Newsy

Agnieszka Hyży: "Przepis na ślub" traktuję jako program telewizyjny, wyższy jakością niż zwykłe filmiki na Youtube

2018-11-30  |  06:32
Mówi:Agnieszka Hyży
Funkcja:dziennikarka, prezenterka telewizyjna
  • MP4
  • Prezenterka chce znaleźć dla siebie miejsce w internecie. Ruszyła z nowym projektem "Przepis na ślub", dostępnym wyłącznie w sieci. Gwiazda traktuje go jako program telewizyjny dostarczający internautom treści wysokiej jakości. Rozwój kanału jest jej priorytetem na najbliższe miesiące, choć w planach ma także inne projekty m.in. poradnik w formie kalendarza dla kobiet przygotowujących się do ślubu oraz pierwsze w Polsce zjazdy weekendowe panien młodych.

    Agnieszka Hyży od dwóch lat współpracuje z największą ślubną platformą internetową w Polsce. W końcu listopada ruszył kolejny projekt gwiazdy związany z tą marką, jakim jest "Przepis na ślub". W jego ramach na platformie YouTube Agnieszka Hyży publikuje kilkunastominutowe filmiki, w których wraz z zaproszonymi gośćmi porusza kwestie związane z organizacją ślubu, sezonowymi trendami oraz inspiracjami dla przyszłych panów i panien młodych. Gwiazda określa swój nowy projekt mianem kanału telewizyjnego w internecie.

    Z racji moich doświadczeń i tego jak ja uczyłam się mediów poprzez telewizję, chciałabym też znaleźć swoje miejsce w internecie, ale jednak dostarczając tej jakości trochę wyższej, rozmów trochę lepszych, bardziej potraktować to jako program telewizyjny, aniżeli takie zwykłe filmiki na Youtube mówi Agnieszka Hyży agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Prezenterka zdaje sobie sprawę, że internet rządzi się swoimi prawami i wymaga innych jakości niż telewizja. Ma jednak nadzieję, że jej projekt spodoba się internautom. Podkreśla też, że nie jest to jej samodzielne dzieło - po kilku latach pracy w telewizji, marketingu i biznesie ślubnym zgromadziła wokół siebie spore grono współpracowników, którzy pomagają wprowadzać jej marzenia w życie. Nie traktuje "Przepisu na ślub" jako własnego sukcesu, wie bowiem ile pracy w jego powstawanie wkładają członkowie jej ekipy.

    Ja jestem trochę rozkrokiem w wielu branżach, tu jest telewizja, tu są media, tu jest też moja rodzina, której się staram poświęcać bardzo dużo czasu, a niektórzy ludzie są dedykowani do poszczególnych projektów w moim otoczeniu, więc ja im jestem wdzięczna za to, że pomagają mi realizować te moje autorskie projekty i potem je świetnie prowadzą dalej mówi Agnieszka Hyży.

    Rozwój kanału internetowego jest dla gwiazdy priorytetem na najbliższe miesiące, ma też jednak inne plany zawodowe. W 2019 roku będzie brała udział w przygotowaniu pierwszych w Polsce bridecampów targów ślubnych w nowej formule, wydaniu poradniko-kalendarza dla przyszłych żon, oraz organizacji dużej międzynarodowej imprezy o tematyce ślubnej. Agnieszka Hyży podkreśla, że w ostatnich latach branża weddingowa w Polsce bardzo mocno się rozwinęła  Polacy przeznaczają coraz więcej środków na organizację wesela, a firmy ślubne oferują usługi na niezwykle wysokim poziomie.

    Też Zachód zaczął nas dostrzegać. Jeżeli chodzi np. o dekoracje i scenografie ślubne, to jesteśmy absolutnie jednymi z lepszych w Europie, oczywiście nie porównujemy się do królewskich ślubów, natomiast to, co nasze florystyczne firmy potrafią robić na ślubach, to jest wielkie wow i oni chcą też przyjechać do Polski i spotkać się z naszymi mówi Agnieszka Hyży.

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Edukacja

    Co trzeci nastolatek nie rozmawia o pieniądzach z rodzicami. To ma wpływ na jego zachowania w świecie finansów

    Nastolatkowie, w których domach rozmawia się o finansach, częściej korzystają z produktów finansowych, aplikacji do zarządzania finansami, ale też myślą o swojej inwestycyjnej przyszłości – wynika z badania „Junior w świecie nowoczesnych usług finansowych”. Jak wskazują autorzy, to dowód na to, że edukacja finansowa od wczesnych lat przynosi rezultaty, jednak więcej niż jedna trzecia nastolatków przyznaje, że u nich finanse to temat tabu. Co istotne, połowa badanych chce poszerzać swoją wiedzę na ten temat, a najczęściej wskazują na źródła internetowe.