Newsy

Magdalena Różczka wspiera akcje pomocy dzieciom i osobom chorym. Aktorka poprowadzi bal charytatywny

2014-02-27  |  07:20

Magdalena Różczka znana jest ze swojej działalności charytatywnej. Aktorka współpracuje m.in. z Fundacją Spełnionych Marzeń, jest ambasadorką dobrej woli UNICEF-u oraz bierze udział w licznych kampaniach społecznych. Już wkrótce poprowadzi także bal charytatywny, z którego dochód zostanie przekazany Fundacji Rodzin Adopcyjnych.

1 marca będę miała zaszczyt poprowadzić bal charytatywny wraz z Szymonem Majewskim. Zaśpiewają i zagrają między innymi Sonia Bohosiewicz i zespół Cochise z Pawłem Małaszyńskim. Więc jeżeli ktoś chciałby spotkać Alicję i Maksa znowu razem, to zapraszam – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Magdalena Różczka.

Aktorka nie tylko sama bierze czynny udział w akcjach charytatywnych, lecz także namawia do tego swoich kolegów po fachu.

Wszyscy moi  znajomi czekają na pomysły. Jeżeli ktokolwiek do nich zadzwoni z prośbą o pomoc, pytają tylko gdzie i o której godzinie mają być i co mogą zrobić. Więc to nie jest tak, że trudno. Trzeba się odważyć i prosić, jeżeli się czegoś potrzebuje – informuje Magdalena Różczka.

Aktorka za swoje działania charytatywne już trzy razy została doceniona w plebiscycie „Gwiazdy Dobroczynności”. Jest również laureatką „Bursztynowej Róży”, którą otrzymała także za działalność charytatywną.

Ponadto, aktorce nie jest obojętny los nie tylko dzieci czy osób chorych. Wspierała bowiem także działania na rzecz zwierząt.

W akcjach charytatywnych chętnie biorą udział też takie gwiazdy, jak: Michał Piróg, Olivier Janiak, Dorota Rabczewska, Małgorzata Socha, Daria Widawska.


Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.