Newsy

Agata Młynarska: Moja książka to bestseller. Dostaję wiele listów od czytelników

2015-03-13  |  06:55

Książka „Pyszna zmiana, czyli moje życie bez glutenu”, której współautorką jest Agata Młynarska, stała się bestsellerem i wydawnictwo planuje jej dodruk. Dziennikarka zdradza także, że dostaje mnóstwo listów z podziękowaniami od czytelników, którzy dzięki publikacji zdiagnozowali swoje choroby. Książka została wydana 19 listopada ub.r. przez Burda Publishing Polska.

Ogromnie się cieszę, że książka się podoba. Mam takie poczucie, że przynajmniej do czegoś się przydałam – mówi w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Agata Młynarska.

„Pyszna zmiana, czyli moje życie bez glutenu” to poradnik o tym, jak zdrowo żyć. Agata Młynarska namawia do tego, by badać się w kierunku nietolerancji pokarmowej na gluten i laktozę, bo niezdiagnozowanie problemu może prowadzić do ogólnego złego samopoczucia, m.in. bólów brzucha, wymiotów, osłabienia organizmu.

Dziennikarka w książce opisuje swoje doświadczenia. Nietolerancję na gluten i laktozę lekarze wykryli u gwiazdy dopiero we wrześniu 2013 r., tymczasem Agata Młynarska już w dzieciństwie wiele razy źle się czuła, często bolał ją brzuch. Po diagnozie zmieniła nawyki żywieniowe i zaczęła prowadzić zdrowy tryb życia, m.in. jeść regularnie i świadomie. Oprócz Agaty Młynarskiej książkę „Pyszna zmiana, czyli moje życie bez glutenu” pisały także gastrolog prof. Grażyna Rydzewska, dietetyczka Agnieszka Pęksa i mistrzyni gotowania Ewa Olejniczak, które zawarły w niej porady zdrowotne, analizy diet i przepisy.

Agata Młynarska po swoim sukcesie pisarskim nie zamierza jednak w najbliższym czasie napisać kolejnej książki.

–  Nie mam czasu na pisanie książek. Tę mogłam napisać, bo przez bardzo długi czas byłam w domu, chorowałam, a tego sobie nie życzę – mówi.

Obecnie dziennikarka jest gospodynią codziennego programu publicystycznego „Świat się kręci” w TVP 1.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.