Newsy

Danuta Stenka: Zdarza mi się flirtować z życiem

2014-01-03  |  08:30
Półtora miesiąca od daty premiery „Flirtując z życiem”, wywiad-rzeka z Danutą Stenką, króluje na listach bestsellerów. Aktorka przyznaje, że choć tytuł książki nie był jej pomysłem, faktycznie zdarza się jej prowadzić flirt z życiem.

Zdaniem Danuty Stenki flirt polega na rozmowie. Spontanicznej, szczerej, choć nie do końca poważnej. Na taką rozmowę powinniśmy, według aktorki, znaleźć czas każdego dnia. Zatrzymać się w codziennym biegu i delektować się chwilą.

Mam taką potrzebę, żeby prowadzić z życiem rodzaj rozmowy, ale takiej trochę dowcipnej, takiej niezupełnie serio. Niezupełnie poważnej i ciężkiej. Więc od czasu do czasu, a jak mówię, może i każdego dnia w jakiejś mini sekundzie, w ułamku dnia, znaleźć taki moment, kiedy nawet w myślach mogę z nim poflirtować – mówi Danuta Stenka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktorka wyznaje także, że nie potrzebuje spektakularnych wydarzeń, by czuć, że żyje pełnią życia. Wystarczą jej chwile spędzone z rodziną, rozmowa z bliskimi. Danuta Stenka przyznaje jednak, że wyjątkowych przeżyć dostarcza jej także praca zawodowa.

Są również chwile, kiedy jestem w boju, wtedy kiedy pracuję. To chleb powszedni jak w każdym zawodzie. Nie jest on usłany różami. Są to momenty niemniej jednak tak fantastyczne, że wszystkie te chwile trudu, czasem bolesnego trudu rekompensują z nawiązką – mówi aktorka.

„Flirtując z życiem” to wywiad przeprowadzony z Danutą Stenką przez Łukasza Maciejewskiego. Aktorka opowiada w nim o dzieciństwie, drodze do kariery od nauczycielki do gwiazdy ekranu i sceny, życiu na planie filmowym. Książka została niezwykle entuzjastycznie przyjęta zarówno przez czytelników, jak i przez krytyków.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.