Newsy

Kontrowersyjna reklama z Michałem Wiśniewskim skuteczna. SKOK Wołomin planuje kolejne kampanie z gwiazdami

2014-02-19  |  06:00
Mówi:Mariusz Gazda
Funkcja:prezes zarządu
Firma:SKOK Wołomin
  • MP4
  • Drugi co do wielkości w Polsce SKOK Wołomin zarobił w 2013 roku ok. 90 mln zł netto – wynika ze wstępnych szacunków.  W pierwszych tygodniach roku dużą popularnością wśród klientów cieszy się pożyczka gotówkowa, którą reklamuje Michał Wiśniewski. Prezes kasy podkreśla, że kontrowersyjna reklama okazała się skuteczna, więc w planach są kolejne kampanie reklamowe z udziałem znanych osób.

    Wołomiński SKOK planuje zaangażowanie nowych twarzy medialnych w swoich kampaniach. Tym bardziej że ostatni spot reklamowy z udziałem Michała Wiśniewskiego, mimo kontrowersji jakie wzbudzał, okazał się bardzo skuteczny.

     – Myślimy o następnych akcjach, również z innymi znanymi twarzami – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Mariusz Gazda, prezes zarządu SKOK Wołomin.

    Według rankingu magazynu Forbes najcenniejszą gwiazdą polskiego show-biznesu jest Robert Lewandowski. Jego wartość dla reklamodawców wynosi ponad 1 mln zł. W pierwszej piątce znaleźli się także Marek Kondrat, Jerzy Owsiak, Anja Rubik i Agnieszka Radwańska. Nazwisko Michała Wiśniewskiego nie pojawiło się w zestawieniu.

     – Ponieważ nie są podpisane umowy, nie chciałbym zdradzać tajemnicy, z kim rozmawiamy – mówi Gazda.

    SKOK Wołomin jest drugim co do wielkości SKOK-iem w Polsce. Na koniec stycznia tego roku Kasa obsługiwała blisko 80 tysięcy członków, a jej aktywa wynosiły 2,99 mld zł.

     – Przygotowujemy otwarcie nowych oddziałów, chcemy docierać do nowych środowisk – tłumaczy prezes SKOK Wołomin.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Konsument

    Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

    Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

    Handel

    Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

    Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

    Teatr

    Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

    Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.