Newsy

Anna Popek myśli o napisaniu romansu

2013-10-10  |  10:45
Mówi:Anna Popek
Funkcja:prezenterka "Pytania na Śniadanie" w TVP
  • MP4
  • Jeszcze w październiku w księgarniach pojawi się pierwsza książka kulinarna autorstwa prezenterki TVP Anny Popek. Tymczasem gwiazda już myśli nad wydaniem kolejnej pozycji. – Wydawca namawia mnie żebym napisała romans ­– zdradza Popek.

    Choć prezenterka telewizji śniadaniowej nie podjęła jeszcze decyzji, kiedy taka książka miałaby powstać to już rozpoczęła przygotowania do kolejnego pisarskiego wyzwania. W poszukiwaniu inspiracji do nowego tytułu, prezenterka odwiedziła Legnicę podczas trwającego tam Tygodnia Romansu Polsko-Rosyjskiego im. Lidii Nowikowej.

    – Pojechałam na festiwal romansu rosyjsko-polskiego do Legnicy. To oczywiście festiwal muzyczny. Mówię to półżartem, ale na pewno takie wschodnie korzenie, które są w nas wymagają odświeżenia i przypomnienia – mówi Anna Popek.

    Gwiazda TVP przyznała, że jeśli zdecyduje się na napisanie romansu, to prawdopodobnie umiejscowi go właśnie na wschodzie.

    – Być może, jeśli napiszę książkę i będzie to beletrystyka, to jej akcja rozgrywać się będzie na Kresach – rozważa Popek, jednak od razu dodaje, że nie nastąpi to szybko.

    Obecnie gwiazda skupia się na promocji swojej pierwszej książki kulinarnej, "Siostry gotują", którą jak mówi tytuł, Anna Popek napisała ze swoją siostrą - Magdaleną Krupą. Prace nad romansem będą musiały więc poczekać.

    – Najpierw muszę się nauczyć być autorką tej dobrej książki kulinarnej, którą właśnie stworzyłyśmy – puentuje prezenterka.
    "Siostry gotują" ukaże się w księgarniach 23. października.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Media

    Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

    Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

    Konsument

    Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

    Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.