Newsy

Maja Sablewska: Nie stawiam na show, tylko pomagam ludziom. Mój program nie ma konkurencji

2017-10-03  |  06:48

W swoim atelier Maja Sablewska gościła już niemal setkę osób. Wysłuchała wielu wzruszających historii, rozwiała życiowe wątpliwości bohaterów i znalazła lek na ich miłosne rozterki. Nie szczędziła też mocnych słów i nie raz stosowała radykalne metody. W dziewiątej edycji „Sablewskiej sposób na modę” stylistka bierze też na celownik panów. Pokaże im, że dbanie o wygląd jest wbrew pozorom czymś bardzo męski.

Nowy sezon programu „Sablewskiej sposób na modę” emitowanego na antenie TVN Style to dziesięciu bohaterów, dziesięć nowych historii i dziesięć różnych problemów, z którymi się zmagają. Maja Sablewska po raz kolejny podejmuje się ogromnego wyzwania, bowiem nie tylko chce zrewolucjonizować życie oraz garderoby uczestników produkcji, lecz także przygotowała dla nich mnóstwo dotąd nieprezentowanych porad i modowych sztuczek. Zaskoczy ich niesamowitymi niespodziankami, a także zabierze w wyjątkowe miejsca.

– To będzie zaskakujący sezon. Wydawało mi się, że już nic mnie nie zaskoczy w kolejnej edycji mojego programu od czterech lat. Okazuje się, że 9. sezon to niesamowite osobowości, fajni ludzie, bardzo odważni ludzie, którzy mówią o swoich problemach w bardzo prostolinijny sposób – podkreśla w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Maja Sablewska, doradca wizerunkowy, prezenterka telewizyjna.

Sablewska uważa, że motorem napędowym jej programu są właśnie niezwykli bohaterowie, czasem nieco zagubieni i pełni kompleksów. W czasie spotkania dowiedzą się, czym tak naprawdę jest styl i co powinni mieć w swoich szafach oraz czy to, co noszą, pasuje do ich sylwetek i osobowości. Nie zabraknie także porad, jak poczuć się pełnowartościową kobietą czy prawdziwym mężczyzną.

– Zaskoczyła mnie dziewczyna, która przyszła do mnie szukać porad modowych, odnaleźć swoją modową tożsamość, a jeszcze cztery lata temu była facetem. Niesamowita jest również dziewczyna, która nie ma prawego przedramienia od urodzenia, która też zawsze miała problem z tym, jak to ukryć. Mój program nie jest ani dla modelek, ani dla celebrytów. Kiedyś powiedziałam, że zamieniam gwiazdy na zwykłe Polki i tego się konsekwentnie trzymam, mam wielką radość, kiedy z nimi pracuję – mówi Maja Sablewska.

Program Mai Sablewskiej udowodnił, że prawdziwy doradca wizerunkowy to stanowczo ktoś więcej niż tylko stylista – to lekarz duszy i ciała. Maja Sablewska udowodnia bowiem, że moda jest dla każdego, ale co najważniejsze: „zaczyna się pod ubraniem”. Wszystko po to, aby pomóc Polkom i Polakom odnaleźć zatraconą niegdyś wiarę w siebie i wydobyć z nich głęboko skrywaną siłę.

– Powstało bardzo dużo nowych programów o metamorfozach, ale uważam, że mój program nie ma konkurencji, a nawet jeśli będzie miał podróbki, to zawsze będą to podróbki. Przede wszystkim dlatego, że w moim programie nie stawiam na show, nie stawiam na to, aby kogoś krytykować, kogoś oceniać, ja pomagam ludziom i szukam rozwiązań, taki jest mój cel, to wynika ze mnie. Ktoś, kto robi swoje programy, niech robi to, jak chce, ja nie mam nic przeciwko, kibicuję – mówi Maja Sablewska.

Program „Sablewskiej sposób na modę” emitowany jest w niedziele, o godz. 12:10 na antenie TVN Style.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.