Newsy

Joanna Krupa: w programie „Misja Pies” widzowie zobaczą mnie jako normalną dziewczynę, która pomaga zwierzakom

2017-01-26  |  06:55
Mówi:Joanna Krupa (modelka)
Dorota Wilczak-Paluch (senior brand manager marki Pedigree)
  • MP4
  • Modelka została gospodynią nowego programu „Misja Pies”. Będzie w nim pomagać Polakom w wyborze odpowiedniego dla nich pupila oraz ułożeniu relacji między psem a właścicielem. Modelka twierdzi, że program ten był jej wielkim zawodowym marzeniem. 

    Joanna Krupa słynie z miłości do zwierząt. Od lat wspomaga schroniska dla bezdomnych zwierząt oraz angażuje się w adopcję porzuconych psów. Sama jest właścicielką pięciu czworonogów, które przygarnęła ze schroniska. Od marca będzie natomiast gospodynią programu „Misja Pies” na antenie stacji TVN. Gwiazda twierdzi, że w ten sposób spełnia swoje wielkie marzenie.

     Chcę, żeby ludzie, moi fani, zobaczyli, jak wygląda moje życie, jak nie jestem w „Top Model”, w filmie, na wybiegu czy na czerwonym dywanie, żeby zobaczyli Joannę jako normalną dziewczynę, która pomaga zwierzakom – mówi Joanna Krupa agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

    Celem programu „Misja Pies” jest pomoc osobom, które zdecydowały się zaadoptować psa. Joanna Krupa będzie towarzyszyć uczestnikom programu w wyprawie do schroniska i pomoże wybrać wymarzonego pupila. W każdym odcinku wraz z behawiorystą udzielać też będzie rad w zakresie opieki nad zwierzęciem oraz budowania relacji między psem a właścicielem.

    – Będziemy pomagać ludziom, którzy mają problemy z psiakami, które może są niegrzeczne, agresywne, może w domu chodzą siku albo na smyczy się ciągają – mówi modelka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Modelka wraz z ekspertami programu odwiedzi uczestników w ich domach, aby na miejscu pomóc w ułożeniu niesfornego pupila, pomóc adoptowanemu psu zaaklimatyzować się w nowych warunkach oraz wesprzeć właścicieli w nawiązaniu więzi z nowym domownikiem. Sponsorem „Misji Pies” jest marka Pedigree, która od wielu lat angażuje się w edukację w zakresie odpowiedzialnej opieki nad psami oraz bezpośrednią pomoc potrzebującym czworonogom. Tylko w 2016 roku właściciel marki, firma Mars, przekazała polskim schroniskom 300 ton karmy.

    – Angażujemy się w inicjatywy, które mają na celu promocję adopcji psów ze schronisk m.in. poprzez platformę Psadoptuj.pl. Jako pracownicy Marsa, producenta marki, angażujemy się w pomoc schroniskom, każdy z nas może dwa dni w roku poświęcić na pracę pomagając zwierzętom, m.in. w schroniskach, gdzie wyprowadzamy psy, budujemy budy dla psiaków – mówi Dorota Wilczak-Paluch, senior brand manager marki Pedigree.

    Joanna Krupa już zaczęła pracę na planie swojego nowego programu. Pierwsze odcinki widzowie stacji TVN zobaczą w marcu.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Media

    Finanse

    Ponad 70 proc. Polaków najbardziej obawia się braku dostępu do opieki zdrowotnej. Prywatne ubezpieczenie zdrowotne posiada już 3,5 mln osób

    Po I połowie tego roku prywatnym ubezpieczeniem zdrowotnym było objętych już 3,5 mln Polaków. To 15-proc. wzrost rok do roku – wynika z danych Polskiej Izby Ubezpieczeń. Do tego wzrostu popularności przyczyniła się pandemia COVID-19, która dodatkowo spotęgowała obawy Polaków związane z utratą zdrowia i brakiem dostępu do opieki lekarskiej. Pakiety medyczne to dziś najpopularniejszy benefit w polskich firmach – korzysta z niego ponad 70 proc. pracowników.

    Infrastruktura

    70 proc. budynków mieszkalnych w Polsce jest nieefektywnych energetycznie. Ich kompleksowa renowacja może napędzić gospodarkę i stworzyć kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy

    W Polsce aż 70 proc. spośród 5 mln domów jednorodzinnych nie spełnia standardów efektywności energetycznej. W rezultacie roczne koszty ogrzewania typowego domu o powierzchni 118 mkw., wyposażonego w kocioł węglowy oraz stare drzwi i okna, sięgają w tej chwili ok. 6,5 tys. zł. Po modernizacji, ociepleniu i wymianie stolarki ten koszt mógłby spaść nawet do 1,8 tys. zł rocznie – oszacowali analitycy w raporcie „Fala renowacji szansą na rozwój Polski po pandemii”. Wynika z niego także, że w Polsce powszechna termomodernizacja budynków mieszkalnych – wymuszona unijną strategią – mogłaby się stać motorem napędowym krajowej gospodarki po pandemii i stworzyć nawet kilkaset tysięcy nowych miejsc pracy.