Newsy

Karolina Korwin-Piotrowska: Niektórzy wysłali mnie na bezrobocie. A ja cały czas mówiłam, że jeszcze się zadzieje

2017-08-04  |  06:41

Dziennikarka wraca na antenę z dwoma nowymi programami. Na początku sierpnia w TVN Fabuła zadebiutował cotygodniowy magazyn „DKF”, w którym dziennikarka rozmawia z ludźmi kina o ich pracy. Na przełomie września i października na antenie TVN Style pojawi się natomiast magazyn „#Sława” – jego tematem będzie popkultura. Gwiazda zapewnia jednak, że program ten nie będzie wzorowany na „Maglu towarzyskim”.

Karolina Korwin-Piotrowska przez ponad 10 lat była gospodynią programu show-biznesowego „Magiel towarzyski”, emitowanego na antenie TVN Style. O zakończeniu emisji magazynu dziennikarka poinformowała poprzez media społecznościowe. Zapowiedziała jednocześnie, że nie żegna się z show-biznesem, mimo to jej przyszłość zawodowa stała się tematem plotek.

Niektórzy wysłali mnie na bezrobocie, a ja cały czas mówiłam, że jeszcze się zadzieje, tylko ja nie jestem z tych, co kłapią dziobem, zanim mają coś do pokazania – mówi Karolina Korwin-Piotrowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda szybko wróciła na antenę, tym razem TVN Fabuła. 3 sierpnia zadebiutował jej nowy program, zatytułowany „DKF”, którego format całkowicie odbiega od „Magla towarzyskiego”. W tym cotygodniowym magazynie dziennikarka wraca do swoich zawodowych korzeni, czyli tematyki związanej z kinematografią. W każdym odcinku będzie rozmawiać z ludźmi kina o ich codziennej pracy. Gośćmi pierwszego epizodu, zatytułowanego „Jak zrobić karierę za granicą?”, byli: Weronika Rosati, Eryk Kulm, Vanessa Alexander oraz Anna Próchniak. 

To jest pokolenie, dla którego nie ma barier. Oni mówią: ja dostanę Oscara po trzydziestce, mam agenta tu i tu, a jeszcze są np. na studiach. Mnie to imponuje. To jest podejście zawodowe. To są wolni ludzie, bardzo utalentowani – mówi Karolina Korwin-Piotrowska.

W kolejnym odcinku usiądą z nią przy stole m.in. Ilona Łepkowska, Dorota Kośmicka-Gacke, producentka takich serialowych hitów jak „Kasia i Tomek” i „Druga szansa”, a także Michał Kwieciński, producent m.in. „Magdy M” czy „Czasu Honoru”, których Karolina Korwin-Piotrowska określa mianem „władców wyobraźni polskich widzów”. Gwiazda będzie z nimi rozmawiać o ogólnoświatowym fenomenie seriali i zastanawiać się, czy tego typu telewizyjne produkcje z czasem wyprą filmy fabularne.

Będzie Tamara Arciuch, która kojarzona jest tylko z ról serialowych, będzie opowiadać o tym, jak to jest być aktorką serialową, a jednak mieć role w teatrze, funkcjonować w pewnym ostracyzmie, który momentami panował i czym tak naprawdę jest serial dla aktora – mówi Karolina Korwin-Piotrowska.

Program „DKF” można oglądać w czwartki, o godzinie 20.00, na antenie TVN Fabuła. W końcu września lub na początku października w TVN Style pojawi się natomiast magazyn „#Sława”. Jego tematem przewodnim będzie fenomen popkultury i jej wpływ na ludzi – w pewnym stopniu punktem wyjścia do rozważań antenowych będzie książka Karoliny Korwin-Piotrowskiej „Sława”. Dziennikarka twierdzi, że nowy program w niczym nie będzie przypominał „Magla towarzyskiego”.

Fonia jest zmontowana i wszyscy są zadowoleni, ale jeszcze nie widzieliśmy programu, on jest jeszcze przed kolaudacją. Sama byłam w szoku, że on jest już tu w zwiastunach i że już o nim mówią. Myślę sobie, wow, naprawdę duży kredyt zaufania – mówi Karolina Korwin-Piotrowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.