Newsy

Magdalena Popławska o pracy na planie serialu „Wataha”: broczyliśmy w błocie po kolana nawet przez 12 godzin

2014-01-22  |  07:00
„Wataha” to nowy serial produkcji HBO Polska, którego akcja rozgrywa się w Bieszczadach w środowisku pograniczników. W rolach głównych występują Leszek Lichota, Bartłomiej Topa, Magdalena i Aleksandra Popławskie.

Twórcy „Watahy” opisują swój projekt jako obyczajowo-sensacyjną opowieść o strażnikach granicznych oraz o Bieszczadach, miejscu równie pięknym co niebezpiecznym. Nie bez powodu akcja serialu osadzona jest na granicy. Symbolizuje ona zarówno teren oddzielający dwa państwa, jak i ludzkie ograniczenia, z którymi będą musieli zmierzyć się bohaterowie.

Magdalena Popławska w serialu gra strażniczkę, która odkrywa, że straciła powołanie i nie czuje się na siłach, by w dalszym ciągu wykonywać swój zawód.

To serial akcji, trochę dramatyczny, bo rzeczywiście dużo bohaterów umiera po drodze. Zdjęcia realizowaliśmy w bardzo trudnych warunkach, w górach, gdzie pogoda nie sprzyja. Pierwsze dni naszej pracy wyglądały tak, że cała ekipa chodziła przez 12 godzin w błocie po kolana. Nie przesadzam – mówi Magdalena Popławska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Zdjęcia do „Watahy” zakończyły się w połowie grudnia 2013. Premiera serialu przewidziana jest na ten rok.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.