Newsy

Ada Fijał: Bardzo się cieszę, że dostałam program bliski ekologii, niemarnowania ubrań i energii

2018-08-16  |  05:45

Aktorka podkreśla, że marzył się jej właśnie taki program, który miałby dużą wartość praktyczną, bo przecież każda kobieta ma w szafie takie ubrania, których już od dawna nie nosi, a jednocześnie nie chce ich wyrzucać na śmietnik. W „Stylowej odnowie” aktorka we współpracy z projektantem i krawcem Michałem Szulcem pokażą widzom, jak tanio i w łatwy sposób można sprawić, że niemodne lub nudne części garderoby znów będą cieszyły oko.

Ada Fijał ma nadzieję, ze każdy odcinek „Stylowej odnowy” rzuci nowe światło na nasze garderoby. Uczestniczki będą bowiem przynosić do studia swoje stare ubrania, buty i dodatki, a aktorka i Michał Szulc wybiorą rzeczy, które można ciekawie przerobić, przefarbować lub ozdobić.

– Bardzo się cieszę, że będę prowadzić nowy program w TVN Style. Nazywać się będzie „Stylowa odnowa”. Będziemy w nim przerabiać rzeczy, które uczestniczki mają w swoich szafach, których nie noszą albo których nigdy nie założyły, albo które im się już znudziły, na zupełnie nowe. Wraz z projektantem Michałem Szulcem będziemy nadawać im drugie życie, będziemy zmieniać je w takie, które będą pasowały do naszych uczestniczek i będziemy pokazywać, że prostym sposobem można coś zmienić – mówi agencji Newseria Ada Fijał, aktorka.

Dzięki przeróbkom przestarzałej garderoby, nietypowym zestawieniom oraz sprytnym patentom prowadzący udowodnią, że na bazie niedrogich ubrań można stworzyć interesujące kreacje. Ada Fijał, która jest pasjonatką mody, nie ukrywa, że marzył się jej właśnie taki projekt.

– Bardzo się cieszę, że dostałam program, który jest blisko ekologii, blisko niemarnowania rzeczy, ubrań, niemarnowania energii, odtwarzania jej wręcz z tego, co już mamy. Bardzo się cieszę, że to jest taki pozytywny wydźwięk tego i że każda z nas może zrobić coś własnego, indywidualnego, coś dla siebie, a nie tylko wydawać te pieniądze bez większego zastanowienia się. Jest to bardzo bliskie moim zainteresowaniom, więc bardzo się cieszę – mówi Ada Fijał.

Dla widzów przygotowano także praktyczne porady, które pomogą w przerabianiu ubrań, nadawaniu garderobie nowego życia i zabawie modą. Fijał wierzy, że program okaże się strzałem w dziesiątkę, bo będzie dla kobiet nieskończonym źródłem inspiracji.

– Jest taka nasza energia, którą powinnyśmy się wspierać, którą powinnyśmy gromadzić i dawać sobie tę moc. Kiedyś kobiety się gromadziły w jakichś kręgach, szydełkowały i wyszywały, teraz gromadzimy się, oglądając programy albo je produkując, i razem zastanawiamy się, co zrobić, żeby podobało się to kobietom i żeby takie rady w naszych programach dać, żeby kobiety były w stanie je powtórzyć i zastosować w swoim życiu – mówi Ada Fijał.

Ada Fijał uchodzi za jedną z najlepiej ubranych gwiazd w polskim show-biznesie. Często zachwyca niecodziennymi, ale bardzo trafionymi stylizacjami. Przez kilka lat wraz z Joanną Horodyńską oceniała styl gwiazd w magazynie „Party”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.