Newsy

Anna Bosak została blogerką. Chce wspierać swoich czytelników w osiąganiu upragnionych celów

2019-01-17  |  06:21

Do założenia bloga nakłonili mnie znajomi – mówi tancerka. Zdecydowała się na taki krok uznając, że ma już nie tylko wiedzę teoretyczną wyniesioną ze studiów, ale i sporo doświadczenia życiowego i może pomagać ludziom. Na blogu publikuje teksty z zakresu psychologii pozytywnej, zdrowego odżywiania oraz aktywności fizycznej.

Anna Bosak zdobyła ogromną popularność jako uczestniczka pierwszej edycji programu "You Can Dance", emitowanego w 2007 roku na antenie telewizji TVN. Tancerka dostała się do finału, a na fali tego sukcesu wystąpiła później m.in. w programie "Taniec z gwiazdami" oraz filmie "Kochaj i tańcz". Taniec nie był jednak jej jedyną pasją – ukończyła psychologię i postawiła na karierę w tym zawodzie. Obecnie zajmuje się prowadzeniem konsultacji i szkoleń z zakresu Lean Management i kompetencji miękkich oraz coachingiem indywidualnym i biznesowym. Od niedawna próbuje ponadto swoich sił jako autorka bloga.

Zdecydowałam się na prowadzenie bloga, ponieważ doszłam do takiego momentu w życiu, w którym poczułam, że trochę już wiem, trochę już poznałam, doświadczenie coraz bardziej się rozszerza. Faktycznie znajomi mnie zaczęli do tego namawiać – mówi Anna Bosak agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Blog prowadzony przez tancerkę ma charakter poradnikowy. Dominują w nim porady z zakresu psychologii – Anna Bosak sama określa je jako krótkie medytacje bazujące na filozofii małych kroków. Za ich pomocą gwiazda chce pomagać swoim czytelnikom urzeczywistniać marzenia, wierzy bowiem, że jedyne granice w ludzkim życiu to te, które sami sobie stawiamy. Jest też przekonana, że małymi, ale regularnie wykonywanymi krokami można osiągnąć nawet wielkie cele.

Chcesz zacząć biegać, dzisiaj załóż buty, wyjdź przed drzwi swojego mieszkania, następnego dnia zejdź na dół na klatkę, kolejnego dnia wyjdź na ulicę, nie rób tego żeby od razu przebiec 10 km, tylko faktycznie krok po kroku osiągniesz upragniony cel – mówi Anna Bosak.

Tancerka poświęca też wiele uwagi tematom z zakresu dbania o kondycję psycho-ruchową, zwłaszcza poprzez taniec i praktykowanie pilatesu, oraz zdrowego odżywiania. Podkreśla, że zamieszczając konkretne porady bazuje nie tylko na wiedzy fachowej, ale także na własnym doświadczeniu. Cierpi na liczne alergie i nietolerancje pokarmowe – wiele elementów jej diety to efekt mniej lub bardziej udanych eksperymentów kulinarnych. Gwiazda twierdzi, że połączenie trzech pasji, jakimi są taniec, psychologia, i pilates, bardzo pomaga jej w holistyczny sposób podchodzić do problemów ludzi.

Z psychologicznego punktu widzenia wiem, jaki jest cel i dokąd chcę iść i dzięki temu, czy to przez ruch, czy to przez wyraz słowny, potrafię w jakiś sposób bardziej na miękko osiągnąć te cele i to jest ewidentne  – mówi Anna Bosak – Lubię jak ludziom jest wygodnie i w kontekście komunikacyjnym, i w kontekście relacji, bycia obok siebie, i w kontekście tego, że wolę siedzieć na wygodniejszym fotelu niż na niewygodnym krześle.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.