Mówi: | Piotr Rubik |
Funkcja: | kompozytor |
Piotr Rubik nagrał muzykę do audiobooków z bajkami. Dziś ich aukcja
Fundacja Między Niebem a Ziemią zorganizowała akcję charytatywną, podczas której nagrano dwa audiobooki z bajkami dla dzieci "Zaczarowane historie" i "Czy znacie Wróżkę - Czarownicę". Głosu użyczyli wybitni polscy prawnicy, między innymi partner Edyty Górniak Piotr Schramm, mecenasi Paweł Dębowski, Krzysztof Wierzbowski, Beata Gessel oraz profesorowie Zbigniew Ćwiąkalski i Stanisław Sołtysiński. W sumie w projekcie wzięło udział 40 osób. Wstępy przeczytała Marzena Rogalska, a muzykę skomponował Piotr Rubik.
– Była to dla mnie duża przyjemność. Nie spodziewałem się, że prawnicy będą czytać bajki. Przyzwyczaiłem się dotychczas, że opowiadają raczej bajki w sądzie. Natomiast, że będą czytać, nie wiedziałem i przyznam się szczerze, że bardzo dobrze z tego zadania się wywiązali – opowiada o swoim udziale w projekcie znany kompozytor.
W ramach akcji Rubik wystąpi dziś podczas aukcji audiobooków w Warszawie w hotelu "Mercure". Odbędzie się koncert z muzyką skomponowaną do bajek. Audiobooki są już w sprzedaży. Kompozytor płytę z bajkami ma od dawna i puszcza ją swojej córeczce.
– Dałem swojej starszej córce do pooglądania książeczkę. Puściłem jej fragmenty bajek. Bardzo jej się podobały – zapewnia Rubik r rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Audiobooki z bajkami są dostępne w salonach Empik. Dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na pomoc podopiecznym Fundacji Między Niebem a Ziemią.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.