Mówi: | Agata Młynarska |
Funkcja: | dziennikarka |
Agata Młynarska: Mój najnowszy program „Włącz zdrowie” jest uszyty na miarę telewizji, która ma spełniać misję. Jest niezwykle ciekawy
Już niedługo Agatę Młynarską będzie można zobaczyć w roli prowadzącej nowego programu TVN „Włącz zdrowie”. Dziennikarka podczas rozmów z naukowcami i lekarzami odpowie na pytania dotyczące zdrowia i stylu życia, które nurtują polskie społeczeństwo. Dzięki temu zweryfikuje informacje pojawiające się na internetowych portalach i stronach. Program będzie emitowany zarówno w telewizji, jak i na serwisie internetowym YouTube.
Nowa formuła programu ma być odpowiedzią na potrzeby współczesnych użytkowników telewizji. Nie każdy ma bowiem czas, by obejrzeć ulubiony program o konkretnej godzinie – wtedy, gdy jest emitowany. Kanał YouTube pozwala na większą elastyczność pod tym względem.
– Wiosną chcemy zaproponować widzom coś zupełnie nowego. Program „Włącz zdrowie”, który można oglądać w TVN Style i w Discovery Life Polska, będzie miał swoją premierę również na kanale YouTube TVN, który śledzi ponad 2 mln subskrybentów – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Agata Młynarska.
Dziennikarka tłumaczy, że tematy, na które będzie rozmawiać z zaproszonymi gośćmi, są różnorodne. Ich wspólnym mianownikiem jest aktualność. Wszystkie dotyczą bowiem najważniejszych dla świata kwestii i problemów, o których obecnie jest głośno.
– Pierwszy program z udziałem Małgosi Rozenek był poświęcony in vitro. Jest już dostępny na kanale YouTube. Z tygodnia na tydzień ma coraz więcej odtworzeń. 27 lutego odbędzie się live na temat seksu Polaków z udziałem Blanki Lipińskiej i seksuologa dr. Andrzeja Depki. Przygotowuję również program dotyczący koronawirusa – tłumaczy.
Dzięki programowi „Włącz zdrowie” widzowie dowiedzą się, jak radzić sobie z powszechnymi problemami zdrowotnymi. Naukowcy i specjaliści obalą mity, jednocześnie skupiając się na faktach.
– W cyklu „Bez tabu” zapraszam na premierę nowego odcinka poświęconego próchnicy u najmłodszych. W Polsce aż 90 proc. dzieci boryka się z tym problemem. Nie dbamy należycie o higienę jamy ustnej naszych pociech – to prowadzi do różnorodnych powikłań. Piękny uśmiech dla wielu Polaków jest prawdziwym luksusem, na który nie każdego stać – zwraca uwagę.
Młynarska podkreśla, że nowy program jest wyjątkowy zarówno pod względem formuły, jak i przekazywanych treści. Jego celem jest edukowanie społeczeństwa i dostarczanie mu rzetelnych informacji – to wyróżnia go na tle pozostałych, nastawionych głównie na rozrywkę.
– Uważam, że program „Włącz zdrowie” jest uszyty na miarę telewizji, która ma spełniać misję. Jest także niezwykle ciekawy. Spotkania z ekspertami, lekarzami i bohaterami są fascynujące – dodaje dziennikarka.
Czytaj także
- 2025-02-12: Polska z wydatkami na zdrowie zbliża się do średniej krajów OECD. Wyzwaniem jest efektywne wykorzystywanie tych funduszy
- 2025-02-04: Rząd planuje podwójnie opodatkować e-papierosy. To zmusi palaczy do powrotu do tradycyjnych papierosów
- 2025-02-05: Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
- 2025-02-20: Przyszłość centrów zdrowia psychicznego nadal nie jest znana. Pilotaż kończy się w lipcu
- 2025-01-21: Polacy nie wiedzą zbyt dużo o chorobach mózgu. Jeszcze mniej o tym, jak o niego dbać
- 2025-01-16: Europa potrzebuje strategii dla zdrowia mózgu. Coraz więcej państw dostrzega ten problem
- 2025-01-13: Wciąż niewielkie finansowanie wsparcia psychicznego przez państwo. Usługi terapeutyczne są dziś głównie prywatne
- 2024-12-27: Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
- 2024-12-02: W ostatnich miesiącach coraz więcej Polaków sięga po jabłka. Konsumpcja tych owoców jednak z roku na rok spada [DEPESZA]
- 2024-11-28: Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.