami. Bo jeżeli każdego dnia potrafimy przezwyciężyć swoje ograniczenia, gdzieś poszerzyć te limity, to później problemy nagle stają się łatwiejsze, stajemy z nimi w konfrontacji – mówi.

Zawodniczka MMA sama próbuje swoich sił w różnych dyscyplinach sportu. Doskonali naukę jazdy na nartach, uczy się jeździć na snowboardzie i chce wystartować w Rajdzie Dakar.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Żywienie

Gwiazdy

Enej: Wielkanoc musi być w rodzinnym gronie. Nie jesteśmy fanami wyjazdów do hoteli, żeby spędzać święta z obcymi ludźmi

Muzycy zespołu Enej przyznają, że lubią i celebrują święta, dlatego cieszą się na nadchodzącą Wielkanoc. Zamierzają wtedy zwolnić tempo, odłożyć na bok pracę i poświęcić czas rodzinie. Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha zdradzają, że ich popisowym, a jednocześnie ulubionym świątecznym przysmakiem jest sałatka jarzynowa. Sami też z przyjemnością ją przygotowują.

Konsument

Poczucie bycia autentycznym w mediach społecznościowych wpływa pozytywnie na zdrowie psychiczne młodych ludzi. Autentyczność w prawdziwym życiu nie ma takiego znaczenia

Studenci, którzy postrzegają siebie jako autentycznych w mediach społecznościowych, są mniej zestresowani i cieszą się lepszym zdrowiem psychicznym, niż ci, którzy na platformach posługują się wizerunkiem wykreowanym. Autentyczność w rzeczywistym świecie nie ma jednak takiego wpływu na dobrostan psychiczny. Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez naukowców z USA we współpracy z polskimi i niemieckimi kolegami. Badacze przyjrzeli się też różnicom między tymi zależnościami badanymi u pokolenia Z i pokoleń wcześniejszych. Z ich obserwacji wynika, że „zetki” uważają siebie za bardziej autentycznych w mediach społecznościowych niż starsi uczestnicy badania.