Mówi: | Natalia Janoszek |
Funkcja: | aktorka |
Jesienią premiera książki „Za kulisami Bollywood” Natalii Janoszek
Aktorka napisała książkę, w której opisuje kulisy pracy w Bollywood. Premiera planowana jest na koniec września. W ostatnich dniach wakacji Natalia Janoszek rozpocznie natomiast pracę na planie polskiego filmu, który jeszcze w tym roku może trafić na ekrany kin. Gwiazda twierdzi, że jej zawodowym celem jest praca zarówno w Hollywood i Bollywood, jak i w Polsce.
Natalia Janoszek rozpoczęła karierę aktorską w 2012 roku. Zagrała wówczas główną rolę w bollywoodzkim dramacie „Dreamz”. W Hollywood zadebiutowała dwa lata później drugoplanową rolą w filmie fantasy „The Green Fairy”. Od tego czasu dzieli swoje życie zawodowe między Stany Zjednoczone a Indie. Gwiazda jest zadowolona ze swojej popularności wśród zagranicznych producentów, jej marzeniem jest jednak także praca w rodzinnej Polsce.
– Moim założeniem zawsze było, żeby być tutaj, tutaj mam rodzinę, jestem związana z Polską i zawsze tu wracam. Byłoby najlepiej, gdyby udało mi się pogodzić pracę w Indiach i w Stanach z pracą w Polsce – mówi Natalia Janoszek agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Gwiazda zdradza, że być może jeszcze w tym roku będzie można zobaczyć ją na ekranach kin w polskiej produkcji. Zdjęcia rozpoczynają się pod koniec wakacji.
– Nie mogę jeszcze powiedzieć w jakim obrazie, ale będzie to film kinowy – mówi Natalia Janoszek.
Aktorka twierdzi, że w lecie spędzi w Polsce trochę więcej czasu, nie tylko ze względu na pracę na planie filmowym. Czeka ją także egzamin magisterski oraz przygotowania do premiery jej pierwszej książki. „Za kulisami Bollywood”, w której zdradza realia pracy w indyjskim przemyśle filmowym, ukaże się pod koniec września.
– Chciałabym pokazać, że nie jest to historia Kopciuszka, który został odkryty na ulicy i zrobił karierę, tylko że to jest suma przypadków, różnych wydarzeń i że każdy ma szansę. Jeśli mi się udało, to znaczy, że dla każdego jest szansa – mówi Natalia Janoszek.
W książce aktorka opowiedziała przede wszystkim jak trafiła do indyjskiej kinematografii komercyjnej i jak odnalazła się w obcej dla siebie kulturze. Zawarła w niej także wiele zabawnych, a często także trudnych historii z planów filmowych.
Czytaj także
- 2025-07-01: Koniec polskiej prezydencji w Radzie UE. Doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków na obronność
- 2025-06-18: Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji
- 2025-06-12: Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
- 2025-06-13: Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
- 2025-06-11: ZUS zatwierdził standardy dofinansowania posiłków dla pracowników. To nowy rozdział w firmowych benefitach
- 2025-06-04: Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy
- 2025-06-09: Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce
- 2025-05-26: Dyrektywa o przejrzystości płac zmniejszy lukę płacową między kobietami a mężczyznami. Obniży za to skłonność pracodawców do podwyżek
- 2025-05-21: Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
- 2025-05-19: Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.