Mówi: | Katarzyna Niezgoda |
Funkcja: | autorka książki "Pięścią w szklany sufit" |
Katarzyna Niezgoda: Okładka mojej książki to efekt pracy grafika i świetnego fotografa. Mnie się bardzo podoba
Do napisania książki Katarzynę Niezgodę nakłonili przyjaciele. Dzieli się w niej swoim doświadczeniem z kariery biznesowej i radzi innym kobietom, jak walczyć o swoje miejsce w życiu zawodowym. Jest zadowolona z okładki swojej debiutanckiej książki, pomimo zarzutów o nadmierny retusz.
Katarzyna Niezgoda z wykształcenia jest prawniczką, a pracę zawodową rozpoczęła w branży finansowej. Po kilku latach kariery zrezygnowała jednak z bankowości i zajęła się marketingiem dużej marki modowej. Cztery lata temu ponownie zmieniła branżę, zdecydowała się także na założenie własnej działalności.
– Prowadzę firmę headhunterską, zajmuję się rekrutacją menadżerów na średni i wyższy szczebel zarządzania, w różnych organizacjach, we wszystkich sektorach przemysłu i usług – mówi Katarzyna Niezgoda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Jako osoba z imponującym dorobkiem zawodowym Niezgoda była wielokrotnie namawiana przez przyjaciół do napisania książki. Zdaniem bliskich jej osób mogłaby się w ten sposób podzielić z innymi kobietami swoim doświadczeniem w trudnym świecie biznesu, a także udzielić rad, jak nie poddać się i walczyć o własną pozycję zawodową.
– Trochę zostałam wywołana przed szereg przez różne organizacje, które zapraszały mnie na konferencje kobiet biznesu, żebym się dzieliła swoimi doświadczeniami i trochę inspirowała do tego, w jaki sposób one mogą osiągnąć sukces i dać sobie radę w biznesie – mówi bizneswoman.
Na napisanie książki Katarzyna Niezgoda zdecydowała się jednak dopiero w tym roku – pod koniec października ukazała się pozycja „Pięścią w szklany sufit” jej autorstwa. Bizneswoman pisze w niej przede wszystkim o powodach, które zamykają kobietom drogę do sukcesu zawodowego. Nie ukrywa, że praca nad książką nie była łatwa, głównie ze względu na brak czasu na pisanie. Publikacja powstawała w wakacje przy dużej pomocy ze strony wydawnictwa Edipresse Książki.
– Bardzo dużo materiałów na temat tego, co kobietom doradzić w biznesie, już miałam, więc było to trochę systematyzacji, trochę wywiadów, trochę rozmów z innymi, co chcieliby w takiej książce przeczytać – mówi Katarzyna Niezgoda.
Jeszcze przed ukazaniem się na rynku książka wzbudziła duże emocje. Powodem była m.in. okładka, na której postać autorki została poddana retuszowi. Katarzyna Niezgoda nie ukrywa, że zwracała uwagę wydawcy na nadmierną ingerencję grafika, zdecydowała się jednak zaufać ich doświadczeniu. Przyznaje też, że jest zadowolona z ostatecznego wyglądu okładki jej debiutanckiej książki.
– Powiedziałam: „Słuchajcie, chyba przesadziliście z tą okładką”. Jedna z głównych redaktor w Edipresse mówi: „Kasia, sprzedajemy 200 tys. nakładu tygodnika czy dwutygodnika w kraju i naprawdę wiemy, co robimy”. Swoją okładkę oddałam w ręce fachowców i ludzi, którzy się na tym znają, oni zdecydowali, że powinna wyglądać tak, jak wygląda. Mnie się ona bardzo podoba – mówi Katarzyna Niezgoda.
Jako przedstawicielka świata mody i partnerka popularnego dziennikarza TVP Katarzyna Niezgoda często bywała na imprezach lifestyle'owych. Po rozstaniu z Tomaszem Kammelem ograniczyła bywanie na salonach, ponownie zaczęła pokazywać się na imprezach kilka miesięcy temu. Zachwyciła wówczas świat show-biznesu swoją spektakularną metamorfozą. Znacznie schudła, zmieniła także kolor włosów.
– Zawsze starałam się zmieniać, tylko wychodziło mi to lepiej lub gorzej, tym razem wyszło lepiej i wszyscy to zauważyli. Bardzo dziękuję za te słowa uznania – mówi Katarzyna Niezgoda.
Czytaj także
- 2025-06-16: Qczaj: Mam dłuższe włosy i w życiu nie słyszałem tylu komplementów na temat swojego wyglądu. Dziewczyny mnie porównują do Massimo z „365 dni”
- 2025-06-04: Bryska: Kończę prace nad nowym albumem. To jest bardzo osobisty krążek opowiadający o nowym okresie w moim życiu
- 2025-06-03: Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
- 2025-05-23: Maciej Rock: Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne
- 2025-05-19: Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa
- 2025-05-29: Stabilność zatrudnienia jedną z najważniejszych kwestii dla pokolenia Z. Nie chodzi jednak o wieloletnią pracę na etacie
- 2025-05-06: Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań
- 2025-05-09: Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień
- 2025-03-25: Katarzyna Dowbor: Od 30 lat uczę się pielęgnacji ogrodu. Zieleń wycisza, uspokaja i ja to uwielbiam
- 2025-04-30: Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.