Mówi: | Danuta Stenka |
Funkcja: | aktorka |
Danuta Stenka: Zdarza mi się flirtować z życiem
Zdaniem Danuty Stenki flirt polega na rozmowie. Spontanicznej, szczerej, choć nie do końca poważnej. Na taką rozmowę powinniśmy, według aktorki, znaleźć czas każdego dnia. Zatrzymać się w codziennym biegu i delektować się chwilą.
– Mam taką potrzebę, żeby prowadzić z życiem rodzaj rozmowy, ale takiej trochę dowcipnej, takiej niezupełnie serio. Niezupełnie poważnej i ciężkiej. Więc od czasu do czasu, a jak mówię, może i każdego dnia w jakiejś mini sekundzie, w ułamku dnia, znaleźć taki moment, kiedy nawet w myślach mogę z nim poflirtować – mówi Danuta Stenka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Aktorka wyznaje także, że nie potrzebuje spektakularnych wydarzeń, by czuć, że żyje pełnią życia. Wystarczą jej chwile spędzone z rodziną, rozmowa z bliskimi. Danuta Stenka przyznaje jednak, że wyjątkowych przeżyć dostarcza jej także praca zawodowa.
– Są również chwile, kiedy jestem w boju, wtedy kiedy pracuję. To chleb powszedni jak w każdym zawodzie. Nie jest on usłany różami. Są to momenty niemniej jednak tak fantastyczne, że wszystkie te chwile trudu, czasem bolesnego trudu rekompensują z nawiązką – mówi aktorka.
„Flirtując z życiem” to wywiad przeprowadzony z Danutą Stenką przez Łukasza Maciejewskiego. Aktorka opowiada w nim o dzieciństwie, drodze do kariery od nauczycielki do gwiazdy ekranu i sceny, życiu na planie filmowym. Książka została niezwykle entuzjastycznie przyjęta zarówno przez czytelników, jak i przez krytyków.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.