Newsy

Joanna Jędrzejczyk: Podjęłam naukę w szkole biznesowej. Chcę zdobyć fachową wiedzę, by rozwijać swoją firmę

2023-03-31  |  06:02

Zawodniczka MMA zapewnia, że drzemie w niej ogromny potencjał i nie lubi siedzieć bezczynnie, dlatego z przyjemnością jednocześnie realizuje aż kilkanaście projektów zawodowych. Szczególnie dumna jest jednak z autorskiej linii suplementów dedykowanych nie tylko zawodowym sportowcom, ale także każdej osobie, która chce odżywić i wzmocnić swój organizm. By móc w pełni profesjonalnie działać na rynku i posiąść fachową wiedzę w zakresie zarządzania firmą, Joanna Jędrzejczyk zdecydowała się na naukę w szkole biznesowej. Nie ukrywa też, że myśli o kolejnych studiach w tym kierunku.

– Obecnie biorę udział w 15 projektach, mam swoją fundację, ale też stworzyłam linię własnych suplementów – mówi agencji Newseria Lifestyle Joanna Jędrzejczyk, zawodniczka MMA.

Sportsmenka podkreśla, że firmowana przez nią marka stawia na efektywne formuły, które zostały stworzone przez specjalistów z zakresu żywienia. Każdy produkt jest pewny, zdrowy i bezpieczny dla organizmu.

– Przez wiele lat byłam poddawana testom antydopingowym i wiem, że bardzo często otrzymujemy produkty niedobre jakościowo, dlatego też zawsze chciałam stworzyć czystą linię suplementów, która będzie dedykowana nie tylko sportowcom, ale każdemu z nas po to, żeby dbać lepiej o swoje życie, o swoje zdrowie – mówi zawodniczka MMA.

Sportsmenka zamierza kontynuować drogę w tym kierunku. Ma przygotowany profesjonalny biznesplan, chce nadal rozwijać działalność i poszerzać ofertę swojej firmy, dlatego też postanowiła zdobyć niezbędną wiedzę w tym zakresie.

– Wiem, że szkoła biznesowa da mi umiejętność radzenia sobie i rozwijania mojej firmy, którą w przyszłości chcę rozwinąć globalnie i dystrybuować moje produkty na cały świat – mówi.

Joanna Jędrzejczyk planuje też dalsze działania na rzecz promocji sportu, bo wie, jak ważną rolę odgrywa on w życiu każdego człowieka. Regularne treningi, rozwijanie swoich sportowych pasji, a nawet sporadyczna aktywność fizyczna potrafią zdziałać cuda.

– Zawsze chciałam działać w ramach sportu, dlatego też bardzo mocno staram się być aktywistką sportową i motywować innych ludzi do aktywności fizycznej.  Ze swojego doświadczenia wiem, że sport nie tylko daje siłę fizyczną, dobry wygląd i dobrą sylwetkę, ale też siłę mentalną i umiejętność radzenia sobie z dużymi życiowymi problemami. Bo jeżeli każdego dnia potrafimy przezwyciężyć swoje ograniczenia, gdzieś poszerzyć te limity, to później problemy nagle stają się łatwiejsze, stajemy z nimi w konfrontacji – mówi.

Zawodniczka MMA sama próbuje swoich sił w różnych dyscyplinach sportu. Doskonali naukę jazdy na nartach, uczy się jeździć na snowboardzie i chce wystartować w Rajdzie Dakar.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.