Newsy

Danuta Stenka: Zdarza mi się flirtować z życiem

2014-01-03  |  08:30
Półtora miesiąca od daty premiery „Flirtując z życiem”, wywiad-rzeka z Danutą Stenką, króluje na listach bestsellerów. Aktorka przyznaje, że choć tytuł książki nie był jej pomysłem, faktycznie zdarza się jej prowadzić flirt z życiem.

Zdaniem Danuty Stenki flirt polega na rozmowie. Spontanicznej, szczerej, choć nie do końca poważnej. Na taką rozmowę powinniśmy, według aktorki, znaleźć czas każdego dnia. Zatrzymać się w codziennym biegu i delektować się chwilą.

Mam taką potrzebę, żeby prowadzić z życiem rodzaj rozmowy, ale takiej trochę dowcipnej, takiej niezupełnie serio. Niezupełnie poważnej i ciężkiej. Więc od czasu do czasu, a jak mówię, może i każdego dnia w jakiejś mini sekundzie, w ułamku dnia, znaleźć taki moment, kiedy nawet w myślach mogę z nim poflirtować – mówi Danuta Stenka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktorka wyznaje także, że nie potrzebuje spektakularnych wydarzeń, by czuć, że żyje pełnią życia. Wystarczą jej chwile spędzone z rodziną, rozmowa z bliskimi. Danuta Stenka przyznaje jednak, że wyjątkowych przeżyć dostarcza jej także praca zawodowa.

Są również chwile, kiedy jestem w boju, wtedy kiedy pracuję. To chleb powszedni jak w każdym zawodzie. Nie jest on usłany różami. Są to momenty niemniej jednak tak fantastyczne, że wszystkie te chwile trudu, czasem bolesnego trudu rekompensują z nawiązką – mówi aktorka.

„Flirtując z życiem” to wywiad przeprowadzony z Danutą Stenką przez Łukasza Maciejewskiego. Aktorka opowiada w nim o dzieciństwie, drodze do kariery od nauczycielki do gwiazdy ekranu i sceny, życiu na planie filmowym. Książka została niezwykle entuzjastycznie przyjęta zarówno przez czytelników, jak i przez krytyków.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.