Newsy

Jesienią premiera książki „Za kulisami Bollywood” Natalii Janoszek

2016-07-11  |  07:00

Aktorka napisała książkę, w której opisuje kulisy pracy w Bollywood. Premiera planowana jest na koniec września. W ostatnich dniach wakacji Natalia Janoszek rozpocznie natomiast pracę na planie polskiego filmu, który jeszcze w tym roku może trafić na ekrany kin. Gwiazda twierdzi, że jej zawodowym celem jest praca zarówno w Hollywood i Bollywood, jak i w Polsce.

Natalia Janoszek rozpoczęła karierę aktorską w 2012 roku. Zagrała wówczas główną rolę w bollywoodzkim dramacie „Dreamz”. W Hollywood zadebiutowała dwa lata później drugoplanową rolą w filmie fantasy „The Green Fairy”. Od tego czasu dzieli swoje życie zawodowe między Stany Zjednoczone a Indie. Gwiazda jest zadowolona ze swojej popularności wśród zagranicznych producentów, jej marzeniem jest jednak także praca w rodzinnej Polsce.

Moim założeniem zawsze było, żeby być tutaj, tutaj mam rodzinę, jestem związana z Polską i zawsze tu wracam. Byłoby najlepiej, gdyby udało mi się pogodzić pracę w Indiach i w Stanach z pracą w Polsce – mówi Natalia Janoszek agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda zdradza, że być może jeszcze w tym roku będzie można zobaczyć ją na ekranach kin w polskiej produkcji. Zdjęcia rozpoczynają się pod koniec wakacji.

– Nie mogę jeszcze powiedzieć w jakim obrazie, ale będzie to film kinowy – mówi Natalia Janoszek.

Aktorka twierdzi, że w lecie spędzi w Polsce trochę więcej czasu, nie tylko ze względu na pracę na planie filmowym. Czeka ją także egzamin magisterski oraz przygotowania do premiery jej pierwszej książki. „Za kulisami Bollywood”, w której zdradza realia pracy w indyjskim przemyśle filmowym, ukaże się pod koniec września.

– Chciałabym pokazać, że nie jest to historia Kopciuszka, który został odkryty na ulicy i zrobił karierę, tylko że to jest suma przypadków, różnych wydarzeń i że każdy ma szansę. Jeśli mi się udało, to znaczy, że dla każdego jest szansa – mówi Natalia Janoszek.

W książce aktorka opowiedziała przede wszystkim jak trafiła do indyjskiej kinematografii komercyjnej i jak odnalazła się w obcej dla siebie kulturze. Zawarła w niej także wiele zabawnych, a często także trudnych historii z planów filmowych.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.