Newsy

Dziś premiera książki Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy

2013-11-25  |  08:05
Mówi:Pascal Brodnicki (kucharz); Karol Okrasa (kucharz)
  • MP4
  • Dziś swoją premierę ma napisana przez Pascala Brodnickiego i Karola Okrasę książka kucharska "Pascal kontra Okrasa", w której znajdują się 104 przepisy kulinarne. Publikacja jest owocem ponad rocznej kampanii reklamowej stworzonej przez kucharzy dla marki Lidl.
    – Ta książka jest dla wszystkich. Może być i dla ludzi, którzy myślą, że nie mają w ogóle talentu do gotowania. Może być dla ludzi, którzy już mają jakieś doświadczenie w kuchni i poszukują czegoś nowego. Książka może być idealną propozycją na świąteczny prezent, bo z całą pokorą uważam, że jest świetnie przygotowana. Jest estetyczna, soczysta, z kolorami, z prostymi przepisami – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Pascal Brodnicki.

    Karol Okrasa podkreśla, że zaletą przepisów zgromadzonych w „Pascal kontra Okrasa” jest ich prostota i czytelność.

    – Każdy, kto chciałby rozpocząć swoją przygodę w kuchni, odnajdzie w naszej książce cenne wskazówki i tricki kulinarne. Ta książka jest też dla tych, którzy już trochę pogotowali i chcieliby się nieco kulinarnie rozwinąć. Nawet świetni kucharze znajdą coś dla siebie, bo zawarliśmy w przepisach mnóstwo ciekawych połączeń smakowych ukrytych w starych, zapomnianych polskich produktach czy przyprawach – tłumaczy kucharz.

    Nakład książki "Pascal kontra Okrasa" jest rekordowy. Na rynek trafi ponad milion egzemplarzy. Książka będzie jednak dostępna wyłącznie dla klientów Lidla. Aby otrzymać jej egzemplarz, należy zrobić zakupy za minimum 300 zł lub uzbierać sześć pieczątek, wydając za każdym razem co najmniej 50 zł.

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Muzyka

    Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

    Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

    Media i PR

    Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

    Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

    Moda

    Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

    Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.