Newsy

Magdalena Różczka wspiera akcje pomocy dzieciom i osobom chorym. Aktorka poprowadzi bal charytatywny

2014-02-27  |  07:20

Magdalena Różczka znana jest ze swojej działalności charytatywnej. Aktorka współpracuje m.in. z Fundacją Spełnionych Marzeń, jest ambasadorką dobrej woli UNICEF-u oraz bierze udział w licznych kampaniach społecznych. Już wkrótce poprowadzi także bal charytatywny, z którego dochód zostanie przekazany Fundacji Rodzin Adopcyjnych.

1 marca będę miała zaszczyt poprowadzić bal charytatywny wraz z Szymonem Majewskim. Zaśpiewają i zagrają między innymi Sonia Bohosiewicz i zespół Cochise z Pawłem Małaszyńskim. Więc jeżeli ktoś chciałby spotkać Alicję i Maksa znowu razem, to zapraszam – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Magdalena Różczka.

Aktorka nie tylko sama bierze czynny udział w akcjach charytatywnych, lecz także namawia do tego swoich kolegów po fachu.

Wszyscy moi  znajomi czekają na pomysły. Jeżeli ktokolwiek do nich zadzwoni z prośbą o pomoc, pytają tylko gdzie i o której godzinie mają być i co mogą zrobić. Więc to nie jest tak, że trudno. Trzeba się odważyć i prosić, jeżeli się czegoś potrzebuje – informuje Magdalena Różczka.

Aktorka za swoje działania charytatywne już trzy razy została doceniona w plebiscycie „Gwiazdy Dobroczynności”. Jest również laureatką „Bursztynowej Róży”, którą otrzymała także za działalność charytatywną.

Ponadto, aktorce nie jest obojętny los nie tylko dzieci czy osób chorych. Wspierała bowiem także działania na rzecz zwierząt.

W akcjach charytatywnych chętnie biorą udział też takie gwiazdy, jak: Michał Piróg, Olivier Janiak, Dorota Rabczewska, Małgorzata Socha, Daria Widawska.


Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.