Newsy

Małgorzata Leitner: Mam pomysł na program telewizyjny. Dzięki niemu pod moimi skrzydłami wypromuje nowych artystów

2019-10-08  |  06:50

Menadżerka gwiazd zdradza, że pracuje nad autorskim programem rozrywkowym dla jednej z dużych stacji telewizyjnych. Bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w promowaniu gwiazd tym razem agentka chce na oczach widzów udowodniać, że w wielu osobach drzemią nieodkryte talenty wokalne i wystarczy tylko iskra motywacji, by ktoś rozwinął skrzydła. 

Małgorzata Leitner to jedna z najpopularniejszych agentek modelek i celebrytów w Polsce. Ma też na swoim koncie książkę, w której zdradza tajniki świata modelingu. Teraz natomiast otwiera się na nową branżę i zamierza się skupić na odkrywaniu talentów wokalnych. Jednym z projektów z tym związanych ma być talent show.

– Mam pomysł na program, wiem, kto by w nim występował i kto by go prowadził lub współprowadził. Z pewnością byłby wspierany gwiazdami z Avant, ale nie tylko. Widziałabym w nim też rolę menadżerów, czyli moich teoretycznych konkurentów. Prywatnie przecież ci top menadżerowie się przyjaźnią, jesteśmy we wspaniałej komitywie i tworzymy taką paczkę profesjonalistów, którzy dbają o dobro naszych artystów. Także taki program mi się marzy, mam nadzieję, że już niedługo na antenie jednej z telewizji – mówi agencji Newseria Małgorzata Leitner, agentka gwiazd i modelek.

Na razie Małgorzata Leitner dość lakonicznie mówi o swoim autorskim projekcie. Wiadomo jedynie, że chce powrócić do działalności muzycznej, a poprzez program telewizyjny wyszukiwać utalentowane osoby.

– Moją misją jest promowanie talentów młodych osób, talentów, o których oni czasami sami nawet nie wiedzą, których może nie odkryli i z naszą skromną pomocą mogą się zorientować, w czym są naprawdę dobrzy i czemu się poświęcić zawodowo. To sprawia, że robią to najlepiej na świecie i są spełnieni. Jako menadżer jestem odpowiedzialna za to, że część osób pod moimi skrzydłami stanie się tymi, którymi zawsze miało się stać, i ten program, który mam nadzieję, niedługo powstanie, będzie tego dowodem – mówi Małgorzata Leitner.

Małgorzata Leitner tłumaczy, że do tej pory w ofercie żadnej polskiej stacji nie było takiego formatu.

– Myślę, że to będzie bardzo ekscytujące. I choć trudno jest wymyślić program o formule, która zupełnie odbiega od tego, co już było na rynku, to my mamy tak mocny zespół osób doświadczonych w pisaniu tego rodzaju scenariuszy, że widzowie będą zadowoleni, a i artyści, i starsi, którzy będą mogli pomóc młodym artystom, i ci najmłodsi, którzy będą uczestnikami, będą bardzo zadowoleni misją agencji. Po prostu czuję, że robię coś, co powinnam robić – mówi Małgorzata Leitner.

Czytaj także

Transmisje online

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Jan Wieczorkowski: Ktoś, kto w internecie udostępnia pracę aktorów, zarabia na tym, a my nie. Tantiemy dla aktorów to kluczowa sprawa

Konkretne propozycje zmian w projekcie ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych przesłał do Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego Związek Artystów Scen Polskich. Aktorzy walczą nie tylko o tantiemy z internetu. Domagają się również takich zapisów w ustawie, które bezspornie zagwarantują im prawo do wynagrodzenia od platform cyfrowych i sieci kablowych. Zdaniem Jana Wieczorkowskiego kwestia tantiem dla aktorów wzorem innych państw powinna być już dawno uregulowana. Przedstawiciele platform streamingowych nie wykluczają natomiast, że tantiemy spowodują wzrost opłat dla użytkowników.

Edukacja

Szkoły potrzebują procedur związanych z próbami samobójczymi uczniów. Niezbędne są także szkolenia dla nauczycieli i rodziców

W zatrważającym tempie wzrasta liczba prób samobójczych osób do 18. roku życia. Mniej dynamicznie zmienia się liczba prób zakończonych śmiercią. Wskazuje to na coraz większe problemy psychologiczne i emocjonalne młodych ludzi. Niezbędne są szkolenia, które mają uczyć pedagogów i rodziców, jak rozpoznać kryzys emocjonalny u dzieci, jak pomóc dziecku z problemami i jak reagować w razie nastąpienia próby samobójczej. Skuteczne działanie wymaga współpracy rodziców i nauczycieli.

Transport

Niska dostępność małych i tanich samochodów elektrycznych blokuje rozwój rynku. W ciągu kilku lat mają się pojawić modele w przystępnej cenie

Tylko 17 proc. samochodów elektrycznych sprzedawanych w Europie to pojazdy kompaktowe z tańszego segmentu B – wynika z raportu organizacji Transport & Environment (T&E). W latach 2018–2023 w segmencie kompaktowym (A i B) wprowadzono jedynie 40 modeli w pełni elektrycznych w porównaniu do 66 modeli dużych i luksusowych (D i E). Koncentracja na dużych samochodach premium sprawia, że średnia cena aut elektrycznych jest wciąż wysoka, a producenci hamują w ten sposób masowe wejście pojazdów elektrycznych na rynek.