Newsy

Maffashion: Jestem otwarta i lubię kombinować z makijażem. Moda jest po to, by nią się bawić

2019-10-03  |  06:12
Mówi:Julia Kuczyńska
Funkcja:autorka bloga Maffashion

Julia Kuczyńska słynie z eksperymentowania z makijażem, choć dla niej niestandardowe wykorzystanie kolorowych kosmetyków jest czymś naturalnym. Przygotowała właśnie dwa zestawy produktów do makijażu. Pozwalają one stworzyć looki city i glamour. Pierwszy z nich stawia na naturalność, drugi dedykowany jest na specjalne okazje. Limitowana kolekcja Make-up Box’ów by Maffashion dostępna jest w perfumeriach Douglas i sklepie internetowym sieci.

– Jeden box tak jak nazwa mówi jest bardziej glamour, czyli możemy tam znaleźć kosmetyki, dzięki którym ten make-up zrobimy bardziej wyrazisty i podkreślimy swoje piękno na specjalne okazje. A drugi, City, czyli ten codzienny, bardziej naturalny, dzięki któremu uzyskamy naturalniejszy efekt. – mówi Maffashion.

W boxie w stylu miejskim znalazły się dyscyplinujący żel do brwi, rozświetlacz, nadający skórze promienny blask oraz wypełniający i nawilżający błyszczyk, podkreślające piękno każdej kobiety na co dzień. Na specjalne okazje powstał zestaw wieczorowy, akcentujący oczy  i usta, składający się z palety cieni, spektakularnie dodającej rzęsom objętości maskary oraz satynowej pomadki, w zdecydowanym kolorze.

– Kolorystyka jest zbliżona do tego, co preferuję od dawna, czyli są to kolory ziemi. Oczywiście pojawia się też rozświetlacz, troszeczkę jróżu, ale wszystko tworzy razem piękną taflę kolorystyczną. Rozświetlacz jest delikatny, tworzy muśnięcie słońca i dodaje trochę kolorytu. Do tego jest tusz do rzęs i pomadka w takim dosyć mocnym, wyrazistym odcieniu – wyjaśnia Maffashion.

Jak podkreśla influencerka styl miejski i glamour przenikają się u niej. Zależą bardziej od jej aktualnego nastroju niż od okazji.

–  Jeśli chodzi o kolorystykę, to nie jest najistotniejsze, liczy się tak naprawdę fason. Nie mam jakichś swoich upodobań stricte kolorystycznych. Jestem bardzo otwarta i lubię kombinować, lubię próbować nowych rzeczy, więc chyba taka też jest moda, by nią się bawić – podkreśla.

Wiele osób zauważa u Mafasshion skłonność do eksperymentowania, jednak dla niej próbowanie niestandardowych rozwiązań jest czymś naturalnym.

– Dla mnie od zawsze istniała taka możliwość, że bronzer można użyć jako cień do powiek, jako nawet można sobie wykonturować nim usta, użyć go do brwi, więc dla mnie nie jest to nic innowacyjnego. I np. nawet ostatnio pokazałam właśnie jak za pomocą błyszczyka, który jest taki lekko opalizujący, różowy, make-up oka i ust. I dziewczynom się to spodobało – zauważa.

Jej sekretem jest dobrze dobrany podkład i podkreślone brwi.

– Musi być podkład, który nie pozostawia efektu maski, ale to też nie zawsze, bo potrafię też wyjść bez podkładu. Muszą być podkreślone brwi, bez nich się nie ruszę z domu. Mogę nie być w ogóle pomalowana, ale brwi muszą być zaakcentowane – wyjaśnia Maffashion.

Marka Douglas zdecydowała się zaprosić Julię Kuczyńską do współpracy, ponieważ na co dzień inspiruje tysiące dziewczyn, dodając im pewności siebie, pokazując, że najważniejsze to przede wszystkim być wierną sobie.

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Natalia Szroeder: Nie wiem jeszcze, czy poradzę sobie w roli prowadzącej. Ale uwielbiam nowe wyzwania

Wokalistka już niedługo zadebiutuje w roli prowadzącej muzycznego programu „The Four. Bitwa o sławę”. Tłumaczy, że zależy jej na rozwoju osobistym i zdobywaniu nowych umiejętności. Cieszy się więc, że będzie mogła spróbować swoich sił jako konferansjerka. Szroeder wyznaje, że na planie talent show panuje bardzo przyjazna atmosfera. Dzięki temu nie czuje nadmiernego stresu i może w pełni skoncentrować się na nowym wyzwaniu.

Psychologia

Arkadiusz Jakubik: Nie jestem typem wodzireja, który opowiada żarty i anegdoty z planu filmowego. Wolę obserwować i słuchać

Aktor w 2008 roku założył zespół muzyczny Dr Misio. Tłumaczy, że tworzenie muzyki jest dla niego sposobem na porozumiewanie się z fanami. Poprzez utwory może bowiem nawiązać z nimi emocjonalną więź. Ponadto koncerty pomagają Jakubikowi pozbyć się złych myśli. Szaleństwo na scenie traktuje jak psychoterapię, dzięki której zachowuje zdrowie psychiczne bez pomocy specjalisty.

Telekomunikacja

Co czwarty nastolatek doświadcza przemocy w internecie. Świadomość zagrożeń wśród rodziców jest wciąż niewystarczająca

Średnio co piąty nastolatek był ośmieszany, a co czwarty – wyzywany w internecie. Tymczasem aż 84 proc. rodziców sądzi, że ich dzieci nigdy nie doświadczyły w sieci słownej przemocy – wynika z badań NASK. Oprócz hejtu młodzież coraz powszechniej styka się też z takimi zagrożeniami jak patostreaming, treści pornograficzne czy fake newsy, a ich lista stale się wydłuża. Kluczem do obrony przed nimi jest edukacja i świadomość po stronie rodziców i nauczycieli. W tym celu w lutym – w ramach obchodów 16. Dnia Bezpiecznego Internetu – odbywa się w całej Polsce blisko 4 tys. inicjatyw na rzecz bezpieczeństwa młodych internautów.

 

Zagranica

Coraz więcej Polaków kupuje wakacyjne wycieczki kilka miesięcy przed wyjazdem. Sezon 2020 zapowiada się na bardziej udany niż ubiegłoroczny

Ponad 40 proc. Polaków rezerwuje swoje wakacje przynajmniej na dwa miesiące przed wylotem – wynika z analizy Travelplanet.pl. To oznacza, że coraz rzadziej decydujemy się na wyjazd last minute. Gwarancja najniższej ceny i większe poczucie bezpieczeństwa sprawiają, że turystom nie opłaca się czekać z decyzją do ostatniej chwili. Najchętniej wybieramy Grecję, Turcję, Egipt i Tunezję. Blisko 80 proc. Polaków decyduje się na all inclusive, chętniej w cztero- i pięciogwiazdkowych hotelach.