Newsy

Małgorzata Socha: gdybym nie była aktorką, mogłabym pracować w okienku na poczcie

2016-04-05  |  06:55

Aktorka rozważała porzucenie aktorstwa. Chciała podjąć kolejne studia, które dałyby jej konkretny zawód. Gwiazda serialu „Na Wspólnej” myślała m.in. o prawie, które uważa za zawód zbliżony do aktorstwa. Twierdzi, że mogłaby także pracować jako księgowa lub urzędniczka na poczcie.

Zainteresowanie Małgorzaty Sochy karierą aktorską zaczęło się jeszcze w liceum. Zagrała wówczas główną rolę w spektaklu telewizyjnym „Anka” w reżyserii Radosława Piwowarskiego. Po maturze dostała się na studia w warszawskiej Akademii Teatralnej, którą ukończyła w 2003 roku. Gwiazda twierdzi, że dokonany przez nią wybór studiów nie podobał się jej rodzicom.

Rodzice bardzo marzyli o tym, żeby było to coś stabilnego. Myślę, że taka mało dynamiczna praca byłaby najbardziej satysfakcjonująca – mówi Małgorzata Socha agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

W ciągu kilkunastu lat kariery zawodowej Małgorzata Socha pojawiała się zarówno w serialach, jak i na dużym ekranie. Chętnie udziela też swego głosu w dubbingu. Aktorka widziałaby siebie jednak także w innych zawodach.

Może w okienku na poczcie lub jako księgowa – mówi Małgorzata Socha.

Gwiazda serialu „Na Wspólnej” przyznaje, że na pewnym etapie kariery aktorskiej przechodziła kryzys i myślała o zmianie zawodu. Dyplom magisterski z aktorstwa nie dawał jej jednak dużych perspektyw zawodowych, rozważała więc podjęcie kolejnych studiów. W kręgu zainteresowań Małgorzaty Sochy w tym czasie było m.in. prawo, które uważa za zawód dość podobny do aktorstwa.

– Po pierwsze, ważna jest dobra pamięć, już wyćwiczona jakby nie było. Liar lawyer, niestety brzydko, ale podobnie. Aktorstwo w pewnym sensie to forma kłamstwa i budowanie emocji, dramaturgii na sali sądowej, więc to wszystko mogłoby być pokrewne – mówi Małgorzata Socha.

Obecnie aktorkę można oglądać w dwóch serialach – „Na Wspólnej” emitowanym przez stację TVN oraz „Przyjaciółkach” telewizji Polsat. Gwiazda na razie nie chce brać na siebie kolejnych zobowiązań zawodowych, koncentruje się bowiem przede wszystkim na wychowywaniu niespełna trzyletniej córki Zofii.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.