Newsy

Maria Sadowska: Ziółko ma szansę na karierę za granicą

2013-12-03  |  08:50

Zagraniczni twórcy show The Voice of Poland, uważają, że Mateusz Ziółko to jeden z najlepszych głosów wśród europejskich edycji – mówi Maria Sadowska. Trenerka zwycięzcy zdradza też, że dalej będzie z nim współpracować – śpiewać i pisać dla niego teksty.

– Mieliście Państwo okazję usłyszeć tylko jeden utwór Mateusza, natomiast ja słyszałam całą jego płytę i są to przepiękne kompozycje – mówi o swoim podopiecznym Maria Sadowska. – To jest taki pop na najwyższym poziomie. Myślę, że Mateusz ma szansę wyjść poza granice Polski, pokazać się dalej.

Światową karierę zwycięzcy The Voice of Poland przewidują także zagraniczni twórcy formatu.

– Oni uważają, że jest to jeden z najlepszych głosów w ogóle we wszystkich edycjach europejskich – zdradza Sadowska.

Mateusz Ziółko wygrał trzecią edycję The Voice of Poland, a do sukcesu zaprowadziła do właśnie Maria Sadowska, którą wybrał na trenerkę. Wokalistka w programie jako jurorka zasiadła po raz pierwszy. W rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle Maria Sadowska przyznała, że nie spodziewała się takich emocji podczas show, a z Mateuszem od początku świetnie się jej współpracowało.

– Mateusz jest bardzo skromny, pełen pokory. Zawsze prowadziliśmy ciekawe muzyczne dyskusje. Za to jestem mu wdzięczna. Od niego też się wiele nauczyłam i za to mu dziękuję – wyznała Sadowska i zdradziła, że to nie koniec jej współpracy z wokalistą. – Mamy plany na duety, bo naprawdę bardzo fajnie nam się razem śpiewało. Chciałabym też napisać dla Mateusza kilka tekstów po polsku, bo on ma naprawdę świetne kompozycje.

Mateusz Ziółko podczas finału The Voice of Poland zaśpiewał w duecie z trenerką swój własny utwór. Za zwycięstwo otrzymał 50 tys. zł i kontrakt na płytowy z Universal Music Polska. Jak mówi w wywiadach, ma już cały materiał na płytę, a wygrane pieniądze przeznaczy na remont samochodu i spłatę długów.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Niemcy planują złagodzić stanowisko wobec posiadania marihuany na własny użytek. Dr P. Kładoczny: W Polsce wystarczyłaby po prostu dekryminalizacja

– Dekryminalizacja marihuany, która jest niewątpliwie łagodniejsza i mniej uzależniająca niż alkohol, mogłaby spowodować, że ludzie nie wchodziliby w dopalacze, które były wielkim problemem właśnie dlatego, że nie można było zapalić tzw. jointa – mówi dr Piotr Kładoczny, wiceprezes Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka. Jak ocenia, trwające w Niemczech prace legislacyjne dotyczące legalizacji niewielkich ilości marihuany na własny użytek raczej nie wpłyną na polskie podejście do tej kwestii. Jednak problem istnieje i wymaga rozwiązania, ponieważ w Polsce po nowelizacji przepisów z 2000 roku liczba spraw o posiadanie marihuany wzrosła siedmiokrotnie, przy czym nie przełożyło się to na efektywność walki z przestępczością narkotykową.

Moda

Oversizowe garnitury, dżins, koronki i kwiaty 3D najważniejszymi trendami w modzie na sezon wiosna/lato 2023. W kolorystyce dominują odcienie świeże, soczyste i energetyczne

Na pokazach największych marek królują obecnie garnitury, oversizowe marynarki, spodnie z wysokim stanem i szeroką nogawką oraz buty na koturnach. Wśród trendów dedykowanych na najbliższe miesiące są również sukienki i bluzki – koniecznie ozdobione falbankami, koronkami, kwiatami 3D i bufkami. Ze zdwojoną siłą do łask powracają ażury, elementy przezroczyste i frędzle. Absolutnym must have sezonu wiosna/lato 2023 będą ubrania w najmodniejszym obecnie kolorze – viva magenta. To połączenie czerwieni i różu, które przyciąga uwagę, dodaje energii i doskonale sprawdza się w przypadku różnych elementów garderoby.

Transport

Inflacja nie powstrzymuje Polaków przed podróżowaniem. Szukają atrakcyjnych ofert, ale niekoniecznie najtańszych

Inflacja dotyka także branżę turystyczną – w ubiegłym roku odnotowano wzrost cen paliwa lotniczego, w wielu krajach rosły też koszty żywności i noclegów, co przełożyło się na wyższe ceny wycieczek, biletów lotniczych i rezerwacji. I choć to może wpływać na częstotliwość wyjazdów, nie oznacza to, że Polacy rezygnują z wypoczynku za granicą czy wybierają wyłącznie najtańsze oferty. – Polacy wolą wydawać pieniądze na podróże, które dają wspomnienia, niż na rzeczy, które zostają z nami na krótszy czas – mówi Deniz Rymkiewicz, rzecznik prasowy eSky.pl.