Newsy

Karolina Korwin-Piotrowska: jesteśmy społeczeństwem, które cały czas jest na dorobku, wszystkim zazdrości

2016-09-26  |  06:50

„Magiel towarzyski” ma już 10 lat, Karolina Korwin-Piotrowska nie odczuwa jednak znużenia podejmowaną w nim tematyką. Uważa, że polski show-biznes obfituje w ciekawe wydarzenia i stanowi diagnozę polskiego społeczeństwa. Pokazuje, że Polacy są społeczeństwem bardzo powierzchownym, pełnym kompleksów, z niechęcią odnoszącym się do ludzi sukcesu.

„Magiel towarzyski” zadebiutował na antenie TVN Style w 2006 roku. Od początku jego gospodynią jest Karolina Korwin-Piotrowska. W każdym odcinku dziennikarka dokonuje subiektywnej oceny wydarzeń w polskim show-biznesie i świecie mediów. stałym elementem programu jest m.in. rozmowa z gościem i przegląd prasy lifestyle'owej. Prowadząca zapewnia, że w nowym sezonie formuła magazynu nie ulegnie zmianie.

– Nic się nie zmienia, bo nie zmienia się lokomotywa, która tyle lat dobrze ciągnie, więc wszystko jest po staremu, wszystko jest tak, jak było mówi Karolina Korwin-Piotrowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Od września TVN Style emituje już 22. sezon „Magla towarzyskiego”. Jego gospodyni twierdzi jednak, że nie czuje się znudzona podejmowaną w magazynie tematyką. Jej zdaniem polski show-biznes jest niesłychanie żywym organizmem, obfituje w ciekawe wydarzenia, co powoduje, że nie sposób odczuwać znużenia.

– Ponieważ wyznaję zasadę, że to, kogo czynimy polskimi gwiazdami, w ogóle gwiazdami, idolami, kogo uwielbiamy bardzo wiele mówi o nas samych, to nieustannie mamy różne zaskoczenia, i pozytywne, i negatywne, sporo się dzieje – mówi Karolina Korwin-Piotrowska.

Zdaniem dziennikarki rodzimy show-biznes stanowi ciekawą diagnozę polskiego społeczeństwa. Pokazuje, że Polacy są społeczeństwem podzielonym, niezbyt dobrze wykształconym, powierzchownym, mającym równie ogromne aspiracje, co kompleksy. Jest też społeczeństwem mitomańskim – polskie gwiazdy cechuje bowiem tendencja do kłamania na swój temat. Wymyślają swój wizerunek niemal całkowicie – od daty urodzenia począwszy, przez pochodzenie, na stylu życia kończąc.

– To jest pewna bajka, którą każdy z nas gdzieś robi. Jesteśmy społeczeństwem, które cały czas jest na permanentnym dorobku, wszystkim zazdrości. Nie lubimy ładniejszych, bogatszych, mądrzejszych od siebie i taki też jest trochę ten polski show-biznes – mówi Karolina Korwin-Piotrowska.

Premierowe odcinki programu „Magiel towarzyski” można oglądać w każdą sobotę, o godzinie 22.30, na antenie stacji TVN Style.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Doda: Udało mi się całkowicie zwalczyć przyczynę Hashimoto, a nie tylko skutki tej choroby. Nadal będę się dzielić moimi doświadczeniami i nie dam się zastraszyć

Niedawno piosenkarka podzieliła się swoim sposobem na wyleczenie się z hashimoto. Jak podkreśla, kiedy ona sama kilka lat temu usłyszała diagnozę, postanowiła zrobić wszystko, by zatrzymać rozwój przewlekłego zapalenia tarczycy o podłożu autoimmunologicznym. Przede wszystkim zaczęła prowadzić zdrowy styl życia i postawiła na restrykcyjną dietę. Skutecznym antidotum miały się też okazać suplementy. Jej wypowiedź wywołała spore kontrowersje. Lekarze podkreślają bowiem, że całkowite wyleczenie się z tego schorzenia nie jest możliwe, a rozwój choroby mogą powstrzymać wyłącznie leki.

Konsument

Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.

Transport

SUV-y dominują rynek motoryzacyjny. Hyundai wprowadzi latem do sprzedaży nowy siedmioosobowy model

Na polskich i europejskich drogach królują SUV-y. W kwartale br. stanowiły już 60 proc. nowych rejestracji w Polsce. Latem w sprzedaży pojawi się nietypowa odmiana SUV-a: siedmioosobowy elektryczny Hyundai IONIQ 9. Marka zapewnia, że to pokaz jej możliwości technologicznych.