Newsy

Maja Sablewska: Polsat to rodzina, więc praca w tej stacji to dla mnie ogromny zaszczyt. Czuję się zaopiekowana, a poza tym lepiej mi płacą

2024-03-13  |  06:21

Przez lata prezenterka była związana ze stacją TVN. Współpracę z Polsatem nawiązała w 2022 roku i jak przekonuje, to była jedna z najlepszych decyzji w jej życiu zawodowym. Maja Sablewska uważa, że dopiero ta telewizja pozwoliła jej rozwinąć skrzydła. Nie szczędzi pochwał wobec szefostwa i współpracowników. Zdradza też, że udało jej się wynegocjować wyższe wynagrodzenie niż w poprzednim miejscu pracy.

Maja Sablewska zadebiutowała na antenie Polsat Cafe w październiku 2022 roku, w polskiej edycji programu „10 lat mniej w 10 dni”. Przeprowadzane przez nią metamorfozy budziły wiele kontrowersji, ale mimo to producenci postanowili pójść krok dalej i na najbliższy sezon przygotowali nową odsłonę show zatytułowaną „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską”. Gospodyni formatu cieszy się z tego, że jej współpraca z Polsatem się rozwija. Nie ukrywa też, że urzekła ją atmosfera panująca w tej stacji.

– Przede wszystkim to jest dla mnie ogromny zaszczyt, bo dla mnie Polsat to rodzina. Kiedy już jakiś czas temu dostałam propozycję, a wtedy byłam jeszcze w poprzedniej stacji, to myślałam sobie, że to są słowa puszczane na wiatr albo z potrzeby mówienia czegoś, co chcemy usłyszeć, a naprawdę okazuje się, że ludzie, którzy tutaj pracują, są bardzo zaangażowani w każdą jednostkę. Możesz czuć się na równi, nikt nie jest lepszy, nikt nie jest gorszy. Ja mogę to potwierdzić. Pracuję już w zasadzie drugi rok z Polsatem i czuję się zaopiekowana, a przecież to jest najważniejsze – mówi agencji Newseria Lifestyle Maja Sablewska.

Prezenterka bardzo chwali sobie współpracę z telewizją Polsat, bo jak podkreśla – doskonale czuje się w tym miejscu, a producenci stawiają przed nią wiele ciekawych wyzwań. Ma więc nadzieję, że ta przygoda będzie trwała jak najdłużej i przed nią jeszcze niejeden ciekawy projekt. Sablewska zdradza też, że teraz lepiej zarabia.

– Ten rodzaj zainteresowania jest megaistotny, ale oczywiście kasa też jest ważna, żeby była jasność. Polsat lepiej płaci oczywiście, ale też wydaje mi się, że to kwestia już innego etapu w moim życiu. Teraz nie mogłabym sobie pozwolić na coś, co robiłam jak zaczynałam w mojej pierwszej stacji. I to jest kwestia też dobrych negocjacji, więc jestem zaangażowana w to bardzo mocno – dodaje prezenterka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.