Newsy

Dziś premiera książki Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy

2013-11-25  |  08:05
Mówi:Pascal Brodnicki (kucharz); Karol Okrasa (kucharz)
  • MP4
  • Dziś swoją premierę ma napisana przez Pascala Brodnickiego i Karola Okrasę książka kucharska "Pascal kontra Okrasa", w której znajdują się 104 przepisy kulinarne. Publikacja jest owocem ponad rocznej kampanii reklamowej stworzonej przez kucharzy dla marki Lidl.
    – Ta książka jest dla wszystkich. Może być i dla ludzi, którzy myślą, że nie mają w ogóle talentu do gotowania. Może być dla ludzi, którzy już mają jakieś doświadczenie w kuchni i poszukują czegoś nowego. Książka może być idealną propozycją na świąteczny prezent, bo z całą pokorą uważam, że jest świetnie przygotowana. Jest estetyczna, soczysta, z kolorami, z prostymi przepisami – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Pascal Brodnicki.

    Karol Okrasa podkreśla, że zaletą przepisów zgromadzonych w „Pascal kontra Okrasa” jest ich prostota i czytelność.

    – Każdy, kto chciałby rozpocząć swoją przygodę w kuchni, odnajdzie w naszej książce cenne wskazówki i tricki kulinarne. Ta książka jest też dla tych, którzy już trochę pogotowali i chcieliby się nieco kulinarnie rozwinąć. Nawet świetni kucharze znajdą coś dla siebie, bo zawarliśmy w przepisach mnóstwo ciekawych połączeń smakowych ukrytych w starych, zapomnianych polskich produktach czy przyprawach – tłumaczy kucharz.

    Nakład książki "Pascal kontra Okrasa" jest rekordowy. Na rynek trafi ponad milion egzemplarzy. Książka będzie jednak dostępna wyłącznie dla klientów Lidla. Aby otrzymać jej egzemplarz, należy zrobić zakupy za minimum 300 zł lub uzbierać sześć pieczątek, wydając za każdym razem co najmniej 50 zł.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

    Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

    Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

    Dom i ogród

    Handel

    Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

    W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

    Moda

    Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

    Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.