Newsy

Marta Szulawiak („Top Model”): prowadziłam podwójne życie, musiałam się ukrywać

2014-07-30  |  07:20
Marta Szulawiak, uczestniczka pierwszej edycji programu „Top Model”, od początku swojej medialnej kariery nie ukrywała, że tańczyła w klubie go-go, choć nie był to dla niej powód do dumy. Zdecydowała się jednak na tę pracę z powodu złej sytuacji finansowej swojej rodziny – musiała utrzymać chorą mamę i młodszą siostrę. W dzień starała się normalnie pracować i studiować, a nocą tańczyła w klubie. Teraz kończy zdjęcia do nowego programu o kulisach polskiego seksbiznesu, w którym występuje w roli prowadzącej.

Praca w nocnym klubie to nie tylko łatwe pieniądze, lecz także różnego rodzaju pokusy, jak alkohol i narkotyki. Marta Szulawiak, idąc do pracy w nocnym klubie, miała przed sobą jasny cel i nie szukała dodatkowych atrakcji. Dzięki temu udało jej się zrealizować swoje marzenia i zacząć nowe życie.

Na początku pracowałam jako tancerka erotyczna, później byłam również menedżerką takiego klubu, więc znam zaplecze i wiem, jak dziewczyny, w szczególności młode, reagują na pieniądze. Wiem, co się dzieje potem z życiem takiej dziewczyny, która wpada w sidła i nie potrafi sobie z tym poradzić. Przyszłam do pracy w klubie z konkretnym celem. Po prostu wiedziałam, że muszę zarobić określoną kwotę, żeby spłacić kredyty. Nie poszłam tam, aby poimprezować. „Top Model” pozwoliło mi zmienić moje życie. Dostałam się do programu, później poznałam mojego męża, mam dwójkę fantastycznych dzieci – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Marta Szulawiak, prowadząca program „Seks – kup teraz” w stacji TLC.

Na początku Marta Szulawiak została zatrudniona w nocnym klubie w charakterze hostessy, która umila czas gościom. Szybko jednak zdecydowała się spróbować swoich sił jako tancerka, gdyż wiązało się to z wyższym wynagrodzeniem, które w ówczesnym czasie miało dla niej ogromne znaczenie. Swoje doświadczenia taneczne wykorzystała po programie „Top Model”, zakładając szkołę pole dance.

Wybrałam taniec, bo to była szybsza kasa. Postanowiłam, że zatańczę i jakoś to już później było. Najtrudniejsze było dla mnie to, że prowadziłam podwójne życie. W ciągu dnia pracowałam normalnie jako account manager w agencji badawczej, w nocy pracowałam jako tancerka w klubie nocnym. Najtrudniejsze było to, że musiałam się ukrywać. O tym, że tutaj pracuję, wiedziały raptem 3 osoby. Na szczęście nie zdarzyło się tak, że ktoś znajomy przyszedł do klubu. Chociaż szczerze mówiąc przez jakiś czas bardzo uważałam. Po prostu przyglądałam się, kto nadchodzi i miałam nadzieję, że to nikt znajomy, inaczej bym się przecież spaliła ze wstydu – opowiada Marta Szulawiak.

Marta Szulawiak wzbudziła medialne zainteresowanie w pierwszej edycji programu „Top Model. Zostań modelką”, przyznając się do pracy w nocnym klubie. Dzięki programowi udało jej się skończyć z nocnym życiem, poprawić swoją sytuację finansową i założyć rodzinę. Przez chwilę było też o niej głośno podczas wyborów parlamentarnych w 2011 roku, kiedy to kandydowała z ramienia SLD. Obecnie zaangażowana jest w nowy projekt – poprowadzi nowy program odkrywający kulisy seksbiznesu w Polsce.  Program „Seks – kup teraz” będzie można oglądać od 20 sierpnia na antenie TLC o godzinie 22:00.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.