Mówi: | Anna Kalczyńska |
Funkcja: | dziennikarka |
Anna Kalczyńska: Ostatni rok dał mi duży oddech i dziś już oglądam „Dzień Dobry TVN” z dystansem. Zmiany doceniamy po jakimś czasie
Prezenterka nie ukrywa, że na początku trudno było się jej pogodzić ze zmianami kadrowymi w „Dzień Dobry TVN”, bo dobrze czuła się w tym formacie śniadaniowym i wiązała z nim duże nadzieje. Teraz jednak, patrząc na wszystko z perspektywy czasu, zdążyła się już przekonać, że ta zmiana na ścieżce zawodowej była jej potrzebna, bo dała motywację do działania na innych płaszczyznach. Anna Kalczyńska ma już nową pracę. Wkrótce na portalu Goniec.pl będzie miał premierę jej autorski program o tematyce geopolitycznej.
Przygoda Anny Kalczyńskiej z „Dzień Dobry TVN” zakończyła się rok temu. Gospodyni śniadaniówki nie kryła wtedy zaskoczenia tą decyzją kierownictwa stacji. Na Twitterze napisała wówczas: „Och, jaka wolność! Po ośmiu latach odchodzę z programu, któremu dałam wszystko, co mogłam. Ustawianie życia pod grafik, nagłe zastępstwa, moja twarz, kilka razy poobijana… i dziś jest ten dzień, kiedy oddycham głęboko. Do zobaczenia!”. Teraz zaznacza, że ta sytuacja dała jej wiele do myślenia.
– Często słyszę takie pytanie: jak tam, czy nie tęsknię za „Dzień Dobry TVN”, ale muszę powiedzieć, że ten rok dał mi bardzo duży oddech i perspektywę, która dopiero dzisiaj pokazuje mi, że życie faktycznie przepełnione jest zmianami, że te zmiany są naturalne i zawsze powinny być wpisane we wszystkie nasze przedsięwzięcia. Gdzieś tam z tyłu głowy trzeba o tym pamiętać, nawet jeżeli czasami trudno nam się z tym pogodzić, to te zmiany są nieuniknione i albo my je podejmujemy, albo podejmują je za nas inni, ale rzeczywiście doceniamy je dopiero po jakimś czasie – mówi agencji Newseria Lifestyle Anna Kalczyńska.
Jak przekonuje, teraz już nie żałuje, że nie prowadzi porannego programu stacji TVN. Emocje opadły, pojawiły się nowe spostrzeżenia i przemyślenia, które rzuciły na tę sytuację zupełnie inne światło.
– Sama pewnie bym się nie odważyła na tę zmianę, a ta zmiana gdzieś dokonała się za mnie. I mimo że brakuje mi tego programu na co dzień, w takim sensie, że jest to jednak bardzo bliski mi program, bo czułam się jego częścią, współtworzyłam go, to jednak dzisiaj naprawdę wiem, że jestem zupełnie w innym miejscu. Podejmuję swój nowy projekt i dopiero teraz widzę, jak bardzo naturalnie czuję się w innej tematyce, więc już dzisiaj oglądam „Dzień Dobry TVN” z dystansem – mówi.
Anna Kalczyńska podkreśla, że jest podekscytowana nowym projektem zawodowym. Rozpoczęła bowiem współpracę z firmą Iberion, wydawcą m.in. portalu Goniec.pl, gdzie poprowadzi autorski program o tematyce geopolitycznej. Już na portalu Goniec.pl można przeczytać komentarze Anny Kalczyńskiej dotyczące bieżących wydarzeń na arenie międzynarodowej.
Czytaj także
- 2025-02-19: Superluksusowy Maybach już po polskiej premierze. Fanki motoryzacji wieszczą powrót mody na kabriolety
- 2025-02-20: Ubóstwo dotyka prawie miliona dzieci w Polsce. Głód i niedożywienie jednym z najpoważniejszych objawów
- 2025-02-18: Instytucje unijne przyglądają się kryzysowi politycznemu w Serbii. Kolejny miesiąc potężnych demonstracji
- 2025-02-11: Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
- 2025-02-13: Opieka środowiskowa to najpilniejsza potrzeba polskiej psychiatrii. Reforma zachodzi zbyt wolno
- 2025-01-23: Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów
- 2025-01-31: Zmieni się definicja mobbingu. Nowe prawo da skuteczniejsze narzędzia ochrony nękanym pracownikom
- 2025-02-06: Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia
- 2025-02-07: Radosław Majdan: Jestem zniesmaczony tym, ile czasu poświęciliśmy na załatwianie pozwoleń na budowę domu. Teraz zastanawiamy się, czy nie wybrać planu B
- 2025-01-21: Radosław Majdan: W ferie jedziemy z chłopcami w góry. Nie umiem jeździć na nartach i nie ciągnie mnie na stok
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.