Newsy

Anna Kalczyńska: Ostatni rok dał mi duży oddech i dziś już oglądam „Dzień Dobry TVN” z dystansem. Zmiany doceniamy po jakimś czasie

2024-06-13  |  06:21

Prezenterka nie ukrywa, że na początku trudno było się jej pogodzić ze zmianami kadrowymi w „Dzień Dobry TVN”,  bo dobrze czuła się w tym formacie śniadaniowym i wiązała z nim duże nadzieje. Teraz jednak, patrząc na wszystko z perspektywy czasu, zdążyła się już przekonać, że ta zmiana na ścieżce zawodowej była jej potrzebna, bo dała motywację do działania na innych płaszczyznach. Anna Kalczyńska ma już nową pracę. Wkrótce na portalu Goniec.pl będzie miał premierę jej autorski program o tematyce geopolitycznej.

Przygoda Anny Kalczyńskiej z „Dzień Dobry TVN” zakończyła się rok temu. Gospodyni śniadaniówki nie kryła wtedy zaskoczenia tą decyzją kierownictwa stacji. Na Twitterze napisała wówczas: „Och, jaka wolność! Po ośmiu latach odchodzę z programu, któremu dałam wszystko, co mogłam. Ustawianie życia pod grafik, nagłe zastępstwa, moja twarz, kilka razy poobijana… i dziś jest ten dzień, kiedy oddycham głęboko. Do zobaczenia!”. Teraz zaznacza, że ta sytuacja dała jej wiele do myślenia.

– Często słyszę takie pytanie: jak tam, czy nie tęsknię za „Dzień Dobry TVN”, ale muszę powiedzieć, że ten rok dał mi bardzo duży oddech i perspektywę, która dopiero dzisiaj pokazuje mi, że życie faktycznie przepełnione jest zmianami, że te zmiany są naturalne i zawsze powinny być wpisane we wszystkie nasze przedsięwzięcia. Gdzieś tam z tyłu głowy trzeba o tym pamiętać, nawet jeżeli czasami trudno nam się z tym pogodzić, to te zmiany są nieuniknione i albo my je podejmujemy, albo podejmują je za nas inni, ale rzeczywiście doceniamy je dopiero po jakimś czasie – mówi agencji Newseria Lifestyle Anna Kalczyńska.

Jak przekonuje, teraz już nie żałuje, że nie prowadzi porannego programu stacji TVN. Emocje opadły, pojawiły się nowe spostrzeżenia i przemyślenia, które rzuciły na tę sytuację zupełnie inne światło.

– Sama pewnie bym się nie odważyła na tę zmianę, a ta zmiana gdzieś dokonała się za mnie. I mimo że brakuje mi tego programu na co dzień, w takim sensie, że jest to jednak bardzo bliski mi program, bo czułam się jego częścią, współtworzyłam go, to jednak dzisiaj naprawdę wiem, że jestem zupełnie w innym miejscu. Podejmuję swój nowy projekt i dopiero teraz widzę, jak bardzo naturalnie czuję się w innej tematyce, więc już dzisiaj oglądam „Dzień Dobry TVN” z dystansem – mówi.

Anna Kalczyńska podkreśla, że jest podekscytowana nowym projektem zawodowym. Rozpoczęła bowiem współpracę z firmą Iberion, wydawcą m.in. portalu Goniec.pl, gdzie poprowadzi autorski program o tematyce geopolitycznej. Już na portalu Goniec.pl można przeczytać komentarze Anny Kalczyńskiej dotyczące bieżących wydarzeń na arenie międzynarodowej.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.