Newsy

Małgorzata Leitner: To, że byłam modelką, to jest mit, który funkcjonuje od lat w mediach. Z wykształcenia jestem ekonomistką

2019-10-15  |  06:11

Małgorzata Leitner jest założycielką i prezesem agencji Avant Management. Od 13 lat promuje modelki i gwiazdy showbiznesu. Ma na swoim koncie współpracę m.in. z Kasią Struss, Magdaleną Mielcarz, Sandrą Kubicką, Anną Jagodzińską, Karoliną Pisarek i Joanną Krupą. Menadżerka tłumaczy, że każdemu swojemu podopiecznemu wytycza indywidualną ścieżkę kariery i na każdego ma inny pomysł. Intuicja rzadko ja zawodzi, a artyści mogą na nią liczyć zawsze, nawet wtedy, kiedy przytłaczają ich prywatne problemy.

Małgorzata Leitner znana jest w swojej branży od lat. Doskonale wie, jak zrobić karierę i jak przekuć porażkę w sukces.

Prowadzę agencję, która zatrudnia już blisko 10 osób, które po prostu obsługują gwiazdy na co dzień. Zajmuję się pozyskiwaniem kontraktów, ale przede wszystkim wyznaczaniu strategii kariery dla naszych artystów i to jest moja główna rola. Jeżeli ktoś jest smutny, to jest naturalne, że staram się go pocieszyć, ale to dotyczy nie tylko gwiazd, lecz po prostu każdego, kto akurat jest w potrzebie, a każdy z nas czasem jest w potrzebie – mówi agencji Newseria Małgorzata Leitner, agentka gwiazd i modelek.

Leitner z wykształcenia jest ekonomistką, natomiast swoją karierę menadżerską zaczynała od promowania zespołu muzycznego. Początki były jednak trudne i tej współpracy nie może zaliczyć do udanych.

Pierwszymi moimi klientami byli członkowie zespołu muzycznego, co nie wyszło, wtedy miałam może za mało doświadczenia, nie wiem, co nie kliknęło, ale zdecydowałam się wtedy już poświęcić w całości promowaniu modelek. Potem byli influencerzy, czyli osobowości, które były popularne w internecie i oczywiście dzisiaj już reprezentujemy całą plejadę prezenterów, osobowości telewizyjnych, w skrócie gwiazd. Mówiąc gwiazda, mam na myśli osobę z wielką charyzmą, która przekazuje treści w sposób, który przyciąga nas, widzów – mówi Małgorzata Leitner.

W 2015 roku Leitner otworzyła szkołę AVANT SCHOOL, aby szkolić aspirujące modelki z zakresu chodzenia po wybiegu, pozowania, dbania o sylwetkę oraz technik autoprezentacji. Natomiast trzy lata później agencja uruchomiła swoją komórkę w Los Angeles, oferując swoim gwiazdom dostęp do największego rynku na świecie. Małgorzata Leitner ma na swoim koncie również książkę „Dobre uczennice zostają top modelkami”. Według niej to wcale nie wzrost, figura czy uroda są najważniejsze, ale charakter. To osobowość sprawia, że ta jedna jedyna zdoła się wybić spośród wielu.

Agentka dementuje jednak plotki, jakoby sama w przeszłości próbowała swoich sił w modelingu

– To, że byłam modelką, to jest mit. Wiem, że on funkcjonuje od lat w mediach. Ale tak naprawdę, kiedyś byłam brzydka. Teraz się to jakoś poprawiło i umiem sobie robić make up – dodaje Małgorzata Leitner.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Gala Złote Spinacze 2019

Gwiazdy

Patrycja Sołtysik: Dzielimy z mężem życie na dwa miasta. Ale Kraków ma to coś, czego nie ma Warszawa

Blogerka podkreśla, że jest rodowitą krakowianką i wręcz uwielbia to miasto. I choć ze względu na obowiązki zawodowe męża często bywają też w Warszawie, to jednak jej zdaniem w stolicy nie ma już tej wyjątkowej atmosfery. Nie może ona też poszczycić się tak dużym bogactwem kulturowym, jak jej rodzinny Kraków.

Problemy społeczne

Firmy coraz częściej dbają o pozytywne doświadczenia kandydatów podczas rekrutacji. To przekłada się na lojalność wobec marki

Aby przyciągnąć pracowników, nie wystarczy tworzyć miejsc pracy, ale trzeba zadbać o doświadczenia kandydatów i traktować ich jak klientów – przekonuje Maja Gojtowska, autorka książki „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?”. Budowa pozytywnego candidate experience może stanowić o przewadze konkurencyjnej firmy. Brak komunikacji z rekruterem czy niepodawanie istotnych dla kandydata informacji w ogłoszeniu o pracę może zniechęcić do marki. Tymczasem firma, która dba o pracowników podczas rekrutacji, sama tworzy ambasadorów marki.

 

Farmacja

Problem infekcji bakteriami antybiotykoopornymi coraz poważniejszy. Rocznie z tego powodu umiera ok. 2 mln osób

18 listopada obchodzimy Europejski Dzień Wiedzy o Antybiotykach. To ważna data, bo antybiotykooporność to jedno z największych współczesnych zagrożeń dla zdrowia i życia ludzi. Naukowcy szukają sposobów, by przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się opornych na antybiotyki szczepów bakterii. Te wywołują zakażenia trudne do wyleczenia. Raport Najwyższej Izby Kontroli potwierdza, że jedną z istotnych przyczyn powstawania lekooporności jest nadużywanie i niewłaściwe stosowanie antybiotyków. Ministerstwo Zdrowia rozważa utworzenie systemu monitoringu obrotu i zużycia antybiotyków w Polsce.