Newsy

Trener światowych gwiazd Witold Szmańda pisze książkę. Przedstawi w niej założenia swojej filozofii DDFS

2015-01-27  |  06:45
Mówi:Witold Szmańda
Funkcja:trener fitness, specjalista żywienia
  • MP4
  • Debiutancka książka trenera gwiazd Witolda Szmańdy ukaże się wiosną przyszłego roku. Będzie można w niej znaleźć nie tylko przepisy i porady dotyczące zdrowego odżywiania, lecz także przykładowe ćwiczenia.

    – Książka ukaże się na przełomie marca i kwietnia, a wraz z nią aplikacja. Razem stworzą gotowy, pełny produkt, który mówi o mojej filozofii DDFS, na którą składa się detoks, dieta, fitness, SPA. Jest to takie kompleksowe podejście do naszego ciała – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Witold Szmańda, trener fitness, specjalista od żywienia.

    Witold Szmańda to jeden z najsłynniejszych i najlepszych trenerów fitness na świecie. Pracował m.in. nad sylwetkami Heidi Klum, Keanu Reeves, Alicji Bachledy-Curuś i Izy Miko. W Polsce prowadzi tygodniowe turnusy odchudzające Young & Fit dla tych, którzy chcą zrzucić zbędne kilogramy i lepiej poczuć się w swoim ciele.

    – Mam ludzi pod swoją kontrolą, robię z nimi detoks, używam moich herbat ziołowych, przygotowuję zdrową dietę. Trenujemy dwa razy dziennie do czterech godzin, ale jest to trening tak zróżnicowany, że każdy daje radę. Każdy może się też na miejscu zrelaksować, skorzystać z masaży, ze SPA, po prostu czuć się super – tłumaczy Witold Szmańda.

    Szmańda przez 10 lat mieszkał w Los Angeles. Zdobyte tam doświadczenia – zarówno w związane z fitnessem, zdrowym stylem życia, jak i kulinariami – teraz przenosi na polski grunt.

    – Myślę, że Polska jest bardzo chłonna. Ludzie zmieniają się, gotują zdrowiej, dają więcej przypraw, chcą być zdrowsi, trenują. To bardzo pozytywny trend i bardzo mi się podoba. Wiem, że tutaj znajdę wielu odbiorców. Te zmiany są dla mnie inspiracją i stawiają przede mną nowe wyzwania – dodaje Witold Szmańda.

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Handel

    Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

    Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

    Problemy społeczne

    Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

    W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.