Mówi: | Margaret |
Funkcja: | wokalistka, blogerka modowa |
Margaret przyznaje, że jest molem książkowym. Uwielbia "Lolitę" Nabokova.
Wokalistka i blogerka modowa Margaret uwielbia czytać. Choć koncerty i praca w studiu nagraniowym pochłaniają jej ostatnio najwięcej czasu, to jednak artystka w nawet najbardziej zajętym dniu stara się znaleźć czas na ulubioną lekturę. Czytanie książek to dla niej nie tylko przyjemność, ale także sposób na odreagowanie stresu i jesienną chandrę.
Kariera Margaret zaczęła się od bloga modowego, gdzie zamieszczała inspiracje najnowszymi trendami z wybiegów. Później zaczęła śpiewać. Teraz Małgosia Jamroży przyznaje się do kolejnej swojej pasji.
– Uwielbiam czytać. Ostatnio troszkę nie mam na to czasu czasu. Natomiast uwielbiam czytać i jakbym nieraz mogła, to bym się zakopała pod kołdrą w łożku i spędziła tak te jesienne wieczory – mówi Margaret agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Wokalistka zdradza, że książką, do której wraca najczęściej jest „Lolita” Vladimira Nabokova. Lista ulubionych lektur jest dużo dłuższa. Niewykluczone więc, że wkrótce na swoim blogu wokalistka będzie dzielić się nie tylko nowinkami muzycznymi i modowymi, ale także polecać dobre książki.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.