Newsy

Dziś premiera książki Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy

2013-11-25  |  08:05
Mówi:Pascal Brodnicki (kucharz); Karol Okrasa (kucharz)
  • MP4
  • Dziś swoją premierę ma napisana przez Pascala Brodnickiego i Karola Okrasę książka kucharska "Pascal kontra Okrasa", w której znajdują się 104 przepisy kulinarne. Publikacja jest owocem ponad rocznej kampanii reklamowej stworzonej przez kucharzy dla marki Lidl.
    – Ta książka jest dla wszystkich. Może być i dla ludzi, którzy myślą, że nie mają w ogóle talentu do gotowania. Może być dla ludzi, którzy już mają jakieś doświadczenie w kuchni i poszukują czegoś nowego. Książka może być idealną propozycją na świąteczny prezent, bo z całą pokorą uważam, że jest świetnie przygotowana. Jest estetyczna, soczysta, z kolorami, z prostymi przepisami – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Pascal Brodnicki.

    Karol Okrasa podkreśla, że zaletą przepisów zgromadzonych w „Pascal kontra Okrasa” jest ich prostota i czytelność.

    – Każdy, kto chciałby rozpocząć swoją przygodę w kuchni, odnajdzie w naszej książce cenne wskazówki i tricki kulinarne. Ta książka jest też dla tych, którzy już trochę pogotowali i chcieliby się nieco kulinarnie rozwinąć. Nawet świetni kucharze znajdą coś dla siebie, bo zawarliśmy w przepisach mnóstwo ciekawych połączeń smakowych ukrytych w starych, zapomnianych polskich produktach czy przyprawach – tłumaczy kucharz.

    Nakład książki "Pascal kontra Okrasa" jest rekordowy. Na rynek trafi ponad milion egzemplarzy. Książka będzie jednak dostępna wyłącznie dla klientów Lidla. Aby otrzymać jej egzemplarz, należy zrobić zakupy za minimum 300 zł lub uzbierać sześć pieczątek, wydając za każdym razem co najmniej 50 zł.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Media

    Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

    Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

    Konsument

    Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

    Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.