Mówi: | Agnieszka Hyży |
Funkcja: | dziennikarka, prezenterka telewizyjna |
Agnieszka Hyży: "Przepis na ślub" traktuję jako program telewizyjny, wyższy jakością niż zwykłe filmiki na Youtube
Prezenterka chce znaleźć dla siebie miejsce w internecie. Ruszyła z nowym projektem "Przepis na ślub", dostępnym wyłącznie w sieci. Gwiazda traktuje go jako program telewizyjny dostarczający internautom treści wysokiej jakości. Rozwój kanału jest jej priorytetem na najbliższe miesiące, choć w planach ma także inne projekty m.in. poradnik w formie kalendarza dla kobiet przygotowujących się do ślubu oraz pierwsze w Polsce zjazdy weekendowe panien młodych.
Agnieszka Hyży od dwóch lat współpracuje z największą ślubną platformą internetową w Polsce. W końcu listopada ruszył kolejny projekt gwiazdy związany z tą marką, jakim jest "Przepis na ślub". W jego ramach na platformie YouTube Agnieszka Hyży publikuje kilkunastominutowe filmiki, w których wraz z zaproszonymi gośćmi porusza kwestie związane z organizacją ślubu, sezonowymi trendami oraz inspiracjami dla przyszłych panów i panien młodych. Gwiazda określa swój nowy projekt mianem kanału telewizyjnego w internecie.
– Z racji moich doświadczeń i tego jak ja uczyłam się mediów poprzez telewizję, chciałabym też znaleźć swoje miejsce w internecie, ale jednak dostarczając tej jakości trochę wyższej, rozmów trochę lepszych, bardziej potraktować to jako program telewizyjny, aniżeli takie zwykłe filmiki na Youtube – mówi Agnieszka Hyży agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Prezenterka zdaje sobie sprawę, że internet rządzi się swoimi prawami i wymaga innych jakości niż telewizja. Ma jednak nadzieję, że jej projekt spodoba się internautom. Podkreśla też, że nie jest to jej samodzielne dzieło - po kilku latach pracy w telewizji, marketingu i biznesie ślubnym zgromadziła wokół siebie spore grono współpracowników, którzy pomagają wprowadzać jej marzenia w życie. Nie traktuje "Przepisu na ślub" jako własnego sukcesu, wie bowiem ile pracy w jego powstawanie wkładają członkowie jej ekipy.
– Ja jestem trochę rozkrokiem w wielu branżach, tu jest telewizja, tu są media, tu jest też moja rodzina, której się staram poświęcać bardzo dużo czasu, a niektórzy ludzie są dedykowani do poszczególnych projektów w moim otoczeniu, więc ja im jestem wdzięczna za to, że pomagają mi realizować te moje autorskie projekty i potem je świetnie prowadzą dalej – mówi Agnieszka Hyży.
Rozwój kanału internetowego jest dla gwiazdy priorytetem na najbliższe miesiące, ma też jednak inne plany zawodowe. W 2019 roku będzie brała udział w przygotowaniu pierwszych w Polsce bridecampów – targów ślubnych w nowej formule, wydaniu poradniko-kalendarza dla przyszłych żon, oraz organizacji dużej międzynarodowej imprezy o tematyce ślubnej. Agnieszka Hyży podkreśla, że w ostatnich latach branża weddingowa w Polsce bardzo mocno się rozwinęła – Polacy przeznaczają coraz więcej środków na organizację wesela, a firmy ślubne oferują usługi na niezwykle wysokim poziomie.
– Też Zachód zaczął nas dostrzegać. Jeżeli chodzi np. o dekoracje i scenografie ślubne, to jesteśmy absolutnie jednymi z lepszych w Europie, oczywiście nie porównujemy się do królewskich ślubów, natomiast to, co nasze florystyczne firmy potrafią robić na ślubach, to jest wielkie wow i oni chcą też przyjechać do Polski i spotkać się z naszymi – mówi Agnieszka Hyży.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Gwiazdy: Scena polityczna stała się ringiem, a politycy nie szanują siebie nawzajem. Każdy ma prawo widzieć świat inaczej
Nie milkną echa wyborów prezydenckich, a wynik starcia o fotel głowy państwa wciąż jest szeroko komentowany, tym bardziej że wciąż pojawiają się kolejne informacje o anomaliach w komisjach wyborczych i nieprawidłowościach podczas liczenia głosów. To budzi kontrowersje, tym bardziej że zwycięzca miał minimalną przewagę nad kontrkandydatem. Iwona Guzowska i Qczaj zauważają, że w dzisiejszych czasach politycy nie szanują siebie nawzajem i nie potrafią ze sobą rozmawiać, dlatego tak trudno jest im osiągnąć kompromis. Z kolei Damian Janikowski dodaje, że podziały na górze przenoszą się na nastroje społeczne.
Konsument
ZUS zatwierdził standardy dofinansowania posiłków dla pracowników. To nowy rozdział w firmowych benefitach

W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków zawodowych ZUS oficjalnie zatwierdził katalog standardów dotyczących dofinansowania posiłków pracowniczych. Po stronie pracodawcy ogranicza to formalności do minimum – świadczenia żywieniowe mogą być wyłączone z ZUS do kwoty 450 zł miesięcznie pod warunkiem, że firma wdroży określone rozwiązania. Z kolei dla pracowników oznacza to odczuwalne wsparcie domowego budżetu.
Transport
Bolt rozpoczyna szkolenia z bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Będzie wprowadzać także nowe funkcje bezpieczeństwa

W I kwartale br. na polskich drogach było bezpieczniej niż rok wcześniej, ale wciąż jest jeszcze wiele do poprawy – wynika z danych Policji. W poprawę bezpieczeństwa na drogach angażuje się Bolt, organizując szkolenia dla partnerów flotowych firmy, z których finalnie skorzystają kierowcy taksówek. Cykl zajęć poprowadzą eksperci Centrum Inicjatyw Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Bolt podkreśla, że działania na rzecz bezpieczeństwa w ruchu drogowym to element wartego 100 mln euro globalnego programu inicjatyw na rzecz poprawy bezpieczeństwa przejazdów zamawianych przez aplikację firmy.