Newsy

Anna Wendzikowska pisze książkę o polskiej Bridget Jones na emigracji

2013-11-26  |  09:05
Mówi:Anna Wendzikowska
Funkcja:dziennikarka
  • MP4

    Anna Wendzikowska pisze powieść, która w zamierzeniu ma być bardzo podobna do "Dziennika Bridget Jones". Dziennikarka w książce "Trzysta poranków w Londynie" opisuje zagubioną dziewczynę, która szuka miłości i swojej tożsamości. Premiera książki planowana jest na luty.

    Wendzikowska zastrzega, że jej książka nie będzie autobiografią.

    – To jest taki koszyczek, do którego powrzucałam różne rzeczy, które widziałam, doświadczyłam i które zasłyszałam. Generalnie to powinno wyglądać tak, że powinnam regularnie codziennie pisać kilka stron, staram się tego pilnować. Czasami mi nie wychodzi, bo czasami tak jak dzisiaj na przykład, mam bardzo intensywne dni – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle dziennikarka.

    Wendzikowska wykorzystuje każdą chwilę na pisanie. W samolocie, w nocy, w hotelu, gdy tylko ma czas to pisze. I nic dziwnego, gdyż "Trzysta poranków w Londynie" ma ukazać się już w lutym.

    – Bardzo dużo staram się korzystać ze swoich podróży, czyli pisać w samolocie dopóki bateria nie padnie. W takim transatlantyckim locie to można sporo napisać. Jak siedzę sama w hotelu, to jest czas, kiedy mogę pisać. Albo w nocy, kiedy nie mogę spać i mogę wykorzystać czas na jakieś twórcze dumanie – zapewnia Wendzikowska.

    Książka opowiada o Poli, młodej dziewczynie, która właśnie spełniła swoje marzenie zamieszkała w Londynie. Wendzikowska opisuje życie bohaterki, która tęskni za Polską, ale jest zafascynowana Londynem, bo to miasto daje jej ogromne możliwości.

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nowe technologie

    Konsument

    Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

    Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

    Handel

    Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

    Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.