Newsy

Joanna Krupa: Z Ewą Chodakowską jesteśmy kompletnie inne, ale w sumie też bardzo podobne. Ciężko pracujemy, same osiągnęłyśmy to, co mamy, jesteśmy mocne kobiety i mamy swój głos

2024-01-26  |  06:17

Modelka podkreśla, że ceni Ewę Chodakowską i lubi z nią współpracować. Panie znają się już kilka lat, ale nie są przyjaciółkami. Teraz jednak połączyły siły w nowym programie stacji TVN „Razem odNowa”. Obie prowadzące odwiedzają wybrane małżeństwa, diagnozują ich problemy i wraz z pomocą ekspertów tworzą plan naprawczy związku. Sportowy duch walki trenerki motywuje pary do pracy nad kondycją, a pełne empatii rozmowy z Joanną Krupą skłaniają do refleksji nad relacją.

– Z Ewą współpracowałyśmy już kiedyś przy jednym projekcie. Znamy się kilka lat, ale tak, żeby się koleżankować, żeby na kolacje chodzić, tak często się widzieć, to się nie widzimy. Przez ten czas, co kiedyś współpracowałyśmy ze sobą, była rozłąka, ale z nią bardzo fajnie się pracuje – mówi agencji Newseria Lifestyle Joanna Krupa.

I choć na co dzień działają na zupełnie innych płaszczyznach zawodowych, to zdaniem modelki wiele je łączy. Obydwie są ambitne, pracowite i konsekwentne w dążeniu do celu.

– Myślę, że obie jesteśmy bardzo zdeterminowane. Ciężko pracujemy, same osiągnęłyśmy to, co mamy, jesteśmy mocne kobiety, mamy swój głos. Lubimy powiedzieć swoje rzeczy, jesteśmy otwarte i myślę, że bardzo fajnie nam się współpracuje. Z jednej strony jesteśmy kompletnie inne, ale w sumie też podobne, jak chodzi o pracę, że nie ma spóźnienia, jesteśmy na czas, bardzo professional, uśmiechnięte, cieszymy się życiem, cieszymy się, że razem współpracujemy. Na razie nie mogę nic złego powiedzieć – mówi modelka.

Joanna Krupa jest przekonana, że program „Razem odNowa” przypadnie widzom do gustu. Zapewnia też, że zarówno ona, jak i Ewa Chodakowska wiele z siebie dały, by skutecznie doradzić i pomóc parom chcącym odświeżyć swoją relację. Modelka jednak nieco żałuje, że na planie zdjęciowym nie miały zbyt wiele okazji do spotkań.

– Tylko na początku jesteśmy razem z Ewą, kiedy jeździmy do tych rodzin, i później na koniec, na finały, a w środku programu jesteśmy osobno. Ewa lubi dużo śpiewać, lubi dużo tańczyć, jak jest przerwa, to jest bardzo wesoła, przynosi fajną atmosferę. Jak nieraz jest się zmęczonym, to ona od razu sobie śpiewa i troszkę rozluźnia atmosferę. Jak ktoś jest senny, to szybciej się budzi – dodaje.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.