Mówi: | Małgorzata Rozenek |
Funkcja: | prezenterka |
Małgorzata Rozenek: Jeżeli chcemy przygotować sobie beach body na lato, to musimy zacząć działać już w lutym. Zmiany są widoczne już po trzech tygodniach prawidłowego odżywiania się
Prezenterka podkreśla, że poprzez swój najnowszy program „Rozenek cudnie chudnie” ma do spełnienia misję. Chce zmotywować kobiety do zadbania o swój wygląd, zachęcić je do zmiany nawyków żywieniowych i pozwolić im uwierzyć, że wcale nie trzeba mieć milionów na koncie, by wyglądać jak prawdziwa gwiazda. Wystarczy konsekwentnie zmieniać swój styl życia na zdrowszy.
Małgorzata Rozenek tłumaczy, że jej program opiera się na sprawdzonych radach dietetyków i trenerów personalnych. Ona sama po ciąży miała możliwość sprawdzenia różnych ćwiczeń, diet i zabiegów. Teraz swoimi doświadczeniami dzieli się z innymi kobietami. Obala mity i pokazuje wszystko bez zakłamań po to, aby każda z pań, oglądając ten program, mogła wybrać dla siebie właściwy sposób odżywiania i odpowiednią aktywność fizyczną. Prezenterka zapewnia, że już pierwszy odcinek spotkał się z pozytywnym odzewem ze strony widzów.
– Mnie osobiście program bardzo się podoba, ale to nie jest ważne, czy mi się podoba. Najważniejsze jest, że podoba się widzom. Zaliczył bardzo mocny debiut i mam bardzo dużo pozytywnych sygnałów, że ogląda się go świetnie. To jest program poradnikowy i on taki ma być. Chciałabym, żeby efektem były takie informacje jak były po „Perfekcyjnej”, że „pani Małgosiu, dała mi pani kopa do działania”. I teraz już też dostaję takie informacje: „zainspirowała mnie pani do zmiany” – mówi agencji Newseria Lifestyle ”
Program „Rozenek cudnie chudnie” zadebiutował na antenie TVN Style w lutym i jak przekonuje jego gospodyni, moment premiery nie był przypadkowy.
– Jeżeli chcemy przygotować sobie beach body, jeżeli chcemy być zadowoleni z siebie latem, to właśnie już w lutym powinniśmy zacząć działać. Luty jest do tego idealnym momentem, dlatego że mamy odpowiednią ilość czasu na to, żeby przeprowadzić pewne zmiany – mówi prezenterka.
Radzi, by zacząć od zmiany sposobu odżywiania. Trzeba odstawić na bok wszelkie niezdrowe produkty, a wprowadzić do swojej diety takie, które są bogate w witaminy i składniki odżywcze.
– Mówi się, że 21 dni tworzy nasze prawidłowe nawyki. Naukowcy nie do końca są z tym zgodni, ale jest tak, że te trzy tygodnie prawidłowych nawyków zaczynają być widoczne. Efektem zdrowego trybu życia jest wysmuklenie sylwetki, poprawa jakości włosów i poprawa jakości skóry. I dlatego namawiam do zdrowego trybu życia, a reszta przyjedzie w bonusie – mówi.
Małgorzata Rozenek zachęca więc do działania wszystkich, którzy chcą zadbać o swoją formę. Nie zgadza się też ze stwierdzeniem, że osobom zamożnym łatwiej jest schudnąć. Jej zdaniem w momencie wyjściowym każdy ma równe szanse, ale wszystko zależy od stopnia determinacji, silnej woli i zaangażowania. Poza tym wprowadzenie do swojego codziennego menu zdrowych produktów wcale nie oznacza, że musimy głębiej sięgnąć do portfela.
– Często mówi się, że pieniądze pewne rzeczy ułatwiają, i rzeczywiście, one na pewno ułatwiają, ale nie sam proces chudnięcia i wracania na ścieżkę zdrowia. Zdrowy tryb życia i zdrowe jedzenie wbrew pozorom kosztuje mniej, niż gdybyśmy pili alkohol, palili papierosy, jedli przetworzone produkty. Jak pójdziesz do warzywniaka i kupisz sobie warzywa, a w sklepie zrezygnujesz z niezdrowych słodyczy, z niezdrowego alkoholu i z nikotyny, tylko kupisz zdrową kaszę, to nagle okaże się, że zostaną ci jeszcze pieniądze na to, żeby pójść i zrobić sobie jakiś zabieg – mówi prezenterka.
Nowy cykl Małgorzaty Rozenek ma też zburzyć mit gwiazd, które już miesiąc po narodzinach dziecka chwalą się w mediach społecznościowych szczupłym i wysportowanym ciałem. Prezenterka przekonuje, że powrót do formy sprzed ciąży to długa i niełatwa droga, a odchudzać trzeba się z głową.
Program „Rozenek cudnie chudnie” można oglądać w poniedziałki o godz. 20:10 na antenie TVN Style oraz na platformie VOD Player.pl.
Czytaj także
- 2025-05-27: Doda: Udało mi się całkowicie zwalczyć przyczynę Hashimoto, a nie tylko skutki tej choroby. Nadal będę się dzielić moimi doświadczeniami i nie dam się zastraszyć
- 2025-06-30: Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
- 2025-06-03: Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
- 2025-05-28: Innowacyjne leki zmieniają oblicze rzadkich chorób neurologicznych uznawanych dotychczas za nieuleczalne. Tak jest w przypadku rdzeniowego zaniku mięśni
- 2025-05-21: Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
- 2025-05-05: Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł
- 2025-05-22: Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki
- 2025-05-14: Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy
- 2025-04-15: 1 mln zł na innowacyjne rozwiązania dla miast. Granty mogą otrzymać naukowcy i start-upy
- 2025-04-10: Nowa wersja programu Czyste Powietrze zwiększa wymagania wobec wykonawców instalacji. Nie wszystkie firmy są w stanie im sprostać
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.