Newsy

Trener światowych gwiazd Witold Szmańda pisze książkę. Przedstawi w niej założenia swojej filozofii DDFS

2015-01-27  |  06:45
Mówi:Witold Szmańda
Funkcja:trener fitness, specjalista żywienia
  • MP4
  • Debiutancka książka trenera gwiazd Witolda Szmańdy ukaże się wiosną przyszłego roku. Będzie można w niej znaleźć nie tylko przepisy i porady dotyczące zdrowego odżywiania, lecz także przykładowe ćwiczenia.

    – Książka ukaże się na przełomie marca i kwietnia, a wraz z nią aplikacja. Razem stworzą gotowy, pełny produkt, który mówi o mojej filozofii DDFS, na którą składa się detoks, dieta, fitness, SPA. Jest to takie kompleksowe podejście do naszego ciała – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Witold Szmańda, trener fitness, specjalista od żywienia.

    Witold Szmańda to jeden z najsłynniejszych i najlepszych trenerów fitness na świecie. Pracował m.in. nad sylwetkami Heidi Klum, Keanu Reeves, Alicji Bachledy-Curuś i Izy Miko. W Polsce prowadzi tygodniowe turnusy odchudzające Young & Fit dla tych, którzy chcą zrzucić zbędne kilogramy i lepiej poczuć się w swoim ciele.

    – Mam ludzi pod swoją kontrolą, robię z nimi detoks, używam moich herbat ziołowych, przygotowuję zdrową dietę. Trenujemy dwa razy dziennie do czterech godzin, ale jest to trening tak zróżnicowany, że każdy daje radę. Każdy może się też na miejscu zrelaksować, skorzystać z masaży, ze SPA, po prostu czuć się super – tłumaczy Witold Szmańda.

    Szmańda przez 10 lat mieszkał w Los Angeles. Zdobyte tam doświadczenia – zarówno w związane z fitnessem, zdrowym stylem życia, jak i kulinariami – teraz przenosi na polski grunt.

    – Myślę, że Polska jest bardzo chłonna. Ludzie zmieniają się, gotują zdrowiej, dają więcej przypraw, chcą być zdrowsi, trenują. To bardzo pozytywny trend i bardzo mi się podoba. Wiem, że tutaj znajdę wielu odbiorców. Te zmiany są dla mnie inspiracją i stawiają przede mną nowe wyzwania – dodaje Witold Szmańda.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Media

    Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

    Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

    Konsument

    Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

    Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.