Newsy

Małgorzata Leitner: To, że byłam modelką, to jest mit, który funkcjonuje od lat w mediach. Z wykształcenia jestem ekonomistką

2019-10-15  |  06:11

Małgorzata Leitner jest założycielką i prezesem agencji Avant Management. Od 13 lat promuje modelki i gwiazdy showbiznesu. Ma na swoim koncie współpracę m.in. z Kasią Struss, Magdaleną Mielcarz, Sandrą Kubicką, Anną Jagodzińską, Karoliną Pisarek i Joanną Krupą. Menadżerka tłumaczy, że każdemu swojemu podopiecznemu wytycza indywidualną ścieżkę kariery i na każdego ma inny pomysł. Intuicja rzadko ja zawodzi, a artyści mogą na nią liczyć zawsze, nawet wtedy, kiedy przytłaczają ich prywatne problemy.

Małgorzata Leitner znana jest w swojej branży od lat. Doskonale wie, jak zrobić karierę i jak przekuć porażkę w sukces.

Prowadzę agencję, która zatrudnia już blisko 10 osób, które po prostu obsługują gwiazdy na co dzień. Zajmuję się pozyskiwaniem kontraktów, ale przede wszystkim wyznaczaniu strategii kariery dla naszych artystów i to jest moja główna rola. Jeżeli ktoś jest smutny, to jest naturalne, że staram się go pocieszyć, ale to dotyczy nie tylko gwiazd, lecz po prostu każdego, kto akurat jest w potrzebie, a każdy z nas czasem jest w potrzebie – mówi agencji Newseria Małgorzata Leitner, agentka gwiazd i modelek.

Leitner z wykształcenia jest ekonomistką, natomiast swoją karierę menadżerską zaczynała od promowania zespołu muzycznego. Początki były jednak trudne i tej współpracy nie może zaliczyć do udanych.

Pierwszymi moimi klientami byli członkowie zespołu muzycznego, co nie wyszło, wtedy miałam może za mało doświadczenia, nie wiem, co nie kliknęło, ale zdecydowałam się wtedy już poświęcić w całości promowaniu modelek. Potem byli influencerzy, czyli osobowości, które były popularne w internecie i oczywiście dzisiaj już reprezentujemy całą plejadę prezenterów, osobowości telewizyjnych, w skrócie gwiazd. Mówiąc gwiazda, mam na myśli osobę z wielką charyzmą, która przekazuje treści w sposób, który przyciąga nas, widzów – mówi Małgorzata Leitner.

W 2015 roku Leitner otworzyła szkołę AVANT SCHOOL, aby szkolić aspirujące modelki z zakresu chodzenia po wybiegu, pozowania, dbania o sylwetkę oraz technik autoprezentacji. Natomiast trzy lata później agencja uruchomiła swoją komórkę w Los Angeles, oferując swoim gwiazdom dostęp do największego rynku na świecie. Małgorzata Leitner ma na swoim koncie również książkę „Dobre uczennice zostają top modelkami”. Według niej to wcale nie wzrost, figura czy uroda są najważniejsze, ale charakter. To osobowość sprawia, że ta jedna jedyna zdoła się wybić spośród wielu.

Agentka dementuje jednak plotki, jakoby sama w przeszłości próbowała swoich sił w modelingu

– To, że byłam modelką, to jest mit. Wiem, że on funkcjonuje od lat w mediach. Ale tak naprawdę, kiedyś byłam brzydka. Teraz się to jakoś poprawiło i umiem sobie robić make up – dodaje Małgorzata Leitner.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.