Mówi: | Beata „Ata” Postek |
Funkcja: | uczestniczka programu „One Night Squad” |
Beata „Ata” Postek: Mogłabym prowadzić reality show lub być pogodynką i mówić: dzisiaj jest 1800 hPa
Popularność Beata Postek zyskała dzięki udziałowi w programie „Hotel Paradise”. Fani ponownie mogą oglądać ją na ekranie, ponieważ jest jedną z uczestniczek nowego show „One Night Squad”, w którym gwiazdy mierzą się z różnymi wyzwaniami. „Ata” zaznacza, że dzięki programom wiele się uczy i zdobywa doświadczenie potrzebne podczas pracy w telewizji. Przyznaje, że jeśli dostałaby propozycję, by poprowadzić reality show, nie wahałaby się długo.
– Fajnie byłoby poprowadzić jakiś program, zobaczymy, co przyniesie przyszłość. Udział w programach to jest zawsze superprzeżycie. Po każdym programie mówię: „już wystarczy”, ale potem zaczynam myśleć i zdaję sobie sprawę, że to cudowne doświadczenie. Jeżeli mam taką możliwość, to czemu jej nie wykorzystać. Programy wiele nas uczą – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Beata Postek.
Doświadczenie, które „Ata” zdobyła na planie programów rozrywkowych, jest dla niej niezwykle cenne. Zaznacza, że chciałaby wykorzystać je w przyszłości. Przyznaje też, że chciałaby dalej się rozwijać. Beata Postek dobrze czuje się przed kamerą, dlatego twierdzi, że sprawdziłaby się w roli prezenterki.
– Poprowadziłabym „Hotel Paradise”, ale Klaudia świetnie się w tym odnajduje, więc musimy zrobić jakiś nowy program. Mogłabym prowadzić reality show lub być pogodynką i mówić: dzisiaj jest 1800 hPa. Oczywiście wygłupiam się – dodała.
W finale programu „Hotel Paradise” zarówno Beata Postek, jak i Artur Sargsyan stwierdzili, że po zakończeniu show nie chcą się wiązać ze sobą. Od tego czasu fani niecierpliwie czekali na informacje o jej nowej miłości. Media w ostatnim czasie sugerowały, że wybrankiem „Aty” jest Piotr Kukulski. Beata Postek dementuje jednak plotki, tłumacząc, że z „Pikejem” łączy ją jedynie przyjaźń.
– Znamy się od 10 lat i ciągle się przyjaźnimy. Mój brat jest jego fryzjerem. „Pikej” mi pomaga. Gdy organizowałam różne akcje dla zwierząt i ludzi chorych w szpitalach, jeździł ze mną. Ktoś wymyślił sobie, że jesteśmy parą. Żartujemy, że to mój medialny, internetowy chłopak. W rzeczywistości to po prostu mój kolega – zaznacza.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.