Newsy

Piotr Rubik nagrał muzykę do audiobooków z bajkami. Dziś ich aukcja

2013-12-05  |  09:45
Piotr Rubik skomponował muzykę do audiobooków z bajkami dla dzieci, które czytają prawnicy. Kompozytor żartuje, że przyzwyczaił się do opowiadania bajek przez prawników w sądzie, ale podkreśla, że zaangażowani przez Fundację Między Niebem a Ziemią mecenasi z zadania wywiązali się świetnie.

Fundacja Między Niebem a Ziemią zorganizowała akcję charytatywną, podczas której nagrano dwa audiobooki z bajkami dla dzieci "Zaczarowane historie" i "Czy znacie Wróżkę - Czarownicę". Głosu użyczyli wybitni polscy prawnicy, między innymi partner Edyty Górniak Piotr Schramm, mecenasi Paweł Dębowski, Krzysztof Wierzbowski, Beata Gessel oraz profesorowie Zbigniew Ćwiąkalski i Stanisław Sołtysiński. W sumie w projekcie wzięło udział 40 osób. Wstępy przeczytała Marzena Rogalska, a muzykę skomponował Piotr Rubik.

– Była to dla mnie duża przyjemność. Nie spodziewałem się, że prawnicy będą czytać bajki. Przyzwyczaiłem się dotychczas, że opowiadają raczej bajki w sądzie. Natomiast, że będą czytać, nie wiedziałem i przyznam się szczerze, że bardzo dobrze z tego zadania się wywiązali – opowiada o swoim udziale w projekcie znany kompozytor.

W ramach akcji Rubik wystąpi dziś podczas aukcji audiobooków w Warszawie w hotelu "Mercure". Odbędzie się koncert z muzyką skomponowaną do bajek. Audiobooki są już w sprzedaży. Kompozytor płytę z bajkami ma od dawna i puszcza ją swojej córeczce.

– Dałem swojej starszej córce do pooglądania książeczkę. Puściłem jej fragmenty bajek. Bardzo jej się podobały – zapewnia Rubik r rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Audiobooki z bajkami są dostępne w salonach Empik. Dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na pomoc podopiecznym Fundacji Między Niebem a Ziemią.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.