Newsy

Agnieszka Dygant: dzięki „Prawu Agaty” studenci zdają egzaminy na piątki

2014-02-10  |  07:15
Agnieszka Dygant wraca na antenę TVN z nowym sezonem „Prawa Agaty”. Aktorka cieszy się, że postać Agaty Przybysz stanowi inspirację dla Polek. Aktywna, niezależna bohaterka pozwala młodym kobietom uwierzyć we własne możliwości i spróbować swoich sił w zawodzie prawnika. 

Ostatnio spotkałam młodą dziewczynę, która bardzo mi dziękowała. Powiedziała, że dzięki naszemu serialowi zdała na piątkę sesję. Byłam też na spotkaniu z młodymi prawnikami w BUW-ie i wiem, że oni śledzą ten serial i dla nich ta postać jest interesująca. Pozytywnie do „Prawa Agaty” nastawiona jest również najważniejsza prawniczka w TVN. Cieszę się, że serial się podoba, że Agata przypomina żywą, prawdziwą postać – mówi Agnieszka Dygant agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

W 5. sezonie serialu nie zabraknie skomplikowanych spraw, na czele z tajemniczym morderstwem, a także zawirowań miłosnych.

 – Staramy się zaskoczyć widzów czymś fajnym. Wymyślamy coraz bardziej skomplikowane wyzwania zawodowe dla Agaty. Oczywiście powróci ten cudowny wątek seksualno-erotyczny z kolegą Dębskim. Chociaż śmieję się, że już nikt nie wierzy w ten romans. Po czterech sezonach „gonienia króliczka” w końcu „króliczek” został dopadnięty – mówi Agnieszka Dygant.

Premiera 5. sezonu „Prawa Agaty” odbędzie się we wtorek 4 marca o 21.30 w TVN.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.