Newsy

Małgorzata Leitner: To, że byłam modelką, to jest mit, który funkcjonuje od lat w mediach. Z wykształcenia jestem ekonomistką

2019-10-15  |  06:11

Małgorzata Leitner jest założycielką i prezesem agencji Avant Management. Od 13 lat promuje modelki i gwiazdy showbiznesu. Ma na swoim koncie współpracę m.in. z Kasią Struss, Magdaleną Mielcarz, Sandrą Kubicką, Anną Jagodzińską, Karoliną Pisarek i Joanną Krupą. Menadżerka tłumaczy, że każdemu swojemu podopiecznemu wytycza indywidualną ścieżkę kariery i na każdego ma inny pomysł. Intuicja rzadko ja zawodzi, a artyści mogą na nią liczyć zawsze, nawet wtedy, kiedy przytłaczają ich prywatne problemy.

Małgorzata Leitner znana jest w swojej branży od lat. Doskonale wie, jak zrobić karierę i jak przekuć porażkę w sukces.

Prowadzę agencję, która zatrudnia już blisko 10 osób, które po prostu obsługują gwiazdy na co dzień. Zajmuję się pozyskiwaniem kontraktów, ale przede wszystkim wyznaczaniu strategii kariery dla naszych artystów i to jest moja główna rola. Jeżeli ktoś jest smutny, to jest naturalne, że staram się go pocieszyć, ale to dotyczy nie tylko gwiazd, lecz po prostu każdego, kto akurat jest w potrzebie, a każdy z nas czasem jest w potrzebie – mówi agencji Newseria Małgorzata Leitner, agentka gwiazd i modelek.

Leitner z wykształcenia jest ekonomistką, natomiast swoją karierę menadżerską zaczynała od promowania zespołu muzycznego. Początki były jednak trudne i tej współpracy nie może zaliczyć do udanych.

Pierwszymi moimi klientami byli członkowie zespołu muzycznego, co nie wyszło, wtedy miałam może za mało doświadczenia, nie wiem, co nie kliknęło, ale zdecydowałam się wtedy już poświęcić w całości promowaniu modelek. Potem byli influencerzy, czyli osobowości, które były popularne w internecie i oczywiście dzisiaj już reprezentujemy całą plejadę prezenterów, osobowości telewizyjnych, w skrócie gwiazd. Mówiąc gwiazda, mam na myśli osobę z wielką charyzmą, która przekazuje treści w sposób, który przyciąga nas, widzów – mówi Małgorzata Leitner.

W 2015 roku Leitner otworzyła szkołę AVANT SCHOOL, aby szkolić aspirujące modelki z zakresu chodzenia po wybiegu, pozowania, dbania o sylwetkę oraz technik autoprezentacji. Natomiast trzy lata później agencja uruchomiła swoją komórkę w Los Angeles, oferując swoim gwiazdom dostęp do największego rynku na świecie. Małgorzata Leitner ma na swoim koncie również książkę „Dobre uczennice zostają top modelkami”. Według niej to wcale nie wzrost, figura czy uroda są najważniejsze, ale charakter. To osobowość sprawia, że ta jedna jedyna zdoła się wybić spośród wielu.

Agentka dementuje jednak plotki, jakoby sama w przeszłości próbowała swoich sił w modelingu

– To, że byłam modelką, to jest mit. Wiem, że on funkcjonuje od lat w mediach. Ale tak naprawdę, kiedyś byłam brzydka. Teraz się to jakoś poprawiło i umiem sobie robić make up – dodaje Małgorzata Leitner.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Anna Maria Wesołowska: Program „Sędzia Anna Maria Wesołowska” wprowadził sędziów do okienka telewizora. Wcześniej byliśmy troszeczkę jak w szklanej wieży, sędziemu nic nie wypadało

Popularna sędzia nie ukrywa, że liczy na kontynuację serialu, bo jej zdaniem jest to program z misją, z którego wiedzę o prawie i obowiązujących przepisach przez lata czerpały miliony Polaków, a ona sama stała się w tej dziedzinie niekwestionowanym autorytetem. Niejedna osoba, która weszła w konflikt z wymiarem sprawiedliwości, zastanawiała się, jaki wyrok w tej sytuacji wydałaby właśnie najsłynniejsza sędzia w Polsce. Tymczasem na początku wielu jej kolegów po fachu podchodziło do tego formatu dość sceptycznie.

 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Gwiazdy

Maciej Nowak: Nie mamy takich tradycji kulinarnych jak Francja, Włochy czy Hiszpania. Powinniśmy zgubić naszą próżność i przestać patrzeć w stronę Zachodu

Zdaniem krytyka kulinarnego duża część społeczeństwa zaczyna zwracać uwagę na jakość produktów spożywczych, które wybiera. Rosnące wymagania konsumentów kształtują rynek. W Polsce pojawia się coraz więcej marek spożywczych, które oferują odbiorcom produkty różnorodne, ciekawe i smaczne. Maciej Nowak zaznacza jednak, że nie każdy może pozwolić sobie na luksusową dietę. Na razie jest to przywilej nielicznych.

Farmacja

Dzieci z cukrzycą w trudnej sytuacji z powodu pandemii. Pomóc im mogą systemy ciągłego monitorowania cukru

W Polsce jest około 20 tys. dzieci z cukrzycą typu I, która może prowadzić do ciężkich powikłań. – Sytuacja zrobiła się trudna, kiedy zaczął obowiązywać lockdown. Dzieci zostały w domu, a część rodziców nadal chodziła do pracy. Kłopot polega na tym, że dziecko chorujące na cukrzycę nie jest w stanie samo sobie z tą chorobą poradzić – wskazuje prezes Fundacji dla Dzieci z Cukrzycą, Dagmara Staniszewska. W tej chwili problemem jest też brak pielęgniarek w szkołach, przez co młodzi pacjenci diabetologiczni zostali bez profesjonalnej opieki. W kryzysowych warunkach alternatywą dla rodziców są systemy ciągłego monitorowania cukru, które pozwalają na bieżąco kontrolować stan zdrowia dziecka.

Bankowość

60 proc. studentów uważa naukę zdalną za mniej efektywną. Ich zaangażowanie może poprawić grywalizacja

W związku z rekordowym przyrostem zakażeń SARS-CoV-2 rząd rozważa wprowadzenie nauki zdalnej we wszystkich szkołach ponadpodstawowych, jak i młodszych klasach podstawówek. Już od początku października w tryb zdalnej nauki przeszła zdecydowana większość uczelni wyższych. Z badania zrealizowanego na zlecenie BIK wynika, że zdania studentów dotyczące tej formy kształcenia są podzielone, a ponad 60 proc. ocenia ją jako mniej motywującą i mniej efektywną od stacjonarnego modelu nauczania. Brak zajęć praktycznych i warsztatowych wymaga wprowadzenia do zdalnego nauczania nowych narzędzi, które to zrekompensują i zwiększą zaangażowanie. Przykładem jest grywalizacja, często wykorzystywana w korporacjach jako narzędzie motywacyjne jeszcze przed pandemią COVID-19.