Newsy

Maja Sablewska: Odsunęłam się od świata show-biznesowo-plotkarskiego. Już nic mnie nie rozprasza w drodze do celu

2024-02-20  |  06:16

Prezenterka czuje, że to jest właśnie jej czas. Spełnia się zawodowo, prywatnie również jest w szczęśliwym związku, a co najważniejsze – osiągnęła wewnętrzny spokój i nabrała dystansu do negatywnych opinii na swój temat.  Nie przejmując się hejterami, może teraz bez żadnej presji realizować swoje nowe pomysły. A tych nie brakuje.

– Jeśli chodzi o moje życie zawodowe, to wiosna zapowiada się bardzo pracowicie, czyli tak jak lubię, ale też i spokojnie, w sensie, że w tej pracy jest dużo spokoju, dużo treści, dużo wartości i też dużo emocji, bo w zasadzie emocje są najważniejsze. Generalnie dużo zmian, bo i zmieniłam management, i zmieniłam stację, ale jest bardzo fajnie – mówi agencji Newseria Lifestyle Maja Sablewska.

Prezenterka już zachęca do oglądania programu „10 lat młodsza w 10 dni”, który w kwietniu pojawi się na antenie Polsat Café w nieco odświeżonej wersji.

– Tym razem łączymy dwa formaty: moje stare programy i brytyjski format w jeden. I ten jeden program będzie się teraz nazywał „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską”, a tam już nie będzie kompromisów – zapowiada.

Prezenterka jest dumna z tego, że może się teraz realizować na różnych płaszczyznach zawodowych, a jednocześnie dbać o swój rozwój osobisty i utrzymywać równowagę emocjonalną. Zmieniła też strategię działania i zamiast tracić energię na brylowanie na ściankach, woli skupić się na tym, co daje jej największą satysfakcję i pozwala się spełniać.

–  W tym wszystkim najważniejsza dla siebie jestem ja. To jest bardzo ważny moment dla każdej kobiety. Bez względu na to, ile mamy lat, dochodzimy wreszcie do takiego etapu, kiedy po prostu musimy zadbać o siebie. Ja już od paru lat dbam o siebie, trochę się odsunęłam z tego świata, który był taki showbiznesowo-plotkarski, i dzięki temu mogłam wrócić z zupełnie świeżymi, nowymi pomysłami i z czystą głową – mówi.

Maja Sablewska podkreśla, że stara się konsekwentnie realizować swoje cele, sięga po nowe projekty zawodowe i nie boi się zmian, nawet jeśli chcąc nie chcąc znajduje się w ogniu krytyki.

– Na pewno mniej obchodzi mnie zdanie innych ludzi, a raczej koncentruję się na swoich działaniach. I w tym procesie poszukiwania siebie doszłam teraz do takiego momentu, że już nic mnie nie rozprasza w drodze do celu. Ważne jest, żeby wiedzieć, czego się chce i nie zwracać uwagi na to, co mówią inni ludzie. Moje programy budzą mnóstwo emocji i zawsze te emocje są skrajne, natomiast ja staram się odróżniać hejt, który raczej jest językiem nienawiści, od konstruktywnej krytyki, na którą jestem jak najbardziej otwarta. Więc zebrałam w tym wszystkim środek i zrobiłam coś, co mam nadzieję uspokoi wszystkich hejterów i tych, którzy myślą, że robię rzeczy inne, niż faktycznie one są – dodaje prezenterka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.