Newsy

Małgorzata Rozenek: Jeżeli chcemy przygotować sobie beach body na lato, to musimy zacząć działać już w lutym. Zmiany są widoczne już po trzech tygodniach prawidłowego odżywiania się

2021-02-24  |  06:17

Prezenterka podkreśla, że poprzez swój najnowszy program „Rozenek cudnie chudnie” ma do spełnienia misję. Chce zmotywować kobiety do zadbania o swój wygląd, zachęcić je do zmiany nawyków żywieniowych i pozwolić im uwierzyć, że wcale nie trzeba mieć milionów na koncie, by wyglądać jak prawdziwa gwiazda. Wystarczy konsekwentnie zmieniać swój styl życia na zdrowszy.

Małgorzata Rozenek tłumaczy, że jej program opiera się na sprawdzonych radach dietetyków i trenerów personalnych. Ona sama po ciąży miała możliwość sprawdzenia różnych ćwiczeń, diet i zabiegów. Teraz swoimi doświadczeniami dzieli się z innymi kobietami. Obala mity i pokazuje wszystko bez zakłamań po to, aby każda z pań, oglądając ten program, mogła wybrać dla siebie właściwy sposób odżywiania i odpowiednią aktywność fizyczną. Prezenterka zapewnia, że już pierwszy odcinek spotkał się z pozytywnym odzewem ze strony widzów.

– Mnie osobiście program bardzo się podoba, ale to nie jest ważne, czy mi się podoba. Najważniejsze jest, że podoba się widzom. Zaliczył bardzo mocny debiut i mam bardzo dużo pozytywnych sygnałów, że ogląda się go świetnie. To jest program poradnikowy i on taki ma być. Chciałabym, żeby efektem były takie informacje jak były po „Perfekcyjnej”, że „pani Małgosiu, dała mi pani kopa do działania”. I teraz już też dostaję takie informacje: „zainspirowała mnie pani do zmiany” mówi agencji Newseria Lifestyle ”

Program „Rozenek cudnie chudnie” zadebiutował na antenie TVN Style w lutym i jak przekonuje jego gospodyni, moment premiery nie był przypadkowy.

Jeżeli chcemy przygotować sobie beach body, jeżeli chcemy być zadowoleni z siebie latem, to właśnie już w lutym powinniśmy zacząć działać. Luty jest do tego idealnym momentem, dlatego że mamy odpowiednią ilość czasu na to, żeby przeprowadzić pewne zmiany – mówi prezenterka.

Radzi, by zacząć od zmiany sposobu odżywiania. Trzeba odstawić na bok wszelkie niezdrowe produkty, a wprowadzić do swojej diety takie, które są bogate w witaminy i składniki odżywcze.

– Mówi się, że 21 dni tworzy nasze prawidłowe nawyki. Naukowcy nie do końca są z tym zgodni, ale jest tak, że te trzy tygodnie prawidłowych nawyków zaczynają być widoczne. Efektem zdrowego trybu życia jest wysmuklenie sylwetki, poprawa jakości włosów i poprawa jakości skóry. I dlatego namawiam do zdrowego trybu życia, a reszta przyjedzie w bonusie – mówi.

Małgorzata Rozenek zachęca więc  do działania wszystkich, którzy chcą zadbać o swoją formę. Nie zgadza się też ze stwierdzeniem, że osobom zamożnym łatwiej jest schudnąć. Jej zdaniem w momencie wyjściowym każdy ma równe szanse, ale wszystko zależy od stopnia determinacji, silnej woli i zaangażowania. Poza tym wprowadzenie do swojego codziennego menu zdrowych produktów wcale nie oznacza, że musimy głębiej sięgnąć do portfela.

– Często mówi się, że pieniądze pewne rzeczy ułatwiają, i rzeczywiście, one na pewno ułatwiają, ale nie sam proces chudnięcia i wracania na ścieżkę zdrowia. Zdrowy tryb życia i zdrowe jedzenie wbrew pozorom kosztuje mniej, niż gdybyśmy pili alkohol, palili papierosy, jedli przetworzone produkty. Jak pójdziesz do warzywniaka i kupisz sobie warzywa, a w sklepie zrezygnujesz z niezdrowych słodyczy, z niezdrowego alkoholu i z nikotyny, tylko kupisz zdrową kaszę, to nagle okaże się, że zostaną ci jeszcze pieniądze na to, żeby pójść i zrobić sobie jakiś zabieg – mówi prezenterka.

Nowy cykl Małgorzaty Rozenek ma też zburzyć mit gwiazd, które już miesiąc po narodzinach dziecka chwalą się w mediach społecznościowych szczupłym i wysportowanym ciałem. Prezenterka przekonuje, że powrót do formy sprzed ciąży to długa i niełatwa droga, a odchudzać trzeba się z głową.

Program „Rozenek cudnie chudnie” można oglądać w poniedziałki o godz. 20:10 na antenie TVN Style oraz na platformie VOD Player.pl.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Moda

Teatr

Alicja Węgorzewska: W Warszawskiej Operze Kameralnej szukamy zawsze swojej niszy repertuarowej. Pierwszą premierą tego sezonu będą dwie jednoaktówki Donizettiego

Dwie jednoaktowe opery G. Donizettiego: „Nocny dzwoneczek” („Il campanello di notte”) oraz ,,Tłusty czwartek’’ („Il giovedi grasso”) w reżyserii Grzegorza Chrapkiewicza to pierwsza premiera sezonu 2021/2022 w Warszawskiej Operze Kameralnej, która świętuje swoje 60-lecie. Alicja Węgorzewska ma nadzieję, że technika wokalna w stylu włoskiego bel canto zachwyci najbardziej wytrawnych słuchaczy. Jej istotą jest bowiem położenie nacisku na piękno głosu i wirtuozerię wokalną. W połączeniu z dwiema barwnymi opowieściami, doskonałą grą aktorską i solidną porcją ruchu na scenie powinna zagwarantować widzom niezapomniane wrażenia estetyczne.

IT i technologie

Szpitale przyszłości przestaną być przepełnione. Rozwój technologii i telemedycyny pozwoli skutecznie przenosić opiekę poza mury placówek medycznych

W najbliższych latach nowe technologie medyczne w dalszym ciągu będą się dynamicznie rozwijać. Szacuje się, że w 2025 roku sektor telemedycyny ma być wart 175,5 mld dol., a globalny rynek e-zdrowia powinien osiągnąć do tego czasu wartość 600 mld dol. – pokazał majowy raport 300RESEARCH „Cyfrowe zdrowie. Jak poprawić efektywność usług medycznych”. Eksperci są przekonani, że technologie takie jak sztuczna inteligencja, telemedycyna czy cyfrowe dane medyczne będą w coraz większym stopniu odciążać system ochrony zdrowia i przenosić opiekę poza mury placówek medycznych. Szpitale przyszłości nie będą przepełnione i zostaną w nich tylko najciężej chorzy pacjenci, a dla pozostałych, dzięki wykorzystaniu najnowszych rozwiązań technologicznych, opieka zdrowotna świadczona będzie w ich domach.

Handel

Już 1/3 Polaków płaci za zakupy wyłącznie kartą. Zgodnie z nowym prawem sklepy nie będą mogły odmówić transakcji gotówką

– Około 30 proc. Polaków to osoby przyzwyczajone wyłącznie do płatności bezgotówkowych. To oznacza, że gotówka w ich życiu może nie funkcjonować, nie mają takiej potrzeby – mówi dr Urszula Wysocka z warszawskiej Wyższej Szkoły Bankowej. Jak wskazuje, stopniowy wzrost ubankowienia i kolejne nowinki, które Polacy szybko i chętnie adaptują, przyczyniają się do tego, że popularność płatności bezgotówkowych sukcesywnie rośnie, a pandemia COVID-19 dodatkowo ją zwiększyła. Tego trendu nie odwróci nawet uchwalona niedawno ustawa, która obliguje punkty handlowo-usługowe do przyjmowania płatności gotówką. Ten obowiązek został wprowadzony z myślą o osobach wykluczonych finansowo.