Newsy

Maria Sadowska pisze kolejne scenariusze filmowe i nagrywa płytę

2013-10-17  |  09:00

Maria Sadowska, jurorka show „The Voice of Poland” nie zwalnia tempa. Artystka w przerwach między programem nagrywa nową płytę i pisze kolejny scenariusz na film. Przyznaje, że taki natłok obowiązków jej nie przeszkadza.

Dla Marii Sadowskiej, występy w talent show to tylko część pracy, którą ma na co dzień. Gwiazda w rozmowie z agencją informacyjną Newseria
Lifestyle zdradziła, że intensywnie pracuje m.in. nad nowymi filmami.

W zasadzie powstały nawet trzy scenariusze. Na, który z nich uda się znaleźć pieniądze i który z nich zostanie skierowany do produkcji,
 to jest jeszcze wielka niewiadoma
– powiedziała Maria Sadowska. – Zanim w ogóle film powstanie, to niestety jest zawsze kilka lat, więc jesteśmy na etapie przygotowywania się do następnych produkcji.

Artystka w sumie nakręciła do tej pory 5 filmów, których była reżyserką ale i scenarzystką. Ostatni pt. „Dzień Kobiet” odniósł duży sukces.

Piosenkarka nagrywa również nową płytę.

Jest szansa, że się uda i płyta wyjdzie w przyszłym roku na wiosnę – zapowiada Sadowska.

Artystka nie zdradziła jeszcze szczegółów nowego krążka.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.