Newsy

Karolina Szostak: Nie szykuję żadnej zmiany w swoim wyglądzie. Kilka lat temu zrobiłam spektakularną metamorfozę i tej wersji się trzymam

2019-04-24  |  06:55

Dziennikarka sportowa nie planuje na razie żadnej metamorfozy, bo jak podkreśla – jest zadowolona ze swojej sylwetki, koloru włosów i stylu ubierania. By o siebie zadbać, prezenterka nie czeka do wiosny czy nowego roku. Regularnie oddaje się swoim ulubionym rytuałom pielęgnacyjnym i pilnuje menu.

Dla Karoliny Szostak zmiana pory roku nie oznacza konieczności zmiany w wyglądzie. Na taką zdecydowała się kilka lat temu. Wtedy udało jej się zrzucić blisko 30 kg i stała się inspiracją dla tysięcy Polek. Prezenterka nie ukrywa, że teraz jest zadowolona ze swojej figury i z satysfakcją spogląda w lustro.

– Nie szykuję żadnej zmiany w swoim wyglądzie. Dobrze czuję się w swojej figurze, w swoich włosach. Już kilka lat temu zrobiłam spektakularną metamorfozę, więc tej wersji się trzymam – mówi agencji Newseria Karolina Szostak.

Prezenterka podkreśla, że wiosna nie wiąże się dla niej z jakąś szczególną mobilizacją dotyczącą większej aktywności fizycznej, podjęcia innej diety czy zmiany nawyków. Jeśli ma taką potrzebę, to robi to natychmiast, nie czekając na określoną datę.

– Po prostu dbam o siebie na co dzień, więc nie mam takich postanowień. Wiadomo, że jak jest słońce, świeci, to się chętniej wychodzi na spacer i te aktywności są na świeżym powietrzu ciekawsze. Ale dla mnie jeszcze jest zimno, więc chodzę w kurtce i szaliku – mówi Karolina Szostak.

Prezenterka zdradza też, że na majówkę nie bierze urlopu i nie planuje żadnego wyjazdu. Zostaje w Warszawie, gdzie zatrzymują ją obowiązki zawodowe.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.