Newsy

Karolina Gilon: Jak wchodzę do willi uczestników „Love Island”, to podłoga ma drżeć. Takie jest moje zadanie

2019-09-06  |  06:12

Modelka została nową gwiazdą telewizji Polsat. Od września prowadzi nowe reality show stacji „Love Island. Wyspa miłości”, przeznaczone dla szukających miłości singli. Prezenterka twierdzi, że możliwość poprowadzenia takiego światowego show to dla niej marzenie, które się spełniło.

Karolina Gilon, modelka i wizażystka, zaistniała w show-biznesie dzięki roli w serialu „Miłość na bogato”. Szerszej publiczności stała się jednak znana jako uczestniczka programu TVN „Top Model”, w którym zajęła czwarte miejsce. Wkrótce potem zadebiutowała jako gospodyni programu „DeFacto” emitowanego przez stację TTV, rok później poprowadziła natomiast program „Druga twarz”. W 2019 roku zamieniła jednak Grupę TVN na telewizję Polsat, w której od września prowadzi nowe reality show „Love Island. Wyspa miłości”.

– Słyszałam brawa, więc chyba została przyjęta do rodziny Polsatu. Naprawdę jestem bardzo dumna, że jestem w stacji Polsat. To jest dla mnie wzruszający moment – mówi prezenterka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Oparty na brytyjskim formacie program „Love Island. Wyspa miłości” to reality show dla singli. Bierze w nim udział dziesięć osób: pięć kobiet i pięć mężczyzn, którzy mają spędzić kilka tygodni w luksusowej willi na jednej z hiszpańskich wysp. W pierwszym odcinku uczestnicy dobierają się w pary, w kolejnych natomiast muszą zdecydować czy pozostają przy pierwotnej decyzji, czy zmieniają partnera. W każdym odcinku pojawiać się będą nowe osoby, mające zastąpić uczestników odtrąconych przez partnerów bądź wskazanych przez widzów do opuszczenia willi.

– Jestem przygotowana na ogromne emocje. Jestem przygotowana na to, że tam naprawdę powstaną prawdziwe uczucia, że powstanie miłość, która pozostanie nawet dłużej niż czas antenowy, czyli po programie te związki też przetrwają. Naprawdę są ogromne emocje – mówi Karolina Gilon.

Prezenterka swoją rolę określa jako łączniczki między widzami a uczestnikami programu. Podkreśla, że każda z osób mieszkających w willi zawsze będzie mogła liczyć na jej wsparcie. To do niej powinni się zgłaszać ze wszystkimi problemami. Jednocześnie jednak zapowiada, że wprowadzi w ich życie element niepokoju i niepewności.

– Moja rola polega na tym, że jak wchodzę do willi, to podłoga ma drżeć. Uczestnicy mają nie wiedzieć, co się teraz wydarzy. Więc właśnie taka ma być moja rola, że jak mnie widzą, to sobie krzyczą: Oh my God, to ona, o nie, co się teraz wydarzy? – mówi Karolina Gilon.

Gospodyni „Love Island. Wyspa miłości” podkreśla, że celem uczestników ma być poszukiwanie miłości, nie tylko dlatego, że osoby w związku mają mniejsze szanse na odpadnięcie z programu. Sama nie zamierza uczestniczyć w emocjonalnych rozgrywkach między mieszkańcami willi, zwłaszcza że jej serce jest już zajęte.

– Nie mogę, muszę dać pole do popisu uczestnikom. Singielki to myślę, że łatwiejszy kąsek niż zajęta prowadząca – mówi Karolina Gilon.

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Natalia Szroeder: Nie wiem jeszcze, czy poradzę sobie w roli prowadzącej. Ale uwielbiam nowe wyzwania

Wokalistka już niedługo zadebiutuje w roli prowadzącej muzycznego programu „The Four. Bitwa o sławę”. Tłumaczy, że zależy jej na rozwoju osobistym i zdobywaniu nowych umiejętności. Cieszy się więc, że będzie mogła spróbować swoich sił jako konferansjerka. Szroeder wyznaje, że na planie talent show panuje bardzo przyjazna atmosfera. Dzięki temu nie czuje nadmiernego stresu i może w pełni skoncentrować się na nowym wyzwaniu.

Psychologia

Arkadiusz Jakubik: Nie jestem typem wodzireja, który opowiada żarty i anegdoty z planu filmowego. Wolę obserwować i słuchać

Aktor w 2008 roku założył zespół muzyczny Dr Misio. Tłumaczy, że tworzenie muzyki jest dla niego sposobem na porozumiewanie się z fanami. Poprzez utwory może bowiem nawiązać z nimi emocjonalną więź. Ponadto koncerty pomagają Jakubikowi pozbyć się złych myśli. Szaleństwo na scenie traktuje jak psychoterapię, dzięki której zachowuje zdrowie psychiczne bez pomocy specjalisty.

Telekomunikacja

Co czwarty nastolatek doświadcza przemocy w internecie. Świadomość zagrożeń wśród rodziców jest wciąż niewystarczająca

Średnio co piąty nastolatek był ośmieszany, a co czwarty – wyzywany w internecie. Tymczasem aż 84 proc. rodziców sądzi, że ich dzieci nigdy nie doświadczyły w sieci słownej przemocy – wynika z badań NASK. Oprócz hejtu młodzież coraz powszechniej styka się też z takimi zagrożeniami jak patostreaming, treści pornograficzne czy fake newsy, a ich lista stale się wydłuża. Kluczem do obrony przed nimi jest edukacja i świadomość po stronie rodziców i nauczycieli. W tym celu w lutym – w ramach obchodów 16. Dnia Bezpiecznego Internetu – odbywa się w całej Polsce blisko 4 tys. inicjatyw na rzecz bezpieczeństwa młodych internautów.

 

Zagranica

Coraz więcej Polaków kupuje wakacyjne wycieczki kilka miesięcy przed wyjazdem. Sezon 2020 zapowiada się na bardziej udany niż ubiegłoroczny

Ponad 40 proc. Polaków rezerwuje swoje wakacje przynajmniej na dwa miesiące przed wylotem – wynika z analizy Travelplanet.pl. To oznacza, że coraz rzadziej decydujemy się na wyjazd last minute. Gwarancja najniższej ceny i większe poczucie bezpieczeństwa sprawiają, że turystom nie opłaca się czekać z decyzją do ostatniej chwili. Najchętniej wybieramy Grecję, Turcję, Egipt i Tunezję. Blisko 80 proc. Polaków decyduje się na all inclusive, chętniej w cztero- i pięciogwiazdkowych hotelach.