Newsy

Magdalena Różczka wspiera akcje pomocy dzieciom i osobom chorym. Aktorka poprowadzi bal charytatywny

2014-02-27  |  07:20

Magdalena Różczka znana jest ze swojej działalności charytatywnej. Aktorka współpracuje m.in. z Fundacją Spełnionych Marzeń, jest ambasadorką dobrej woli UNICEF-u oraz bierze udział w licznych kampaniach społecznych. Już wkrótce poprowadzi także bal charytatywny, z którego dochód zostanie przekazany Fundacji Rodzin Adopcyjnych.

1 marca będę miała zaszczyt poprowadzić bal charytatywny wraz z Szymonem Majewskim. Zaśpiewają i zagrają między innymi Sonia Bohosiewicz i zespół Cochise z Pawłem Małaszyńskim. Więc jeżeli ktoś chciałby spotkać Alicję i Maksa znowu razem, to zapraszam – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Magdalena Różczka.

Aktorka nie tylko sama bierze czynny udział w akcjach charytatywnych, lecz także namawia do tego swoich kolegów po fachu.

Wszyscy moi  znajomi czekają na pomysły. Jeżeli ktokolwiek do nich zadzwoni z prośbą o pomoc, pytają tylko gdzie i o której godzinie mają być i co mogą zrobić. Więc to nie jest tak, że trudno. Trzeba się odważyć i prosić, jeżeli się czegoś potrzebuje – informuje Magdalena Różczka.

Aktorka za swoje działania charytatywne już trzy razy została doceniona w plebiscycie „Gwiazdy Dobroczynności”. Jest również laureatką „Bursztynowej Róży”, którą otrzymała także za działalność charytatywną.

Ponadto, aktorce nie jest obojętny los nie tylko dzieci czy osób chorych. Wspierała bowiem także działania na rzecz zwierząt.

W akcjach charytatywnych chętnie biorą udział też takie gwiazdy, jak: Michał Piróg, Olivier Janiak, Dorota Rabczewska, Małgorzata Socha, Daria Widawska.


Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.