Newsy

Margaret nagrywa nową płytę, która ukaże się w lutym

2013-11-29  |  09:15
Mówi:Margaret
Funkcja:wokalistka, blogerka modowa
  • MP4
  • Margaret, blogerka modowa i piosenkarka, kończy prace nad nowym albumem. Druga pozycja w dyskografii Polki ma ukazać się na początku 2014 roku. Tytuł płyty na razie jest nieznany. Piosenkarka zapowiedziała jednak zmiany w stosunku do poprzedniego albumu.

    Do tej pory Margaret wydała jeden minialbum pod tytułem „All I Need”. Zawiera on hity „Thank You Very Much” oraz „Tell Me How Are Ya” i zadebiutował 30 lipca 2013 roku na 50. miejscu listy OLiS. Jednak młoda Polka zdecydowała się nie poprzestawać na tych kilku kompozycjach. Obecnie, wokalistka jest na ostatnim etapie nagrywania pierwszego, długogrającego albumu.

    – Cały czas pracuję nad swoją nową płytą i myślę, że jej premiera odbędzie się w lutym. Wkrótce pojawi się też nowy teledysk do drugiego singla „Tell Me How Are Ya” – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle, Margaret.

    Piosenkarka zdradziła, że jej najnowszy album zostanie oparty o bardziej nowatorskie brzmienie.

    – Nowa płyta będzie dużo nowocześniejsza. W dalszym ciągu stawiam na wpadające w ucho piosenki z chwytliwymi melodiami. Natomiast zmieni się nieco instrumentarium, będzie więcej elektronicznych dźwięków, chociaż w dalszym ciągu całość oscylować będzie w granicach popu – dodaje artystka.

    Margaret, a właściwie Małogrzata Jamroży, największą popularność zdobyła dzięki utworowi „Thank You Very Much”, do którego teledysk nakręcił Chris Piliero, współpracujący m.in. z Britney Spears. Klip wywołał w sieci wiele kontrowersji. Wokalistka zagrała w nim dziewczynę wychowaną przez rodziców nudystów. Z powodu licznych scen nagości, wideo zostało usunięte z serwisu YouTube. Mimo problemów, teledysk oraz singiel cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem, co zaowocowało nagrodą Eska Music Awards 2013 w kategorii „Najlepsze video”.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Konsument

    Niemcy planują złagodzić stanowisko wobec posiadania marihuany na własny użytek. Dr P. Kładoczny: W Polsce wystarczyłaby po prostu dekryminalizacja

    – Dekryminalizacja marihuany, która jest niewątpliwie łagodniejsza i mniej uzależniająca niż alkohol, mogłaby spowodować, że ludzie nie wchodziliby w dopalacze, które były wielkim problemem właśnie dlatego, że nie można było zapalić tzw. jointa – mówi dr Piotr Kładoczny, wiceprezes Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka. Jak ocenia, trwające w Niemczech prace legislacyjne dotyczące legalizacji niewielkich ilości marihuany na własny użytek raczej nie wpłyną na polskie podejście do tej kwestii. Jednak problem istnieje i wymaga rozwiązania, ponieważ w Polsce po nowelizacji przepisów z 2000 roku liczba spraw o posiadanie marihuany wzrosła siedmiokrotnie, przy czym nie przełożyło się to na efektywność walki z przestępczością narkotykową.

    Moda

    Oversizowe garnitury, dżins, koronki i kwiaty 3D najważniejszymi trendami w modzie na sezon wiosna/lato 2023. W kolorystyce dominują odcienie świeże, soczyste i energetyczne

    Na pokazach największych marek królują obecnie garnitury, oversizowe marynarki, spodnie z wysokim stanem i szeroką nogawką oraz buty na koturnach. Wśród trendów dedykowanych na najbliższe miesiące są również sukienki i bluzki – koniecznie ozdobione falbankami, koronkami, kwiatami 3D i bufkami. Ze zdwojoną siłą do łask powracają ażury, elementy przezroczyste i frędzle. Absolutnym must have sezonu wiosna/lato 2023 będą ubrania w najmodniejszym obecnie kolorze – viva magenta. To połączenie czerwieni i różu, które przyciąga uwagę, dodaje energii i doskonale sprawdza się w przypadku różnych elementów garderoby.

    Transport

    Inflacja nie powstrzymuje Polaków przed podróżowaniem. Szukają atrakcyjnych ofert, ale niekoniecznie najtańszych

    Inflacja dotyka także branżę turystyczną – w ubiegłym roku odnotowano wzrost cen paliwa lotniczego, w wielu krajach rosły też koszty żywności i noclegów, co przełożyło się na wyższe ceny wycieczek, biletów lotniczych i rezerwacji. I choć to może wpływać na częstotliwość wyjazdów, nie oznacza to, że Polacy rezygnują z wypoczynku za granicą czy wybierają wyłącznie najtańsze oferty. – Polacy wolą wydawać pieniądze na podróże, które dają wspomnienia, niż na rzeczy, które zostają z nami na krótszy czas – mówi Deniz Rymkiewicz, rzecznik prasowy eSky.pl.