Mówi: | Agnieszka Hyży |
Funkcja: | prezenterka |
Agnieszka Hyży: Maciek Dowbor i Piotr Gąsowski w pierwotnej wersji „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” stworzyli wyrazisty i ciekawy duet. Będzie ciężko z tym rywalizować
Prezenterka zaznacza, że będzie się starała wprowadzić do programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” pewien powiew świeżości i kobiecy punkt widzenia. I choć z podziwem patrzyła na poczynania swojego poprzednika – Macieja Dowbora, to nie zamierza naśladować jego stylu prowadzenia show, tylko zrobić to po swojemu. Cieszy się natomiast, że tak samo jak w programie śniadaniowym „Halo tu Polsat” w muzycznym show będzie miała przyjemność pracować z Maciejem Rockiem. Zdaniem Agnieszki Hyży pomysł producentów na mieszany duet w „TTBZ” jest strzałem w dziesiątkę.
Kiedy Maciej Dowbor pożegnał się z Polsatem, a stacja nie zamierzała rezygnować z kolejnej edycji „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, prezenterka zastanawiała się, kto zajmie miejsce tego doświadczonego dziennikarza, i miała w tej kwestii pewne przemyślenia. Szybko się okazało, że pomysł produkcji show na nowy kształt programu jest zbieżny z jej spostrzeżeniami.
– Jak usłyszałam, że będą zmiany w tym programie, to pomyślałam sobie, że dobrze by było, żeby postawili na kobietę, dlatego że ciężko będzie mężczyznę porównywać do mężczyzny. Maciek Dowbor i Piotr Gąsowski w pierwotnej wersji stworzyli tak wyrazisty, ciekawy duet, że naprawdę będzie ciężko z tym rywalizować, Maciek Rock oczywiście świetnie się w to wkomponował, ale pomyślałam, że niech to będzie kobieta. Więc jak zadzwonił telefon od dyrektora Miszczaka, to pomyślałam „uważaj, o czym myślisz”. Bardzo się jednak cieszę, że ten pomysł wprowadzono w życie i już nawet nie chodzi o to, że to jestem ja – mówi agencji Newseria Lifestyle Agnieszka Hyży.
Prezenterka zamierza dać z siebie wszystko, bo zależy jej na tym, by zarówno kierownictwo stacji, jak i widzowie nie czuli się zawiedzeni. Jak zapewnia, szybko odnalazła się w tym formacie i już wie, w jakim kierunku powinna iść.
– Bardzo się cieszę, jesteśmy już na planie zdjęciowym w trakcie nagrań, w związku z tym już wiem, z czym to się je. Ekipa, produkcja przyjęła mnie absolutnie fantastycznie, jest bardzo miło. Robię to, co lubię najbardziej, czyli jest mnie więcej w rozmowach z uczestnikami, bo Maciek Dowbor robił wyśmienicie rozmowy przez ponad 10 lat przez 20 edycji – mówi.
W nagraniach do 21. edycji muzycznego show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” bierze także udział dwójka nowych jurorów: Justyna Steczkowska i Stefano Terrazzino, którzy dołączyli do Małgorzaty Walewskiej i Piotra Gąsowskiego. Bohaterami jesiennej odsłony programu będą: Aleksander Sikora, Patrycja Kazadi, Reni Jusis, Barbara Wypych, Joanna Osyda, Bartek Wrona, Damian Kret i Jakub Szyperski.
– Znam ten program, ponieważ przez kilka sezonów prowadziłam „Kulisy”, więc wiem, jak on jest zorganizowany i jak to jest trudny program dla uczestników, ale jestem bardzo ciekawa tej serii. Na ten moment moje odczucia są bardzo, bardzo pozytywne. Uczestnicy są otwarci, mili i zdolni, tak że mam nadzieję, że to będzie też dla widzów miła edycja – dodaje Agnieszka Hyży.
Pierwszy odcinek nowego sezonu programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” będzie można obejrzeć na antenie Polsatu w piątek 6 września o godz. 19:55.
Czytaj także
- 2025-04-15: 1 mln zł na innowacyjne rozwiązania dla miast. Granty mogą otrzymać naukowcy i start-upy
- 2025-04-10: Nowa wersja programu Czyste Powietrze zwiększa wymagania wobec wykonawców instalacji. Nie wszystkie firmy są w stanie im sprostać
- 2025-04-04: W drugiej połowie roku do sprzedaży trafi najinteligentniejszy Mercedes. W pełni elektryczny CLA jest krokiem do całkowitej dekarbonizacji produkcji
- 2025-04-11: Klaudia Zioberczyk: Święta wiążą się z tym, że się kupuje masę ubrań i jedzenia. Ja w tym roku postawię na minimalizm
- 2025-03-11: Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
- 2025-03-26: Patricia Kazadi: To będzie bardzo pracowita wiosna. Pracuję nad własną muzyką
- 2025-03-13: Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
- 2025-04-01: Małgorzata Potocka: Jestem absolutnie oddana mojemu teatrowi. Jak się robi teatr z pasji, to nie trzeba odpoczywać
- 2025-03-03: Sylwia Bomba: „Królowa przetrwania” to nie jest mój format. Nie lubię być blisko dram, nie lubię rywalizować na takim poziomie
- 2025-03-20: Malwina Wędzikowska: Druga edycja „The Traitors. Zdrajcy” jest bardziej mroczna i bezwzględna. Finał mocno zaskoczy widzów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.