Mówi: | Agnieszka Hyży |
Funkcja: | dziennikarka, prezes |
Firma: | How2 |
Agnieszka Hyży: Zawsze marzyłam o tym, żeby wyjechać na dłuższy czas za granicę. Może moje pragnienie niedługo się urzeczywistni
Dziennikarka przyznaje, że bardzo lubi swoją pracę. W konsekwencji chciałaby prowadzić programy telewizyjne, gale i eventy jak najdłużej. Pragnie jednak stale się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności. Dlatego angażuje się również w nowe przedsięwzięcia, w których dostrzega potencjał. Jej ostatni projekt to wirtualne wydawnictwo How2. Chce rozwijać je także poza Polską, co oznaczałoby wyjazd za granicę na dłużej.
Agnieszka Hyży nie lubi stagnacji i nudy. Gdy przychodzi jej do głowy ciekawy i wart uwagi pomysł, stara się szybko go realizować. Tłumaczy, że tego typu odwagę nabyła, pracując w telewizji. Uważnie obserwowała, jak potoczyła się kariera jej znajomych, i starała się nie popełnić podobnych błędów.
– Uwielbiam pracę w telewizji i bardzo lubię prowadzić programy na żywo. Zwłaszcza jeżeli ich tematyka jest mi bliska. Jednak czas płynie bardzo szybko. Patrząc na historie moich koleżanek z telewizji, które po pewnym czasie odchodziły w cień i często nie potrafiły pogodzić się z nową sytuacją, zaczęłam budować swój plan B. Zdaję sobie sprawę z tego, że przychodzi nowe pokolenie, więc działam również na innych polach – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Agnieszka Hyży.
Dziennikarka tłumaczy, że nowe projekty bardzo ją pochłaniają. Chciałaby, aby okazały się interesujące i docenione. Przyznaje, że zarówno ona, jak i jej wspólniczka ze względu na premierę ich wirtualnego wydawnictwa How2 nie mają właściwie czasu wolnego. Cały czas analizują to, co można byłoby jeszcze udoskonalić. Zdarza się, że będąc z przyjaciółmi czy bliskimi, muszą odpisywać na służbowe maile i odbierać telefony od współpracowników. Agnieszka Hyży zaznacza, że na wakacje planuje się wybrać, gdy przedsięwzięcie już osiągnie sukces.
– Widzę przyszłość w połączeniu biznesu z show-biznesem i mediami. Tego rodzaju multifunkcyjność ma wiele zalet. Czasami zestawienie ze sobą ludzi z różnych światów – na pozór kompletnie ze sobą niezwiązanych – przynosi niesamowity efekt. Nigdy nie udałoby mi się stworzyć How2 ani żadnego innego projektu, gdyby nie ludzie, którzy mi pomagają, oraz ogrom ich pracy – zaznacza.
Dziennikarka przyznaje, że kocha swój zawód. Tłumaczy, że gdy praca, którą wykonuje się na co dzień, jest równocześnie pasją, nigdy nie ma się poczucia straconego czasu. Agnieszka Hyży uważa, że spotkania z profesjonalistami i ekspertami są niezwykle rozwijające i często motywują ją do działania. Pomysły na nowe aktywności najskuteczniej jest czerpać z obserwacji otoczenia i analizy jego potrzeb.
– How2 to moje nowe dziecko. Mam nadzieję, że zagości w moim życiu na dłużej. Cały team bardzo chce, żeby nie był to projekt jedynie polski. W strategii zaznaczyliśmy, że chcemy, aby stał się międzynarodowy. Zawsze marzyłam o tym, żeby wyjechać na dłuższy czas za granicę. Może dzięki How2 pragnienie to niedługo się urzeczywistni – wyznaje.
Czytaj także
- 2025-05-27: Globalny sektor finansowy mocniej otwiera się na blockchain. Nowe regulacje likwidują kolejne bariery na rynku
- 2025-05-30: Doda: Realizacja filmu o moim życiu obudziła wielu ludzi, którzy mi bardzo źle życzą. Wśród moich byłych też są jakieś nerwowe ruchy
- 2025-06-04: Bryska: Kończę prace nad nowym albumem. To jest bardzo osobisty krążek opowiadający o nowym okresie w moim życiu
- 2025-05-23: Maciej Rock: Przygotowania do Polsat Hit Festiwal trwają cały rok. To olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne
- 2025-05-23: Zespół Kombii: W tym roku świętujemy 50-lecie naszej współpracy. Jesteśmy nadal w tym zawodzie z miłości do muzyki i do naszych fanów
- 2025-05-29: Stabilność zatrudnienia jedną z najważniejszych kwestii dla pokolenia Z. Nie chodzi jednak o wieloletnią pracę na etacie
- 2025-04-22: Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników
- 2025-05-06: Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań
- 2025-05-08: Dobre perspektywy współpracy pomiędzy brytyjskimi a polskimi uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na relacje gospodarcze
- 2025-04-04: Wykluczenie cyfrowe szczególnie dotyka generacji silver. T-Mobile wystartował z darmowymi kursami z obsługi smartfona
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.