Newsy

Karolina Szostak: Nie szykuję żadnej zmiany w swoim wyglądzie. Kilka lat temu zrobiłam spektakularną metamorfozę i tej wersji się trzymam

2019-04-24  |  06:55

Dziennikarka sportowa nie planuje na razie żadnej metamorfozy, bo jak podkreśla – jest zadowolona ze swojej sylwetki, koloru włosów i stylu ubierania. By o siebie zadbać, prezenterka nie czeka do wiosny czy nowego roku. Regularnie oddaje się swoim ulubionym rytuałom pielęgnacyjnym i pilnuje menu.

Dla Karoliny Szostak zmiana pory roku nie oznacza konieczności zmiany w wyglądzie. Na taką zdecydowała się kilka lat temu. Wtedy udało jej się zrzucić blisko 30 kg i stała się inspiracją dla tysięcy Polek. Prezenterka nie ukrywa, że teraz jest zadowolona ze swojej figury i z satysfakcją spogląda w lustro.

– Nie szykuję żadnej zmiany w swoim wyglądzie. Dobrze czuję się w swojej figurze, w swoich włosach. Już kilka lat temu zrobiłam spektakularną metamorfozę, więc tej wersji się trzymam – mówi agencji Newseria Karolina Szostak.

Prezenterka podkreśla, że wiosna nie wiąże się dla niej z jakąś szczególną mobilizacją dotyczącą większej aktywności fizycznej, podjęcia innej diety czy zmiany nawyków. Jeśli ma taką potrzebę, to robi to natychmiast, nie czekając na określoną datę.

– Po prostu dbam o siebie na co dzień, więc nie mam takich postanowień. Wiadomo, że jak jest słońce, świeci, to się chętniej wychodzi na spacer i te aktywności są na świeżym powietrzu ciekawsze. Ale dla mnie jeszcze jest zimno, więc chodzę w kurtce i szaliku – mówi Karolina Szostak.

Prezenterka zdradza też, że na majówkę nie bierze urlopu i nie planuje żadnego wyjazdu. Zostaje w Warszawie, gdzie zatrzymują ją obowiązki zawodowe.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.